Alarm lub w艂膮czanie kot艂a CO smsem - dot yczy ekspandera GSM NANO

Data: 2010-10-31 22:21:17
Autor: Rentier
Alarm lub w艂膮czanie kot艂a CO smsem - dot yczy ekspandera GSM NANO
Urz膮dzenie  ca艂kiem fajne, spe艂nia moje oczekiwania z dwoma ale:
1. W zestawie brak zasilacza (za 28z艂!). Analogiczny na Allegro oko艂o 6zeta
2. Do programowania jest idiotyczny kabel niby USB, bo drugim ko艅cem zako艅czony wtyczk膮 telefoniczn膮    RJ12. Cena - drobiazg, ponad 5 dych!
Kto艣 ma, u偶ytkuje i obszed艂 te niegodziwo艣ci producenta?

Data: 2010-11-03 19:53:05
Autor: Jarek P.
Alarm lub w艂膮czanie kot艂a CO smsem - dotyczy ekspandera GSM NANO

U偶ytkownik "Rentier" <fekaliusz@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iakmk5$qnu$1news.dialog.net.pl...
Urz膮dzenie  ca艂kiem fajne, spe艂nia moje oczekiwania z dwoma ale:
1. W zestawie brak zasilacza (za 28z艂!). Analogiczny na Allegro oko艂o 6zeta

Jak sam odkry艂e艣, zasilacz mo偶esz znale藕膰 za kilka z艂, mo偶na te偶 zaadaptowa膰 jakikolwiek stary znaleziony w domowych szpejach.

2. Do programowania jest idiotyczny kabel niby USB, bo drugim ko艅cem zako艅czony wtyczk膮 telefoniczn膮 RJ12. Cena - drobiazg, ponad 5 dych! Kto艣 ma, u偶ytkuje i obszed艂 te niegodziwo艣ci producenta?

Tu niestety nie przeskoczysz. To nie tylko kabelek z dwiema wtyczkami, to ca艂y konwerter sygna艂贸w, w prosty spos贸b tego nie podrobisz, w nieprosty, jesli znasz si臋 na elektronice (odrobink臋 bardziej zaawansowanej ni偶 "polutowanie kabelk贸w")  - m贸g艂by艣, ale szczerze m贸wi膮c nie wiem, czy wiele by艣 zaoszcz臋dzi艂, zw艂aszcza uwzgl臋dniaj膮c czas po艣wi臋cony na kopiowanie.

Mnie osobi艣cie w tym urz膮dzeniu denerwuje jego narowisto艣膰 we wsp贸艂pracy z telefonem. NIe wiem, czy to wina kupionego przeze mnie telefonu (Nokia 6110 wymieniana w specyfikacji jako kompatybilna) czy samego expandera, ale np. nie dzia艂a mi wog贸le programowanie expandera smsami. Expander smsy wysy艂a jak nale偶y, ale kiedy ja co艣 wysy艂am chc膮c uzyska膰 jaki艣 efekt - efektu niet.
Ustrojstwa u偶ywam jako alarmu, wi臋c nie jest to dla mnie bolesne, to ono ma dawa膰 zna膰, a to akurat dzia艂a, niemniej jednak jaki艣tam problem jest. Tak samo mo偶liwo艣膰 zadzwonienia do expandera - generalnie dzia艂a, ale raz na ile艣 pr贸b po艂膮czenie jest "zawieszane" przez expander, zamiast odg艂os贸w z pilnowanej nieruchomo艣ci s艂ysz臋 "abonent zawiesi艂 po艂膮czenie"

J.

Data: 2010-11-03 21:46:04
Autor: Rentier
Alarm lub w艂膮czanie kot艂a CO smsem - dotyczy ekspandera GSM NANO
Jak sam odkry艂e艣, zasilacz mo偶esz znale藕膰 za kilka z艂, mo偶na te偶 zaadaptowa膰 jakikolwiek stary
znaleziony w domowych szpejach.
Ok, THX.

To nie tylko kabelek z dwiema wtyczkami, to ca艂y konwerter sygna艂贸w, w

A wydawa艂o mi si臋,偶e to USB<-- >USB :-((
I nawet pomy艣la艂em,偶e to gniazdo do neta kablowego...

Mnie osobi艣cie w tym urz膮dzeniu denerwuje jego narowisto艣膰 we wsp贸艂pracy z telefonem. NIe wiem, czy
to wina kupionego przeze mnie telefonu (Nokia 6110 wymieniana w specyfikacji jako kompatybilna) czy
Aaa... zapewne masz NV33 z Noki膮 na kablu?
Ja si臋 rozpisuj臋 o nast臋pcy - "SIM NANO" :-))

Data: 2010-11-03 22:35:09
Autor: Jarek P.
Alarm lub w艂膮czanie kot艂a CO smsem - dotyczy ekspandera GSM NANO

U偶ytkownik "Rentier" <fekaliusz@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iashm0$5fg$1news.dialog.net.pl...

A wydawa艂o mi si臋,偶e to USB<-- >USB :-((

No niestety, nie. To mo偶e by膰 1wire, ale przypuszczam, 偶e zadba艂 projektant jeszcze o jak膮艣 sygnaturk臋, kt贸r膮 si臋 urz膮dzenie musi przedstawi膰.

Aaa... zapewne masz NV33 z Noki膮 na kablu?

Nie, kupi艂em "full wypas" - NV44

Ja si臋 rozpisuj臋 o nast臋pcy - "SIM NANO" :-))

Jak kupowa艂em swojego, to te zabawki juz by艂y, ale kosztowa艂y wtedy chyba 4x dro偶ej. Teraz, jak widz臋, s膮 ta艅sz臋 (albo ja 藕le poprzednie ceny pami臋tam), tak czy tak dokupienie telefonu za 20PLN wychodzi艂o mi taniej.

J.

Alarm lub w艂膮czanie kot艂a CO smsem - dot yczy ekspandera GSM NANO