Alandy, wrak Helge

Data: 2009-06-01 17:01:34
Autor: Slawek Packo
Alandy, wrak Helge
Video do zobaczenia tu: http://www.vimeo.com/groups/hdtdv/videos/4923979
Pozdrawiam

Data: 2009-06-02 07:04:32
Autor: Daniel Kowalski
Alandy, wrak Helge
Slawek Packo pisze:
Video do zobaczenia tu: http://www.vimeo.com/groups/hdtdv/videos/4923979
Pozdrawiam

Piękna wizura i piękny wraczek!

Data: 2009-06-02 12:42:12
Autor: Slawek Packo
Alandy, wrak Helge
Daniel Kowalski pisze:

Piękna wizura i piękny wraczek!
PS> podoba mi się, że jeszcze nikt nie zapie*##lił dzwonu ;-) o ile to oryginał.
Oryginał. I nikt jakoś nie chce go zabrać. Może dlatego że nie ma niebezpieczeństwa że ktoś przeciągnie trał przez wrak i wszystko spieprzy - na Alandach nie prowadzi się żadnego przemysłowego rybołówstwa i między innymi dlatego wraki wyglądają tam w ten sposób.

Alandy, wrak Helge