Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii

Data: 2011-08-28 20:53:08
Autor: obserwator
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
Data: 2011-08-29 00:01:49
Autor: u2
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
W dniu 2011-08-28 22:53,  obserwator pisze:
..emigranci z Libii popieraja zmiany.

Przyjemnie popatrzec na osoby zadowolone z obalenia dyktatora :)

Data: 2011-08-29 00:55:40
Autor: stevep
Dnia 29-08-2011 o 00:01:49 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-28 22:53,  obserwator pisze:
..emigranci z Libii popieraja zmiany.

Przyjemnie popatrzec na osoby zadowolone z obalenia dyktatora :)
To jak obalą prezia będzie ci przyjemnie?

--
stevep

Data: 2011-09-04 11:25:39
Autor: zdumiony
W dniu 2011-08-29 00:01, u2 pisze:
Przyjemnie popatrzec na osoby zadowolone z obalenia dyktatora :)

I komu Kaddafi przeszkadzał?

Data: 2011-09-04 11:40:01
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 11:25, zdumiony pisze:
W dniu 2011-08-29 00:01, u2 pisze:
Przyjemnie popatrzec na osoby zadowolone z obalenia dyktatora :)

I komu Kaddafi przeszkadzał?

Spoleczenstwu Libii. Podobnie Polakom nie podobal sie Jeruzel i
Kiszczak. Ci jednak wykonali w pore wolte i przekazali wladze swoim
agenciakom przy okraglym stoliku :)

Data: 2011-09-04 11:49:08
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 11:40, u2 pisze:
I komu Kaddafi przeszkadzał?

Spoleczenstwu Libii. Podobnie Polakom nie podobal sie Jeruzel i
Kiszczak. Ci jednak wykonali w pore wolte i przekazali wladze swoim
agenciakom przy okraglym stoliku :)

Wyobraź sobie że w Polsce dochodzi do zamachu stanu i władzę dyktatorską obejmuje wojskowy. Sprawuje władzę całkowicie niezależną. Można przypuszczać, że zaraz skończyłby jak Kaddafi.

Data: 2011-09-04 11:53:45
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 11:49, zdumiony pisze:
[...]

Chlopcze kolorowy, Jeruzel dokonal zamachu stanu w 1981. 13 grudnia.
Gdyby trwal tak jak Kaddafi 42 lata, to z pewnoscia krwawo zostalby obalony.

A Kaddafi to jego przyjaciel, ktorego przyjmowal z wielkimi honorami w
PRL. Jeruzel nawet szkolil nie tylko jego bojownikow, ktorzy byli de
facto terrorystami wysadzajacymi w powietrze samoloty z jankesami.

Data: 2011-09-04 12:04:06
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 11:53, u2 pisze:
[...]

Nie Jeruzel a Jaruzel. Krwawe obalenie go byłoby czymś gorszym.

Data: 2011-09-04 12:07:04
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 12:04, zdumiony pisze:
[...]

Ewentualnie Karuzel.

http://www.youtube.com/watch?v=zr9YuVunzh0

Data: 2011-09-04 12:11:05
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 12:07, u2 pisze:
Ewentualnie Karuzel.

http://www.youtube.com/watch?v=zr9YuVunzh0

Mamy seanse nienawiści jak w roku 1984.

Data: 2011-09-04 12:18:57
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 12:11, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-04 12:07, u2 pisze:
Ewentualnie Karuzel.

http://www.youtube.com/watch?v=zr9YuVunzh0

Mamy seanse nienawiści jak w roku 1984.

Zgadza sie, wystepuja w nich przedstawiciele PO, MSZ Radoslaw Sikorski,
ktory nawoluje do dorzynania watah, pan premier Tusk, ktory wypowiedzial
wojne Polakom, pan Palikot, kiedy byl w PO nawolywal do wypatroszenia p.
Kaczynskiego.

Nalezy dodac p. Niesiolowskiego, marszalka Sejmu i p. Bartoszewskiego,
ktory nieustannie opluwaja i ponizaja Polakow.

Data: 2011-09-04 12:22:40
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 12:18, u2 pisze:
Mamy seanse nienawiści jak w roku 1984.

Nalezy dodac p. Niesiolowskiego, marszalka Sejmu i p. Bartoszewskiego,
ktory nieustannie opluwaja i ponizaja Polakow.

Tak? Nie zauważyłem takich seansów jak na temat Jaruzelskiego. A generał ma jedną cechę, której nie mają jego opluwacze - jest pokorny.

Data: 2011-09-04 12:25:42
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 12:22, zdumiony pisze:
[...]

Nie bylo w nim pokory za grosz w latach 80-tcyh ub. wieku. Teraz z tego
powodu cierpi na raka, ale to juz jego zmartwienie.

Data: 2011-09-04 12:46:19
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 12:25, u2 pisze:
[...]

Dodam, ze historia lubi sie powtarzac i bylem zdumiony slyszac, ze pan
premier Tusk takze wypowiedzial wojne Polakom.

Efekty sa znane, 96 zginelo w zamachu w Smolensku, 1 ofiare zarznal
Ryszard C.

Data: 2011-09-04 05:03:08
Autor: Leszczur
On 4 Wrz, 12:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Dodam, ze historia lubi sie powtarzac i bylem zdumiony slyszac, ze pan
premier Tusk takze wypowiedzial wojne Polakom.

To ty mozesz byc spokojny.

Efekty sa znane, 96 zginelo w zamachu w Smolensku, 1 ofiare zarznal Ryszard C.

No fakt - ta brzoza ewidentnie nalezala do Platformy!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-04 12:48:23
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 12:46, u2 pisze:
Efekty sa znane, 96 zginelo w zamachu w Smolensku, 1 ofiare zarznal
Ryszard C.

Zamach w Smoleńsku? Buahaha!
Jaki Ryszard C?

Data: 2011-09-04 13:18:23
Autor: zdumiony
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
W dniu 2011-09-04 12:07, u2 pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=zr9YuVunzh0

Dziwne że Emilian Kamiński dał się wmanewrować w takie gwno.

Data: 2011-09-04 13:23:29
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 13:18, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-04 12:07, u2 pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=zr9YuVunzh0

Dziwne że Emilian Kamiński dał się wmanewrować w takie gwno.

Widac, ze jestes zdumiony. Pewnie nie wiesz nawet co to byl stan wojenny
wprowadzony przez Jeruzela. Jestem zdumiony, ze mozna byc takim nieukiem
jak ty.

Data: 2011-09-04 13:27:45
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 13:23, u2 pisze:
Widac, ze jestes zdumiony. Pewnie nie wiesz nawet co to byl stan wojenny
wprowadzony przez Jeruzela. Jestem zdumiony, ze mozna byc takim nieukiem
jak ty.

Niczym takim strasznym nie był. Porównajmy z drugą wojną światową, stalinizmem do 1956, czy rewolucją kulturalną.

Data: 2011-09-04 12:30:41
Autor: obserwator
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Niczym takim strasznym nie był. Porównajmy z drugą wojną światową, stalinizmem do 1956, czy rewolucją kulturalną.

owszem stan wojennny byl rzecza haniebna, bo wprowadzil go sowiecki bydlak,
ktory nastepnie rozwali Solidarnosc, aby jego czerwone wieprzki rozkradly
nastepnie Polske.

Ta sowiecka sabaka, dreczyla kolejne 10 lat narod polski.

Teraz nastepna grupa swin, oddala sledztwo kremlinom, bo EWIDENTNIE
doprowadzila do morderstwa politykow, ktorzy przeszkadzali bandycie i mordercy
walodi w marszu na zachod.

On powinen WISIEC, a nie udawac bohatera - sowiecki gieroj,

Data: 2011-09-04 13:33:03
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 13:27, zdumiony pisze:
[...]

Jesli ty wprowadzales stan wojenny to pewnie ze dla ciebie nie byl
straszny, bo to ty trzymales karabin w reku i strzelales do gornikow, a
nie do ciebie strzelano.

Data: 2011-09-04 13:36:20
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-04 13:33, u2 pisze:
Jesli ty wprowadzales stan wojenny to pewnie ze dla ciebie nie byl
straszny, bo to ty trzymales karabin w reku i strzelales do gornikow, a
nie do ciebie strzelano.

"My jesteśmy tu gdzie wtedy, oni tam, gdzie stało ZOMO"

Data: 2011-09-04 05:04:26
Autor: Leszczur
On 4 Wrz, 13:36, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

> nie do ciebie strzelano.

"My jesteśmy tu gdzie wtedy, oni tam, gdzie stało ZOMO"

Gdyby Kaczor byl faktycznie tam gdzie wtedy to powinien siedziec u
matki pod stolem i ssać kciuk - niekoniecznie swój. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-04 12:24:01
Autor: obserwator
> [...]
> nie do ciebie strzelano.

"My jesteśmy tu gdzie wtedy, oni tam, gdzie stało ZOMO"

To sa FAKTY. --

Data: 2011-09-04 14:42:08
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 14:24:01  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> nie do ciebie strzelano.

"My jesteśmy tu gdzie wtedy, oni tam, gdzie stało ZOMO"

To sa FAKTY.

Obsrywator i u2 to są idioci.

--
stevep

Data: 2011-09-04 12:44:40
Autor: obserwator
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Obsrywator i u2 to s=B1 idioci.

stul morde czerwona swinio.

Data: 2011-09-04 15:01:22
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 14:44:40  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Obsrywator i u2 to s=B1 idioci.

stul morde czerwona swinio.

Halte PiSk debilu.

--
stevep

Data: 2011-09-04 13:06:23
Autor: obserwator
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Halte PiSk debilu.

***************************

prosze jake zbydlecenie, czerwonego kacapskiego popierdolca.

Data: 2011-09-04 15:07:41
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 15:06,  obserwator pisze:
prosze jake zbydlecenie, czerwonego kacapskiego popierdolca.

Po co dokarmiasz trolla cyrkusa ? Niech zdycha bydlak.

Data: 2011-09-04 15:06:55
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 14:24,  obserwator pisze:
[...]

Bo to wraza razwietka przejela wladzuchne przy okraglym stoliku.

Jak szacuje JKM 80% opozycji przy okraglym stoliku to agenciaki Kiszczaka.

Data: 2011-09-04 16:31:00
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 15:06:55 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Pierwsze śniadanie- razwietka.
Drugie śniadanie- razwietka.
Obiad- razwietka.
Podwieczorek- razwietka.
Kolacja- razwietka.
Noc- koszmary z razwietką.
--
stevep

Data: 2011-09-04 13:48:17
Autor: zdumiony

http://voxpopuli.pl/2010/12/odpusccie-generalowi/

Data: 2011-09-04 14:07:24
Autor: u2
W dniu 2011-09-04 13:48, zdumiony pisze:
[...]

Nie ma co odpuszczac. Ty zapewne jeszcze nie zyles podczas stanu
wojennego. Byles w doopie i goowno pamietasz.

A co do procesu Jeruzela to oczywiscie dawno bym go zakonczyl, ale nie
ze wzgledu na stan zdrowia dyktatora. Teraz t.zw. polski wymiar
sprawiedliwosci specjalnie przeciaga i czeka az Jeruzel umrze. Tymczasem
moze Jeruzel podac sad do Strasburga i wygrac. Co roku polskie sady
przegrywaja tam miliony ze wzgledu na swoja opieszalosc.

Data: 2011-09-04 14:41:10
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 13:23:29 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A może ktos być większym kretynem od ciebie?

--
stevep

Data: 2011-09-04 14:39:03
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 11:40:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Na przyklad Jarosławowi Kaczyńskiemu.

--
stevep

Data: 2011-09-04 12:43:17
Autor: onserwator
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Na przyklad Jaroslawowi Kaczynskiemu.

a to Kaczynski rzadzi od tej waszej transformacji ustrojowej, czerwone knury?

Data: 2011-09-04 15:00:20
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 14:43:17  onserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Na przyklad Jaroslawowi Kaczynskiemu.

a to Kaczynski rzadzi od tej waszej transformacji ustrojowej, czerwone  knury?

A nie rządził szympansie z czerwoną dupą?

--
stevep

Data: 2011-09-04 13:05:15
Autor: obserwator
Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): A nie rządził.

***************************

spytaj swojego psychiatre, czerona swinio.

Data: 2011-09-04 16:28:38
Autor: stevep
Dnia 04-09-2011 o 15:05:15  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

A nie rządził.

spytaj swojego psychiatre, czerona swinio.

Spytam twojego czerona dupo szympansa.

--
stevep

Al Jazeera niezalezna TV arabska. o sytuacji w Libii