Ała! To musiało zaboleć

Data: 2020-03-26 11:31:48
Autor: boukun
Ała! To musiało zaboleć
Ustawa dyscyplinująca sędziów. TSUE wydał wyrok

"Trybunał stwierdził niedopuszczalność dwóch wniosków o wydanie orzeczenia w trybie prejudycjalnym dotyczących polskich przepisów z 2017 r. ustanawiających system postępowania dyscyplinarnego wobec sędziów" - czytamy w komunikacie.

Sprawa dotyczy pytań prejudycjalnych Sądów Okręgowych w Warszawie i Łodzi. Pytania zadali sędziowie Igor Tuleya i Ewa Maciejewska. Pierwsze dotyczyło "niezależnego postępowania dyscyplinarnego wobec sędziów" na kanwie sprawy kryminalnej. Drugie związane było z niezawisłością sędziowską w przypadku wydania niekorzystnego wyroku dla skarbu państwa.

Trybunał Sprawiedliwości stwierdził niedopuszczalność wniosków, które dotyczą przepisów z 2017 r. "Wystąpienie przez sędziego krajowego z odesłaniem prejudycjalnym, które okazało się niedopuszczalne, nie może jednak prowadzić do wszczęcia wobec niego postępowania dyscyplinarnego" - argumentuje TSUE.

Trybunał przypomina, że orzeczenie w trybie prejudycjalnym musi być "niezbędne", aby umożliwić sądowi odsyłającemu "wydanie wyroku" w zawisłej przed nim sprawie. Uściślił również, że warunkiem zastosowania postępowania prejudycjalnego jest rzeczywiste istnienie przed sądem krajowym sporu, w którym sąd ten ma wydać orzeczenie pozwalające na uwzględnienie orzeczenia prejudycjalnego.

TSUE stwierdził także, że między sporem a przepisami prawa Unii musi istnieć łącznik. Zakłada on, że wykładnia jest "obiektywnie niezbędna z punktu widzenia orzeczenia, jakie ma wydać sąd krajowy". Trybunał uznał, że w tym wypadku nie ma wspomnianego łącznika i odrzucił pytania. W rezultacie charakter pytań został uznany za zbyt "generalny". TSUE zastrzegł jednak, że korzystanie przez sędziów z pytań prejudycjalnych nie może prowadzić do postępowania dyscyplinarnego.

https://wiadomosci.wp.pl/ustawa-dyscyplinujaca-sedziow-tsue-wydal-wyrok-6493037944117377a

Preczzpreczem
50 min. temu

Wszystkie komentarze pokazują, że debile dalej nic nie rozumieją. To orzeczenie oddala pozwy sędziów - zdrajców Polski i wskazuje, że się mają wziąć do roboty a nie dooopę zawracać idiotycznymi pytaniami. Poniali wy Ruskie Onuce ?

Global2020 (10:41)
48 min. temu

Ała! To musiało zaboleć. Ale kto się spodziewał, że przyjdzie wirus i TSUE scykorzy i nie zaryzykuje dalszego mącenia bo cholera wie, czy np. nie będzie trzeba od Polski żarcia. A wtedy można popatrzeć jednak jak głosy z poszczególnych krajów rozkładały się w TSUE.

Data: 2020-03-26 05:23:29
Autor: mrbluesky.pl
Ała! To musiało zaboleć
I cichosza nkt nie pyszczy na TSUE? ;P
Oj ogonki POdkulone. Unia was zostawila!
Bueeee... ;)

Data: 2020-03-26 21:11:04
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
   -- - I cichosza nkt nie pyszczy na TSUE? ;P
Oj ogonki POdkulone. Unia was zostawila!
-- -- -- -- -- -- -- --

Te deble jeszcze nie wiedzą, że Unii już nie ma.
JB

Data: 2020-03-27 07:10:55
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 05:11, debil Jacek Bialy pisze:
    -- - I cichosza nkt nie pyszczy na TSUE? ;P
Oj ogonki POdkulone. Unia was zostawila!
-- -- -- -- -- -- -- --

Te deble jeszcze nie wiedzą, że Unii już nie ma.
JB

Tylko ty wiesz. ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 21:29:03
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
   -- - Ustawa dyscyplinująca sędziów. TSUE wydał wyrok (...)

Z Niemiec wyszły wyraźne dyrektywy, żeby na czas epidemii z Polską się nie szarpać.  Kasta ma teraz lekcję pokory,  a POpaprańcy?   Co ciekawe, jedni instrukcje odczytali i pyski potulili.  Inni dalej szarpią się na smyczy jak wściekłe psy.

JB

Data: 2020-03-26 22:05:58
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 1:29:05 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

A jak tam koledzy esbecy, do których latałeś kablować za komuny? Są tego samego zdania, co wy, tow. Jacek Biały?

Data: 2020-03-26 22:29:27
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

   -- - A jak tam koledzy esbecy, (...)

Musiałbyś ich osobiście poszukać i o mnie zapytać.

   -- - do których latałeś kablować za komuny? Są tego samego zdania, co wy, tow. Jacek Biały?

Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jakoś przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

Jacek Biały

Data: 2020-03-26 22:43:04
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 2:29:28 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jakoś przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

No chyba jesteś, bo jeszcze parę dni temu pisałeś tutaj, że piłeś z nimi wódkę, a oni przymykali oko na twoje drobne wykroczenia. Z tym, że wtedy nazywałeś ich kolegami.

Data: 2020-03-26 23:24:22
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
> [...]

No chyba jesteś, bo jeszcze parę dni temu pisałeś tutaj, że piłeś z nimi wódkę, a oni przymykali oko na twoje drobne wykroczenia. Z tym, że wtedy nazywałeś ich kolegami.

Gdybym miał kolegów w SB, to nieźle bym się obławiał na tym Szaberplacu. Co jakiś czas robili tam kocioł - milicja otaczała plac, a potem kipisz przy bramie i kto chciał bronić stanu posiadania, tego zapraszali do suki. No więc na placu boju pozostawały płachty folii i papieru z wystawionym na sprzedaż asortymentem różności. Wystarczyło przyjść we właściwym czasie i pozbierać parę bezpiecznych drobiazgów, albo ubrać na siebie coś ładnego, gdy ktoś akurat przyszedł skromnie odziany...   Buuu ha-ha!
Ja niestety musiałem wędrować do suki, a potem bronić swojego towaru, a raczej go zachwalać, żeby panowie milicjaci też coś ode mnie kupili. W końcu tracili do mnie cierpliwość i wyrzucali z towarem na zbity pysk.

JB

Data: 2020-03-27 00:38:02
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 3:24:23 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Gdybym miał kolegów w SB, to nieźle bym się obławiał na tym Szaberplacu.

Czyli jednak kablować latałeś na esbecję? Bo jeszcze niedawno przekonywałeś, że pić latałeś na esbecję z kolegami.
A dziś już nie koledzy. Czyli latałeś kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Data: 2020-03-27 00:57:03
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
   -- - A dziś już nie koledzy. Czyli latałeś kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam, bo ja nie mam zwyczaju tłumaczyć się paranoikowi.

JB

Data: 2020-03-27 02:40:28
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
  -- - A dziś już nie koledzy. Czyli latałeś kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam, bo ja nie mam zwyczaju tłumaczyć się paranoikowi.  Tylko uważaj, żeby cie znowu ze schodów nie ściepli!

JB

Data: 2020-03-27 03:14:02
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 6:40:29 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
  -- - A dziś już nie koledzy. Czyli latałeś kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam,

Toż się pytam, ale kręci, jak zwykle. Buahahahhaha!

Data: 2020-03-27 04:10:26
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
  -- - A dziś już nie koledzy. Czyli latałeś kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam,

   -- - Toż się pytam, ale kręci, jak zwykle.

Bo to kręte schody baranie!   Mówiłem żebyś uważał!

JB

Data: 2020-03-27 08:59:25
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 08:38, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Tak miał i ma POdły charakter! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 02:58:26
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

Pod czym podpisał się TW Runt. Oficer prowadzący poczęstuje sznapsem?  ;-)

JB

Data: 2020-03-27 17:58:42
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 10:58, Jacek Bialy pisze:
[...]

Z tego co piszą na psp to ty jesteś nie TW ale rasowy UB-ek. ;-)

Oficer prowadzący poczęstuje sznapsem?  ;-)

I jak? Smakował sowiecki szampan? ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 05:01:17
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

Zobacz, czy jutka nie ma w piaskownicy  :-DD

JB

Data: 2020-03-28 19:52:14
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-28 o 13:01, Jacek Bialy pisze:
[...]
Co to jest "jutka"?

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-28 18:55:39
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]
   -- - Co to jest "jutka"?

To idź do dziadzi - ogląda właśnie film o pawianach..    Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-29 07:29:45
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 03:55, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ten serial o tobie? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 03:25:28
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
Zobacz, czy jutka nie ma w piaskownicy  :-DD
    -- - Co to jest "jutka"?

To idź do dziadzi - ogląda właśnie film o pawianach..    Buuuu ha-ha!

   -- - Ten serial o tobie? ;-)))

Jaki serial?  Twój dziadzia stłukł lusterko!

JB

Data: 2020-03-29 14:22:21
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 11:25, Jacek Bialy pisze:
To idź do dziadzi - ogląda właśnie film o pawianach..    Buuuu ha-ha!
    -- - Ten serial o tobie? ;-)))
Jaki serial?
jacusia przygody w UB. ;-)))
Twój dziadzia stłukł lusterko!
jacusiu, to twoje lusterko ;-)))
ile ty masz lat nieboraku? ;-)))
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 07:12:14
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 06:29, Jacek Bialy pisze:

Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jakoś przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

Wystarczy, że popatrzysz w swoje lusterko i jednego z nich przypomnisz! Buuuhhahahhaaaaaaaa!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 23:37:02
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jakoś przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

   -- - Wystarczy, że popatrzysz w swoje lusterko i jednego z nich przypomnisz!

Przecież codziennie tam zaglądam :-)

   -- - Buuuhhahahhaaaaaaaa!

Tobie też mogę przynieść i pokazać pawianie.  Tylko żebyś znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD

JB

Data: 2020-03-27 07:40:27
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 07:37, palant Jacek Bialy pisze:
[...]

I co, nie poznajesz siebie? ;-))))

    -- - Buuuhhahahhaaaaaaaa!

Tobie też mogę przynieść

Nie potrzebuje twego lustra ;-)))

i pokazać pawianie.

zrób sobie selfi z lustra i wrzuc nma wiocha.pl ;-)

Tylko żebyś znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD

chcesz banana? ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 23:49:13
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć

Tylko żebyś znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD

    -- - chcesz banana? ;-))))

Nie od pawiana.
JB

Data: 2020-03-27 07:53:57
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 07:49, Jacek Bialy pisze:

Tylko żebyś znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD
     -- - chcesz banana? ;-))))
Nie od pawiana.
Od swego współlokatora nie chcesz? ;-)))
Zrobiłes juz selfie? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 00:26:12
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
Tylko żebyś znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD
     -- - chcesz banana? ;-))))
Nie od pawiana.
Od swego współlokatora nie chcesz? ;-)))

Ja nie jestem twój dziadzia!  Twój dziadzia siedzi w klatce i ogląda w lusterku film o pawianach - idź do niego i zrób mu psikusa! :-DDD

JB

Data: 2020-03-27 08:58:37
Autor: Runt
Ała! To musiało białego zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 08:26, Jacek Bialy pisze:
Tylko żebyś znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD
      -- - chcesz banana? ;-))))
Nie od pawiana.
Od swego współlokatora nie chcesz? ;-)))
Ja nie jestem twój dziadzia!
Oczywiście! Dziadzia to zdrobnienie od dziad!
Twój dziadzia siedzi w klatce i ogląda w lusterku film o pawianach
W lusterku powiadasz? Wot technika! ;-)
- idź do niego i zrób mu psikusa! :-DDD
Chcesz banana? ;-)))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 02:34:51
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało białego zaboleć
Twój dziadzia siedzi w klatce i ogląda w lusterku film o pawianach
   -- - W lusterku powiadasz? Wot technika! ;-)

A wot radziecka!
Podejdź po cichu i przyłoż mu rogi...

JB

Data: 2020-03-27 17:57:01
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 10:34, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
Twój dziadzia siedzi w klatce i ogląda w lusterku film o pawianach
    -- - W lusterku powiadasz? Wot technika! ;-)
A wot radziecka!
Podejdź po cichu i przyłoż mu rogi...
Dziadzia, ile ty masz lat? ;-)))
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 09:00:35
Autor: z
Ała! To musiało zaboleć
ALE CZAD ;-)

Runt! Też się cieszysz z wyroków TSUE? ;-)

Data: 2020-03-27 02:27:44
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
ALE CZAD ;-)

   -- - Runt! Też się cieszysz z wyroków TSUE? ;-)

Ty nie przeszkadzaj mu teraz - ogląda w lustrze film o pawianach :-DD

JB

Data: 2020-03-27 17:55:45
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 10:27, Jacek Bialy pisze:
ALE CZAD ;-)

    -- - Runt! Też się cieszysz z wyroków TSUE? ;-)

Ty nie przeszkadzaj mu teraz - ogląda w lustrze film o pawianach :-DD

No właśnie! Leci serial z pawianem Jackiem Białym. ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 04:54:06
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
ALE CZAD ;-)

    -- - Runt! Też się cieszysz z wyroków TSUE? ;-)

Ty nie przeszkadzaj mu teraz - ogląda w lustrze film o pawianach :-DD

   -- - No właśnie! Leci serial z pawianem Jackiem Białym. ;-)

No co ty - dziadzi nie poznajesz ?!   :-DD

Data: 2020-03-28 19:51:21
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-28 o 12:54, Jacek Bialy pisze:
[...]
Przecież napisałem, że z tobą.

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-28 18:51:25
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

Ja nie twój dziadzia!
JB

Data: 2020-03-29 07:28:19
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 03:51, Jacek Bialy pisze:
[...]

Oczywiście, że nie! Dziadzia to rosyjskie zdrobnienie od dziad.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 03:12:53
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

A to znowu kto tobie powiedział?  :))

Twój wujek buja sie na oponie, a dziadzia zdaje się czymś skaleczyl, bo biega w kółko i kwiczy..

JB

Data: 2020-03-29 05:23:33
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
   -- - Oczywiście, że nie! Dziadzia to rosyjskie zdrobnienie od dziad.
A to znowu kto tobie powiedział?  :))
    -- - Twój kolega z UB.

To nieźle cię w ch... zrobił!   :-DD

Data: 2020-03-30 07:15:03
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 14:23, Jacek Bialy pisze:
    -- - Oczywiście, że nie! Dziadzia to rosyjskie zdrobnienie od dziad.
A to znowu kto tobie powiedział?  :))
     -- - Twój kolega z UB.
To nieźle cię w ch... zrobił!   :-DD
POwiedział prawdę!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 14:25:10
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
    -- - Oczywiście, że nie! Dziadzia to rosyjskie zdrobnienie od dziad.
A to znowu kto tobie powiedział?  :))
     -- - Twój kolega z UB.
To nieźle cię w ch... zrobił!   :-DD
    -- - POwiedział prawdę!

To wracaj już do dziadzi pooglądać tv..       Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-31 07:07:52
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-30 o 23:25, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Ile ty masz lat?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 13:26:32
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

   -- - Ile ty masz lat?

No widzisz?   Mówiłem, że będziesz płakać...

JB

Data: 2020-04-03 06:55:37
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-04-02 o 22:26, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

dziadzia, nie płaczę nad tobą. ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-04 02:33:53
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

Ja nie twój dziadzia - idź wypłacz się do dziadzi..

JB

Data: 2020-04-05 07:12:40
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-04-04 o 11:33, sklerotyk Jacek Bialy pisze:
    -- - dziadzia, nie płaczę nad tobą
Ja nie twój dziadzia
Wciąż to powtarzasz ;-)))
- idź wypłacz się do dziadzi..
Rozumiem, że ty wypłakujesz się na Nowogrodzkiej! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 13:58:25
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 11:12, Jacek Bialy pisze:
   -- - Oczywiście, że nie! Dziadzia to rosyjskie zdrobnienie od dziad.
A to znowu kto tobie powiedział?  :))
Twój kolega z UB.
Twój wujek buja sie na oponie,
Widzisz to przez swoje okno?
a dziadzia zdaje się czymś skaleczyl,
Przyjrzyj się dokładnie.
bo biega w kółko i kwiczy..
jacusiu, jakis dzik ci z chlewa uciekł! ;-)

ile ty masz lat? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 09:12:57
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 09:00, z pisze:
ALE CZAD ;-)

Runt! Też się cieszysz z wyroków TSUE? ;-)

Mało mnie obchodza. A ty sie cieszysz?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 23:06:57
Autor: z
Ała! To musiało zaboleć
Daj dobry przykład europejskiego patriotyzmu ;-)

Data: 2020-03-27 09:59:44
Autor: Bruno Brunowski
Ała! To musiało zaboleć
Kolejny, który nie przeczytał uzasadnienia orzeczenia i się z radości onanizuje. TSUE co prawda z powodów formalnych nie odpowiedział na pytania zadane przez sędziów Igora Tuleyę i Ewę Maciejewską.. Za to podkreślił, że nie można stosować represji dyscyplinarnych za pytania do TSUE. --
Bruno

Data: 2020-03-27 18:11:43
Autor: 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨 𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Ała! To musiało zaboleć
Am 27.03.20 um 17:59 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

2 kwietnia bedzie nastepna rozprawa - Wegry, Polska i Czechy a przyjmowanie uchodzcow.
Luksemburskie mlyny miela powoli.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi: Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to antypolonizm" (Ludwik Stomma)

Data: 2020-03-27 23:10:55
Autor: z
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 17:59, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Taka drobna niekonsekwencja.

Zrobili coś nielegalnego ale karać ich nie można?

Faktycznie. DO DUPY TO TSUE ;-)

Data: 2020-03-27 15:35:40
Autor: Bruno Brunowski
Ała! To musiało zaboleć
W dniu piątek, 27 marca 2020 23:11:00 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
> Taka drobna niekonsekwencja.

Zrobili coś nielegalnego ale karać ich nie można?

Drogi niepełnosprytny, pytanie nie było nielegalne, a niespełniające wymogów formalnych. Drobna różnica, acz dla pisiorów nie do ogarnięcia, co Trybunał raczył był uwypuklić w uzasadnieniu. Za sam fakt zadawania pytań TSUE karać nie można.

--
Bruno

Data: 2020-03-28 20:12:52
Autor: z
Ała! To musiało zaboleć
To było ŚWIADOME, CELOWE działanie na niekorzyść zainteresowanych stron, powodowanie kosztów u stron jak i u skarbu państwa w celu osiągnięcia KORZYŚCI oraz manifest polityczny na który poważny sądzia sobie nie pozwala.

Rżnięcie GŁUPA że "ja tylko zapytałem" budzi tylko POLITOWANIE

Intencja jest tu oczywista i powinna być surowo UKARANA.

Data: 2020-03-29 01:42:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Ała! To musiało zaboleć
w <5e7fa1b5$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

[...]

ty faktycznie ruski ćwok jesteś

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-29 07:27:08
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-28 o 20:12, z pisze:
[...]

Ja nad tobą się nie lituję.

Intencja jest tu oczywista i powinna być surowo UKARANA.

Co na to Kogut? ;-)))
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 10:20:49
Autor: z
Ała! To musiało zaboleć
Co na to nasz publicysta Tusk?

Data: 2020-03-30 11:24:48
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-30 o 10:20, z pisze:
Co na to nasz publicysta Tusk?

A co na to wasz "publicysta" J.Sasin?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 14:31:11
Autor: z
Ała! To musiało zaboleć
A co powie Runt jak wybory przeniosą na przyszły rok? ;-)

No dobra nie od razu na przyszły.

Ale na jesieni Runt będzie darł japę że stan wyjątkowy czas skończyć bo to łamanie demokracji ;-)

No i skończą z końcem roku (okrągła data). W kwietniu 2021 wybory jak nic.

Data: 2020-03-31 07:05:50
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-30 o 14:31, z pisze:
A co powie Runt jak wybory przeniosą na przyszły rok? ;-)

A co ty powiesz? ;-)

No dobra nie od razu na przyszły.

Za 5 lat.

Ale na jesieni Runt będzie darł japę

Wróżysz z kocich flaków czy ci się wydaje?

Ty drzesz japę juz dzis.;-)

że stan wyjątkowy czas skończyć

Kto wprowadzi stan wyjątkowy? Jaruzelski?

bo to łamanie demokracji ;-)

To głupota, idiotyzm, igranie ze zdrowiem.

Idź na wybory! Zagłosuj! Wypluj płuca!

Once you've served your purpose, you're no longer needed

No i skończą z końcem roku (okrągła data).

A nie 13 grudnia? Bedzie można spać do południa!

https://tinyurl.com/slk5lhe ;-p)))

W kwietniu 2021 wybory jak nic.

Do tego czasu nie bedzie juz PiS ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 23:21:49
Autor: Pisiorowy Escobar
Ała! To musiało zaboleć
w <5e7e79f2$0$555$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]
> Taka drobna niekonsekwencja.

Zrobili coś nielegalnego ale karać ich nie można?

pawianie - co to znaczy "nielegalnego" ? :D
ty masz niezłą ciotkę w głowie