Aladin Pro instrukcja obsługi potrzebna

Data: 2009-04-08 21:35:01
Autor: dc9
Aladin Pro instrukcja obsługi potrzebna
Aladin Pro, starszy model - jeszcze w szarej obudowie.

Jeśli miałby ktoś instrukcje obsługi, polski, angielski, to chętnie zassam.

Pozdrawiam,
DC9

Data: 2009-04-08 22:43:12
Autor: Lot
On 2009-04-08 21:35:01 +0200, dc9@poczta.onet.pl said:

Aladin Pro, starszy model - jeszcze w szarej obudowie.

Jeśli miałby ktoś instrukcje obsługi, polski, angielski, to chętnie zassam.

Pozdrawiam,
DC9

I kurs obsługi szukajki ?

http://www.dykcen.dk/PDF/Manualer/Uwatec/Manual_Aladin_Pro_US_feet.pdf

Lot

Data: 2009-04-09 06:57:45
Autor: dc9
Aladin Pro instrukcja obs�ugi potrzebna
On 2009-04-08 21:35:01 +0200, dc9@poczta.onet.pl said:

> Aladin Pro, starszy model - jeszcze w szarej obudowie.
> [...]

No to jak tak dobry jesteś w obsłudze tej szukajki, to znajdź mi proszę
instrukcję do wcześniejszego modelu. Napisałem - w szarej obudowie. Szarej.

DC9

Data: 2009-04-09 08:12:19
Autor: Lot

On 2009-04-08 21:35:01 +0200, dc9@poczta.onet.pl said:

[...]

Szare obudowy były stosowane w dwóch modelach Aladina.

Pro - staaaarej konstrukcji z możliwością wymiany baterii przez użytkownika, oraz również szarej bez możliwości tejże wymiany o nazwie Aladin Pro.
W takiej samej obudowie (lecz niebieskiego koloru) produkowany był Aladin Pro nitrox.

http://tinyurl.com/dfl49b

Określ który model posiadasz a później zapytaj googla o instrukcję.

Lot

Data: 2009-04-09 09:33:49
Autor: dc9
[...]

Mistrzu szukajki! Jeśli chciałbyś mi pomóc, to proszę:
Uwatec Aladin Pro
W-Szarej-Obudowie-Bez-Możliwości-Samodzielnej-Wymiany-Baterii-Przez-Użytkownika
Chodzi o instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Google jest Twój!

http://tinyurl.com/dfl49b

Mój firewall klasyfikuje TinyURL, jako stronę SpySite i ją blokuje. Jak mimo
wszystko wejdę na stronę, która kryje się pod przesłanym linkiem, to nie ma na
niej żadnych przydatnych mi informacji. Po co mi ten link?

Określ który model posiadasz a później zapytaj googla o instrukcję.

Do google to akurat każdy potrafi odesłać.
Dokładnie Określiłem. Google nie znalazł. A ty mi nie pomogłeś. DC9

Data: 2009-04-09 17:09:47
Autor: Lot
On 2009-04-09 09:33:49 +0200, dc9@poczta.onet.pl said:

[...]

Volia:
http://www.dykcen.dk/PDF/Manualer/Uwatec/Manual_Aladin_Pro_US_feet.pdf

W języku angielskim wedle życzenia.

Chyba że nadal utrzymujesz, iż nie jest instrukcja do Aladina Pro tylko do pralko-suszarki lub deskorolki.

Lot.

Data: 2009-04-09 18:13:08
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Aladin Pro instrukcja obsi�ugi potrzebna

Użytkownik "Lot" <loti> napisał w wiadomości news:49de0fbcnews.home.net.pl...
On 2009-04-09 09:33:49 +0200, dc9@poczta.onet.pl said:

[...]

Na moje ta obudowa nie jest szara tylko grafitowa na tych rysunkach... ;)

pzdr, Karol

Data: 2009-04-10 09:32:30
Autor: dc9
> [...]
> http://www.dykcen.dk/PDF/Manualer/Uwatec/Manual_Aladin_Pro_US_feet.pdf

Na moje ta obudowa nie jest szara tylko grafitowa na tych rysunkach... ;)

Lot, dzięki za dobre chęci, ja ta instrukcje sobie już znalazłem. Problem w tym,
że nie mam pewności, że pasuje do mojego modelu. Mój Aladin ma wyraźnie szarą
obudowę - ta z pdfu jest czarna, albo grafitowa. mam wrażenie, że to do
następnego modelu, chociaż jeśli chodzi o funkcje wyświetlacza, to pasuje idealnie.

DC9

Data: 2009-04-10 11:56:02
Autor: WW
Aladin Pro instrukcja obs?�ugi potrzebna
Lot pisze:

Volia:
http://www.dykcen.dk/PDF/Manualer/Uwatec/Manual_Aladin_Pro_US_feet.pdf

To jest instrukcja do następnych modeli.
Pierwsze, w szarej obudowie, nie miały wyjścia na kompa a na dole były tylko 2 "konopki" i u góry jeden.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-04-10 12:12:54
Autor: dc9
Lot pisze:
.
> [...]

To jest instrukcja do następnych modeli.
Pierwsze, w szarej obudowie, nie miały wyjścia na kompa a na dole były tylko 2 "konopki" i u góry jeden.

To ja mówię o tym "drugim" szarym. Tym co ma wyjśćie na kompa, a na dole trzy
konopki. Wygląda tak, jak ten z pdfa, który podesłał Lot, tylko ma szarą
obudowę, a nie grafitową.

DC9

Data: 2009-04-09 07:20:27
Autor: WW
dc9@poczta.onet.pl pisze:
Aladin Pro, starszy model - jeszcze w szarej obudowie.

Jeśli miałby ktoś instrukcje obsługi, polski, angielski, to chętnie zassam.

Pozdrawiam,
DC9

Mam taki i nadal go używam.
Mam też instrukcje, ale tylko w wersji papierowej.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-04-09 09:08:43
Autor: dc9
Aladin Pro instrukcja obsługi potrzebna
Mam taki i nadal go używam.
Mam też instrukcje, ale tylko w wersji papierowej.

Pozdrawiam
WW

Dzięki, napisałem na priva.

Pozdrawiam,