Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.

Data: 2011-09-18 18:42:13
Autor: MH
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): =================

Ty se obejsratorze nawet sprawy nie zdajesz jak obiektywną jest Al-Ar...
Byłeś , Jesteś i takim już do końca żywota zostaniesz....

MH

Data: 2011-09-18 19:06:58
Autor: obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Byłeś , Jesteś i takim już do końca żywota zostaniesz....

byles bezrozumnym czerwonym bucem i takim umrzesz, degeneracie kacapski.

Data: 2011-09-18 19:23:22
Autor: MH
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Byłeś , Jesteś i takim już do końca żywota zostaniesz....

byles bezrozumnym czerwonym bucem i takim umrzesz, degeneracie kacapski.

==============

Mieszkasz w Chinatown , czy w gorszym distrikcie ?? Na dworcu w KTW będziesz
miał lepiej !!

MH

Data: 2011-09-18 19:26:50
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Mieszkasz w Chinatown , czy w gorszym distrikcie ?? Na dworcu w KTW będziesz
miał lepiej !!

pijaczyno zboczona pogadaj se ze swoja koza.

Data: 2011-09-18 19:32:53
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Mieszkasz w Chinatown , czy w gorszym distrikcie ?? Na dworcu w KTW będziesz
> miał lepiej !!

pijaczyno zboczona pogadaj se ze swoja koza.

===================

Eeee tam...  To nie tylko moja opinia !!!  Gadka z tobą to MIODZIO !! Intelekt wręcz POWALAJĄCY !!

Miara Jara !!!

MH

Data: 2011-09-18 19:35:03
Autor: obserwator
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Eeee tam...  To nie tylko moja opinia !!!  Gadka z tobą to MIODZIO !! Intelekt wręcz POWALAJĄCY !!

stul czerwonego ryja, mendo internetowa.

Data: 2011-09-18 19:44:00
Autor: MH
Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Eeee tam...  To nie tylko moja opinia !!!  Gadka z tobą to MIODZIO !! > Intelekt wręcz POWALAJĄCY !!

stul czerwonego ryja, mendo internetowa.

No toś mi teraz pojechał ARGUMENTEM !!!  Wręcz "Językiem Miłości" !!
Weź ty się smyku zastanów nad sobą !!

MH

--

Al-Arabija z Czerskiej i zydokomuna jako filozofia zycia.