Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycj a? „Solid Gold” w kinach tuĹź przed wyborami

Data: 2019-07-16 11:17:21
Autor: Lord Donald
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycj a? „Solid Gold” w kinach tuĹź przed wyborami
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? ,,Solid Gold" w kinach tuż przed wyborami

"Solid Gold" - pod takim tytułem pojawi się w kinach najnowszy film Jacka Bromskiego, który opowie o jednej z największych polskich afer ostatnich lat - Amber Gold. W obsadzie zobaczymy m.in. Janusza Gajosa, Andrzeja Seweryna i Olgierda Łukaszewicza. Choć premiera filmu nastąpi dopiero jesienią, "Gazeta Wyborcza" już "ostrzega" przed filmem. Jego reklamy według redakcji z Czerskiej mają "uderzać w opozycję, której PiS zarzuca związki z aferą".

https://niezalezna.pl/279960-alarm-na-czerskiej-tego-filmu-wystraszy-sie-opozycja-solid-gold-w-kinach-tuz-przed-wyborami

Data: 2019-07-16 03:32:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 16 lipca 2019 11:17:22 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Pisiory straszą filmem fabularnym? Dobrze się czujecie? A nie, zaraz, zaraz....

Przecież pisiory mają pełne nogawki, bo Vega zapowiedział premierę "Polityki". Zapowiada się fascynujący pojedynek na filmy fabularne.

Słuszną linie ma nasza Partia!.

--
Bruno

Data: 2019-07-16 12:44:09
Autor: z
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? „Solid Gold” w kinach tuĹź przed wyQ1|Aş+jh
W dniu 2019-07-16 o 11:17, Lord Donald pisze:
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? ,,Solid Gold" w kinach tuż przed wyborami

Już pisiory trzęsły portkami ale ktoś zauważył na głównej www tvn24 ostatni sondaż. Jakież to uspakajające jest :-)

Data: 2019-07-16 13:16:55
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 12:44 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Ale to jest tylko prymitywna manipulacja.
Skoro tzw. opozycja, nawet chcąc bardzo, nie jest w stanie wydalić  rozsądnego programu, stworzyć koalicji, przestać obrażać elektorat itd to  należy wszystkich przekonać, że:

*****************************
    * PiS wygra w cuglach *
*****************************

Wtedy dla części elektoratu PiS wystarczy nawet banalny pretekst, żeby nie  pójść na wybory.
"Bo skoro i tak wygrają, to mój głos nie jest istotny".

A gra jest warta świeczki - samodzielne rządy dla PiS, ew. większość  konstytucyjna.
Opozycja chce "wygrać" w wyborach blokowanie kraju, rządu i reform!

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 19:09:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Opozycja chce "wygrać" w wyborach blokowanie kraju, rządu i reform!

tak, te reformy edukacji, służby zdrowia czy wojska przynoszą wspaniałe efekty
:DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-16 19:30:39
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 19:09 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Opozycja chce "wygrać" w wyborach blokowanie kraju, rządu i reform!

tak, te reformy edukacji, służby zdrowia czy wojska przynoszą wspaniałe  efekty

Nie wiem, jakich efektów się spodziewasz? Wzorcem ośmioletnie efekty  rządów PO-PSL?
Ależ to był "chuj, dupa i kamieni kupa", jak zrecenzował jeden z ministrów  tej ekipy.

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 19:36:51
Autor: A. Filip
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? przed wyborami
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Ależ niedościgłym wzorem muszą być reformy Akcji Wyborczej Solidarność
i Unii Wolności z wicepremierem Leszkiem Balcerowiczem dzięki którym
Polska osiągnęła więcej niż 20% bezrobocia.  Profesora Leszka
Balcerowicza stać na o wiele więcej, wystarczy mu dać kolejną szansę.

Balcerowicz musi odejść!
  -- Andrzej Lepper

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-16 20:14:51
Autor: Trefniś
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy si ę opozycja? „Solid Gold” w kinach tuż przed wyborami
W dniu .07.2019 o 19:36 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

Balcerowicz musi odejść!
  -- Andrzej Lepper

Balcerowicz ma się świetnie, a Lepper R.I.P.
Tyle.

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 20:17:46
Autor: A. Filip
[...]

Czy Balcerowicz ma duże szanse wrócić do polityki na poziomie
ministra+ ?  Jak dla mnie Balcerowicz jest _politycznie_ martwy
a Lepper "niekoniecznie".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-16 20:21:13
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 20:17 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Przecież Schetyna "zajechał" Balcerowiczem, przedstawiając swoją "szóstkę".
Sierotom po III RP ciągle się Balcerowicz czkawką odzywa.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 23:38:45
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Ależ to był "chuj, dupa i kamieni kupa", jak zrecenzował jeden z ministrów  tej ekipy.

su, migi i f16 latały? latały
su - nie lata, migi - nie latają, f16 - lata kilka sztuk, reszta robi za
magazyn części

masz rację CZOPKU, teraz jest "chuj, dupa i kamieni kupa" :DDDD

Data: 2019-07-17 00:32:01
Autor: z
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? „Solid Gold” w kinach tuĹź przed wyQ1|Aş+jh
Myślisz że tvny aż tak nisko upadły żeby zaniżyć sobie sondaż?
Sądzę że wątpię aby w żelaznym elektoracie pisu doszło demobilizacji?
Po takiej fali hejtu?
Ja z jeszcze większą vervą ;-) pójdę zagłosować na Korwina.

Data: 2019-07-17 03:01:02
Autor: Zenek Kapelinder
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? ,,Solid Gold" w kinach tuż przed wyborami
Korwin nie wejdzie, nie ma szans. W zwiazku z czym oddasz swoj glos na tych co wygraja. Znaczy sie na PIS. Dla Ciebie to rybka bo obydwie partie prawicowe. Ale jak w takiej sytuacji poczuja sie wyborcy czerwonej bandy? To moze od razu glosuj na PIS.

Data: 2019-07-17 12:18:14
Autor: A. Filip
Korwin nie ma szans opozycja? przed wyborami]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Korwinowi służy niska frekwencja, tej raczej nie będzie bo nawet jak
PiS+ będzie szedł to (niemal) pewnej wygranej to PO+ pogra
samodzielnymi rządami PiS+, większością konstytucyjną PiS+ albo
większością PiS+ w Senacie.

IMHO dla Korwina krytyczne może się okazać _stabilne_ wypadanie w
sondażach przynajmniej ciut ponad 5%, żeby jego miękki elektorat nie
wpadł w przekonanie że głos na Korwina to głos zmarnowany.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-17 17:38:39
Autor: z
[...]

Jak mnie śmieszą takie wywody. Po pierwsze nie ma pewności że nie wejdzie. Tak samo kiedyś lewica miała WEJŚĆ.

Po drugie to nie plebiscyt z nagrodą w postaci lizaka "KTO WYGRA" tylko wyrażenie swojego zdania na ważne tematy.

Po trzecie marnowanie głosów, wybory mniejszego zła ... znowu mnie śmieszą. Tacy inteligentni ludzie tu piszą ;-) a nie wiedzą na czym polega demokracja.

Nie... Demokracja mi się nie podoba ale przynajmniej zgłębiłem zasady którymi się mnie UCISKA i domagam się RÓWNEGO UCISKANIA wszystkich :-)

Data: 2019-07-17 07:16:27
Autor: Trefniś
Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy si ę opozycja? „Solid Gold” w kinach tuż przed wyborami
W dniu .07.2019 o 00:32 z <z@z.pl> pisze:

Brak wyobraźni to też swego rodzaju upośledzenie.

Myślisz że tvny aż tak nisko upadły żeby zaniżyć sobie sondaż?

Nie rozumiesz powagi sytuacji.
Ty wiesz, jaką panikę wywołałaby większość konstytucyjna dla PiS?
A jakie byłyby możliwe zmiany w konstytucji?

Zresztą nie mówiłem o zaniżaniu - wystarczy nie fałszować, ale też  publikować odpowiednio skonstruowane omówienia i opinie.

Bo że sondaże są wyłącznie narzędziem propagandy, chyba nikt nie ma  wątpliwości (legendarne 72% Komoruskiego)

Sądzę że wątpię aby w żelaznym elektoracie pisu doszło demobilizacji?

Lekko ponad 10% to "żelazny".
PiS wygrywa większością, nie żelaznym elektoratem.

Po takiej fali hejtu?
Ja z jeszcze większą vervą ;-) pójdę zagłosować na Korwina.

To nie tylko brak wyobraźni...

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 23:39:57
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

o CZOPEK odpoczął parę miesięcy a teraz wrócił głosić swoje brednie

znowu mam ciebie wychłostać wynikami sondaży sprzed tamtych wyborów
czy dobrowolnie padniesz do nóg ? :DDDDDDDDDDDdd

Data: 2019-07-16 17:43:34
Autor: Yogi
Dnia Tue, 16 Jul 2019 11:17:21 +0200, Lord Donald napisał(a):

Alarm na Czerskiej! Tego filmu wystraszy się opozycja? ,,Solid Gold" w kinach tuż przed wyborami

"Oto tajemnica wiary! Złoto i dolary!"

Czy prezes wybudował już 2 srebrne wieże im. własnego imienia? ;-))

Data: 2019-07-16 19:16:23
Autor: A. Filip
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
[...]

No ale przecież film _fabularny_ Vegi "Polityka" to miała być
"więcej niż prawda" o PiS.  Dlaczego film fabularny o
"zadziwiającej powolności" pod rządami PO nie może być podobny? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!