Alarm otwartych drzwi lodówki

Data: 2009-08-05 21:50:31
Autor: Panslavista
Alarm otwartych drzwi lodówki
Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości
news:n71pk6xuan.ln2m.krakow.pl...

Wystarczy urządzenie na 230V i podłączyć do żarówki w chłodziarce. Uchylenie
drzwi i będzie alarm oraz żarówka się zaświeci.

Data: 2009-08-05 22:09:34
Autor: Jacek Midura
Panslavista pisze:
Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości

Wystarczy urządzenie na 230V i podłączyć do żarówki w chłodziarce. Uchylenie
drzwi i będzie alarm oraz żarówka się zaświeci.

No właśnie nie bardzo, w mojej lodówce przy minimalnie uchylonych drzwiach żarówka się nie zapala, dopiero przy ciut większym otwarciu. Dlatego też jestem ciekawy, czy takie urządzenia jak to z Allegro (działające, jak zgaduję, na zasadzie pomiaru temperatury) poprawnie wykrywają taki niewielki uchył.

--
Jacek Midura

Data: 2009-08-05 23:06:20
Autor: Panslavista

Panslavista pisze:
> [...]

Dlatego też jestem ciekawy, czy takie urządzenia jak to z Allegro
(działające, jak zgaduję, na zasadzie pomiaru temperatury) poprawnie

Moment zapalenia się żarówki jest łatwy do regulacji. W końcu to jakiś
przycisk dociskany drzwiami.

Data: 2009-08-06 00:31:42
Autor: GB
Alarm otwartych drzwi lodówki
Moment zapalenia się żarówki jest łatwy do regulacji. W końcu to jakiś
przycisk dociskany drzwiami.

No nie zawsze przycisk. W mojej jest kontaktron i wtedy trudno o jaką kolwiek regulację.

GB

Data: 2009-08-06 06:07:18
Autor: Panslavista

Użytkownik "GB" <anthrax@tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przycisk dociskany drzwiami.

No nie zawsze przycisk. W mojej jest kontaktron i wtedy trudno o jaką

Hm, zazwyczaj równie łatwe, mała przeróbka - zmniejszenie szczeliny w celu
wcześniejszego zamknięcia obiegu pola magnetycznego f funkcji obrotu drzwi
chłodziarki. To może być mała blaszka wyciuęta z puszki po konserwach...
:-))))))

Alarm otwartych drzwi lodówki