Alarm na forum GW !!!

Data: 2009-05-21 16:44:04
Autor: matador
Alarm na forum GW !!!
#
gabinet masaży erotycznych dakini właściciela jana rossa
biskupia8/10-przestroga
Dziewczyny w życiu tam nie idźcie! Moja przyjaciółka tam pracowała-
na czarno, a facet obiecywał umowę na czas nieokreślony!!! Nie
płacił jej za szkolenie i mało tego!On tam ma normalny burdel!!!
Zmusza wszystkie dziewczyny do robienia sobie oraz klientom loda i
pieprzenia się za grosze jak to w burdelu pod pretekstem
zwolnienia!!! Zatrudnia tam ciężarną ukrainkę bez karty stałego
pobytu w polsce, bo wiadomo po co kobiety ze wschodu przyjeżdżaja do
polski-po jedno. W gazetach kłamie tylko i udaje,że ma tam "masaże",
sąsiedzi tam też się skarżą już na policję. To stary zboczeniec i
dewiant, który lubi młode dziewczyny,co jego córkami mogą być.
dobrze,że moja przyjaciółka stamtad uciekła i wróciła do normalnej
roboty w sklepie. ten stary dziad ma nawet swoją stronę
internetową,że niby "masaże". nigdy tam nie idźcie ku przestrodze,
bo wiem, co przeszła moja kumpela i nie chcę, żeby inne kobiety
musiały to przechodzić, tylko dlatego to zostało napisane!!! precz z
nieuczciwymi pracodawcami
#

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=72&w=94481418&a=94481418

matador.

Data: 2009-05-21 17:13:48
Autor: naprany jak kruk!
Alarm na forum GW !!!
Thu, 21 May 2009 16:44:04 +0200, w <gv3pte$fjp$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
matador <matador@neostrada.pl> napisał(-a):

#
[...]

oczernianie masz po kaczynskim ?
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=72&w=94481418&a=95611591

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-24 09:35:46
Autor: Zirhan
Alarm na forum GW !!!
matador pisze:
#
> [...]
biskupia8/10-przestroga
>(...)
W gazetach kłamie tylko i udaje,że ma tam "masaże",

W czym masz problem?
Przecież walenie lub robienie loda to też forma masażu m.in. penisa.
Ale jeżeli wolisz sam sobie zrobić taki masaż, to już twoja sprawa.begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1