Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.

Data: 2011-09-18 16:01:39
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
Polecam tekst blogera ktory przyszedl samodzielnie po rozum do glowy i ujrzal
sprawy w ich realnych wymiarach.

Oto co teraz pisze Matka Kurka (pieprzykowski kiedys z luboscia go tutaj
cytowal:)).

 *Istnieje takie esencjonalne określenie jak: „żydokomuna”. Nie bardzo wiadomo
co z tym zrobić, bo z jednej strony opisuje idealnie pewien paradoks
kulturowy, z drugiej takie strasznie niepoprawne politycznie, że ciarki
przechodzą.

Istnieje takie esencjonalne określenie jak: „żydokomuna”. Nie bardzo wiadomo
co z tym zrobić, bo z jednej strony opisuje idealnie pewien paradoks
kulturowy, z drugiej takie strasznie niepoprawne politycznie, że ciarki
przechodzą. Pręży się kręgosłup na hasło, które fatalnie się kojarzy, ale jak
mawia Zbigniew Hołdys nikt nie ma prawa decydować o poglądach bliźniego.
Korzystam z tej wolności pełnymi garściami, a pogląd mam taki, że można sobie
wymyślać rozmaite eufemizmy i mimo wszystko precyzyjnego określenia nie da się
zastąpić, ot tak sobie. Cała kwintesencja sformułowania zawiera się w postawie
fanatycznej. Gdy nie mam pomysłu na tekst, odpalam niezawodny tabloid Gazeta
Wyborcza. Kapelania inspiracji, niezawodne źródło, z którego czerpać można
wiadrami. Odpaliłem i czytam, że w Lublinie dobrodziej namawiał do głosowania
na PiS, co tak oburzyło wiernych, że część wyszła. I nad tą częścią chciałbym
się zatrzymać. Nigdzie w artykule nie jest wspomniane o jaką część chodzi. Co
to znaczy część? Powiedzmy, że staremu Mazurowi zachciało się nagle i wyszedł.
On jest część? Być może jakaś rodzina posłanki Muchy odfrunęła w ramach
protestu, przeciw kościołowi antyłagiewnickiemu. O jaką część chodzi? Nie dowiemy się tego, można przelecieć szpaltę wzdłuż i wszerz, ale jednego
słowa prawdy nie odnajdziemy. Tyle już napisałem, że można się domagać ode
mnie stanowiska. Czy bronię agitacji w kościołach? Nic podobnego i nawet nic
mi do tego, nie moje rewiry, ale skoro agitować może żydokomuna na łamach
ogólnopolskich, wyciągając jakiś kościół w Lublinie, to dlaczego kościół w
Lublinie nie miałby robić tego co duchowny Sowa, albo ksiądz Boniecki robi w
popkulturowym przekazie? W Lublinie mniejsza skala i pełna spontaniczność,
akcje wyżej wymienionych duchownych mają prawdziwy rozmach i jakoś oburzenie w
obszarze rozdzielności państwa od kościoła w tabloidzie dostrzec się nie da.
Cała specyfika działalności żydokomuny polega na tym, na czym polega
dwuczłonowość sformułowania. Połączenie sprzecznych światopoglądów, bo kto
jako tako zna kulturę i tradycję żydowską, ten wie, że to dziedzictwo jest
absolutnym zaprzeczeniem ideologii komunistycznej. Z połączenia sprzeczności
powstała taka właśnie karłowata narracja, oparta na hipokryzji. Żydokomuna to
fanatyzm religijny udający świeckość. Tabloid GW prowadzi nieustanne krucjaty
z pozycji fanatyków religijnych i mało ważne, że ta religia ateizm się nazywa. Dla higieny ciała i umysłu przeanalizowałem doniesienia z innych tabloidów i
portali, nigdzie jednego słowa na temat, co może zastanawiać. Jeśli doszło do
jakiegoś skandalu w Lublinie, to dlaczego nie ma tego w mediach żyjących z
reklam? Takie ostentacyjne opuszczanie świątyni, w której mieszka nie Chrystus
Pan, ale Jarosław Kaczyński i cała ta „nienawiść zoologiczna”, powinna
obsłużyć wszystkie czołówki. Nic podobnego się nie dzieje, tylko Al-Arabija z
Czerskiej i lokalnego incydentu o niezidentyfikowanej sile, zrobiła wojnę
religijną w popołudniowych newsach. Żydokomuna jest tym, co robi GW w swoich
manifestach, czyli obłęd inspirowany fanatyzmem religijnym, który się nazywa
wojujący ateizm, oraz szowinizmem, który należy definiować w kategoriach
genetycznych, bo przecież nie można zostać redaktorem GW, tylko trzeba się nim
urodzić po matce. Do wszystkiego zabawnego dochodzi jeszcze czujność. Świątek,
piątek i niedziela, na froncie te same zadania i nawet na chwilę nie sposób
złapać głębszy oddech, tylko cały czas w tej duchocie żydokomuny.

 A ja za nic nie przepraszam, jestem Prawdziwy Polak i kocham przydrożne kapliczki.

http://matkakurka.nowyekran.pl/post/27176,zydokomuna-to-filozofia-zycia-nie-inwektywa

Data: 2011-09-18 18:18:35
Autor: u2
W dniu 2011-09-18 18:01,  obserwator pisze:
[...]

To proste. Chodzi o redachtorow GWna, ktorzy udaja swietoszkow, a gdy
przychodzi co do czego to przed ksiezmi nie beda klekac, ani ich calowac
w reke :)

Data: 2011-09-18 16:27:38
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To proste. Chodzi o redachtorow GWna, ktorzy udaja swietoszkow, a gdy
przychodzi co do czego to przed ksiezmi nie beda klekac, ani ich calowac
w reke :)

no niestety ale gazetka zatrudnia ewidentnych fanatykow ktorzy niewiele roznia
sie w swojej zapieklosci od Talibow.

Data: 2011-09-18 18:29:15
Autor: u2
W dniu 2011-09-18 18:27,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Talibowie to taki straszak uzywany chetnie przez redachtorow z GWNa.

Data: 2011-09-18 16:46:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Talibowie to taki straszak uzywany chetnie przez redachtorow z GWNa.

tak ? nie wiedzialem, chociaz od dawna im sie bacznie przygladam:)

Data: 2011-09-18 18:55:18
Autor: u2
W dniu 2011-09-18 18:46,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Talibowie to taki straszak uzywany chetnie przez redachtorow z GWNa.

tak ? nie wiedzialem, chociaz od dawna im sie bacznie przygladam:)

Serio ?

Data: 2011-09-18 17:02:25
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Serio ?

tak serio. Jestes bardzo podejrzliwy, Czy sam masz cos na sumieniu?

Data: 2011-09-19 17:04:10
Autor: u2
W dniu 2011-09-18 19:02,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Serio ?

tak serio. Jestes bardzo podejrzliwy, Czy sam masz cos na sumieniu?

Takie mam doswiadczenie zyciowe, ze nie ufam jak ktos mi mowi ze mnie
kocha i chce mojego dobra. A zwlaszcza jesli to jest premier wystepujacy
w telewizorni. To wyglada mi na kolejne oszustwo i zlodziejstwo.

Poza tym nie ufam jak ktos mi mowi, ze Arabowie sa be, w szczegolnosci,
ze Talibowie sa be.

Data: 2011-09-19 15:25:10
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Takie mam doswiadczenie zyciowe, ze nie ufam jak ktos mi mowi ze mnie
kocha i chce mojego dobra. A zwlaszcza jesli to jest premier wystepujacy
w telewizorni. To wyglada mi na kolejne oszustwo i zlodziejstwo.

 a kto ci mowi,ze cie kocha?  Ja nie przeciez PO:) Wlasnie takim bzdetom sie przeciwstawiam. Ponadto widze ze tez nie czytasz ze
zrozumieniem tekstow ? A moze akurat ten tekst ci nie pasi z jakiegos powodu?

Poza tym nie ufam jak ktos mi mowi, ze Arabowie sa be, w szczegolnosci,
ze Talibowie sa be.

Kto ci mowi, ze Arabowie en block sa be?  W ktorym miejscu tego tekstu
ropoczynajacego watek to wyczytales?

Jesli chodzi o Talibow, to za malo o nich wiesz, wiec nie pierdol glupot.

Data: 2011-09-19 17:34:08
Autor: u2
W dniu 2011-09-19 17:25,  obserwator pisze:
[...]

Wisze, ze probujesz manipulowac tytulem wywolujac skojarzenia ze
Arabowie sa zli, a w szczegolnosci Talibowie. Nie sciemniaj. Nie kazdy
da sie nabrac na taka manipulacje.

Data: 2011-09-19 16:30:43
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Wisze, ze probujesz manipulowac tytulem wywolujac skojarzenia ze
Arabowie sa zli, a w szczegolnosci Talibowie. Nie sciemniaj. Nie kazdy
da sie nabrac na taka manipulacje.

jednak pierdolisz, wiec spierdalaj.

Data: 2011-09-20 18:06:28
Autor: u2
W dniu 2011-09-19 18:30,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Wisze, ze probujesz manipulowac tytulem wywolujac skojarzenia ze
Arabowie sa zli, a w szczegolnosci Talibowie. Nie sciemniaj. Nie kazdy
da sie nabrac na taka manipulacje.

jednak pierdolisz, wiec spierdalaj.

A co ty masz do Arabow ? Znasz chociazby jednego ?

Data: 2011-09-20 16:09:25
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A co ty masz do Arabow ? Znasz chociazby jednego ?

znam nie tylko Arabow, ale i kacapow udajacych Polakow.

Data: 2011-09-20 18:11:03
Autor: u2
W dniu 2011-09-20 18:09,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A co ty masz do Arabow ? Znasz chociazby jednego ?

znam nie tylko Arabow, ale i kacapow udajacych Polakow.

Czyli robisz dla razwietki.

Data: 2011-09-20 16:16:56
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli robisz dla razwietki.

...pracowales w UB, ze prowadzisz tego typu przesluchania w sieci?

Chcesz przebadac tez moje DNA? --

Data: 2011-09-20 18:20:49
Autor: u2
W dniu 2011-09-20 18:16,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli robisz dla razwietki.

..pracowales w UB, ze prowadzisz tego typu przesluchania w sieci?

Chcesz przebadac tez moje DNA?

A po co mi twoje DNA ? Ja nie robie dla razwietki :)

Data: 2011-09-20 16:26:14
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A po co mi twoje DNA ? Ja nie robie dla razwietki :)

hmmmm.....to wlasnie widac, dla kogo robisz.

Data: 2011-09-21 04:01:05
Autor: stevep

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

A co ty masz do Arabow ? Znasz chociazby jednego ?

znam nie tylko Arabow, ale i kacapow udajacych Polakow.

Czyli robisz dla razwietki.

A nie z jaczejki, czy KGB?
--
stevep

Data: 2011-09-18 18:42:13
Autor: MH
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): =================

Ty se obejsratorze nawet sprawy nie zdajesz jak obiektywną jest Al-Ar...
Byłeś , Jesteś i takim już do końca żywota zostaniesz....

MH

Data: 2011-09-18 19:06:58
Autor: obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Byłeś , Jesteś i takim już do końca żywota zostaniesz....

byles bezrozumnym czerwonym bucem i takim umrzesz, degeneracie kacapski.

Data: 2011-09-18 19:23:22
Autor: MH
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Byłeś , Jesteś i takim już do końca żywota zostaniesz....

byles bezrozumnym czerwonym bucem i takim umrzesz, degeneracie kacapski.

==============

Mieszkasz w Chinatown , czy w gorszym distrikcie ?? Na dworcu w KTW będziesz
miał lepiej !!

MH

Data: 2011-09-18 19:26:50
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Mieszkasz w Chinatown , czy w gorszym distrikcie ?? Na dworcu w KTW będziesz
miał lepiej !!

pijaczyno zboczona pogadaj se ze swoja koza.

Data: 2011-09-18 19:32:53
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Mieszkasz w Chinatown , czy w gorszym distrikcie ?? Na dworcu w KTW będziesz
> miał lepiej !!

pijaczyno zboczona pogadaj se ze swoja koza.

===================

Eeee tam...  To nie tylko moja opinia !!!  Gadka z tobą to MIODZIO !! Intelekt wręcz POWALAJĄCY !!

Miara Jara !!!

MH

Data: 2011-09-18 19:35:03
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Eeee tam...  To nie tylko moja opinia !!!  Gadka z tobą to MIODZIO !! Intelekt wręcz POWALAJĄCY !!

stul czerwonego ryja, mendo internetowa.

Data: 2011-09-18 19:44:00
Autor: MH
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Eeee tam...  To nie tylko moja opinia !!!  Gadka z tobą to MIODZIO !! > Intelekt wręcz POWALAJĄCY !!

stul czerwonego ryja, mendo internetowa.

======================

No toś mi teraz pojechał ARGUMENTEM !!!  Wręcz "Językiem Miłości" !!
Weź ty się smyku zastanów nad sobą !!

MH

Data: 2011-09-19 00:03:15
Autor: kefirh
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
W dniu 2011-09-18 18:01,  obserwator pisze:
Polecam tekst blogera ktory przyszedl samodzielnie po rozum do glowy i ujrzal
sprawy w ich realnych wymiarach.
[...]

Prorok?

Zydokomuna to pewien rodzaj apriorycznego chowu bydła.
Metoda humanistyczna, odwołująca sie do awansu społecznego bydła.
Wdrozona na wschodzie. Nieudana.

Nowa próba to "Unia Europejska". Hasło -- "Bydło bez granic".
Na razie bez powodzenia. Może prowadzić do wzajemnego podgryzania sie bydła.

k.

Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.