Al Jazeera arabska niezalezna TV w j.angielskim.

Data: 2011-08-29 12:40:37
Autor: Leszczur
Al Jazeera arabska niezalezna TV w j.angielskim.
On 29 Sie, 20:37, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
..wiadomosci z Bliskiego Wschodu, Afryki i reszty swiata nadawane (takze o
Rosji) z Qatar-u. Polecam.

http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-englishAl

Aleś się obudził. Al Jazeera nadaje po angielsku od kilku lat i jest
solidną firmą na rynku medialnym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-29 19:48:18
Autor: obserwator
Al Jazeera arabska niezalezna TV w j.angielskim.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Aleś się obudził. Al Jazeera nadaje po angielsku od kilku lat i jest
solidną firmą na rynku medialnym.

Taak....? Niektorzy pisza brednie o Libii i jakos sie nie obudziles, aby dac
link do informacji niezaleznej TV arabskiej, kacapku.

Data: 2011-08-29 13:26:25
Autor: Leszczur
Al Jazeera arabska niezalezna TV w j.angielskim.
On 29 Sie, 21:48, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

Aleś się obudził. Al Jazeera nadaje po angielsku od kilku lat i jest
solidną firmą na rynku medialnym.

Taak....?

Taak. Nawet jesli nie miesci ci sie to w glowie.

Niektorzy pisza brednie o Libii i jakos sie nie obudziles, aby dac
link do informacji niezaleznej TV arabskiej, kacapku.

W przeciwienstwie do ciebie nie mam powolania kaznodziejskiego i nie
zamierzam nikogo nawracac na jedynie sluszne myslenie. Uwazny
obserwator juz by to zauwazyl.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-29 20:39:59
Autor: obserwator
wrote:
[...]

glupoty znowu piszesz, bo skoro znales te TV, to mogles podac link.
[...]

takie ciagoty tu maja i zachwalaja albo komunizm, albo PO albo PSl - broniac
np. Pawlaka, kumpla Bolka i Tuska z Nocnej Zmiany.

Naucz sie dyskutowac rozumnie, kacapku.

Data: 2011-08-30 00:41:26
Autor: Leszczur
Al Jazeera arabska niezalezna TV w j.angielskim.
On 29 Sie, 22:39, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> Taak....?

Taak. Nawet jesli nie miesci ci sie to w glowie.
glupoty znowu piszesz, bo skoro znales te TV, to mogles podac link.

Ale po co miałbym to robić? To jest telewizja ktora mozna ogladac na
wielu platformach cyfrowych i w sieciach kablowych. Nie wiedziałeś o
tym? To nie mój problem.
Gdy bedziesz sie z kims spierał na temat mody to oczekujesz, ze podam
ci link do TV Fashion???
Ja rozumiem, ze popierający PO oraz PiS odczuwają nieodpartą potrzebę
wzajemnego udowadniania sobie wszystkiego i w kazdej dziedzinie zycia,
ale są pewne oczywistości o których nie trzeba mówić nikomu poza
pojedynczymi debilami.

[...]

Bredzisz człowieku. Pamiętaj ze przyczepiłeś się do tego, ze nie
podałem jakiegoś linku. Ma się to nijak do mojej opinii o sytuacji w
Libii, ani tym bardziej do moich przekonań politycznych.
W tym wątku dużo bardziej piętnujesz swoją nieświadomość niż moje
poglądy.

Naucz sie dyskutowac rozumnie, kacapku.

Nie rozśmieszaj mnie nerwusku.

Pozdro

L'e-szczur

Al Jazeera arabska niezalezna TV w j.angielskim.