Alarm pedofilny.

Data: 2013-02-15 07:49:21
Autor: glob
Alarm pedofilny.
Wiadomo że kraje Katolickie i Islamskie są o najwyższym poziomie
pedofili, ma to związek z teorią tych religii, że czystość seksualna
jest właściwa, seks przedmałżeński jest złem i trzeba ciało grzeszne
trzymać w ryzach.
 No to jest ewidentne zaprzeczanie naturze, bo po to jest ten seks
gdyż natura ma cel aby był, czyli kto zaprzecza naturze, buntuje się
do niej, jest skazany na zboczenia.

 Dla porównania, -natura mówi facetowi nie wkładaj ręki w ogień, a
facet wie lepiej i zachowuje się wbrew niej i buch łapa w ogień.
Konsekwencje to poparzenia. Czyli ci co słuchają natury są
niepoparzeni, a ci wbrew naturze -poparzeni i tak można przez
porównanie , opisać dlaczego mamy tyle pedofili w Islamie i
Katolicyźmie, teoria ich głosi -wkładać łapę w ogień czyli potępiaj
seks./ upraszam aby niedorozwój to zrozumiał/  .
 Ale jak się okazuje pedofilią można się zarazić. Tak , pedofilia jest
zaraźliwa, można w indukować komuś by był pedofilem.
 Po prostu jeśli dana instytucja rozpowszechnia w społeczeństwie że
seks jest złem, to społeczeństwo uczy się- że dobre jest wkładanie
ręki w ogień, a tym samym ,chodujemy poparzonych, im więcej jest
poparzonych tym poparzenia stają się normą społeczną.
 I dlatego seksuolodzy, psycholodzy, psychiatrzy ogłosili w Polsce
alarm pedofilny, bo jak się okazuje wskaźniki rosną i już kobiety
gwałcą dzieci , a nawet 15 -latki gwałcą 10-latków.

Data: 2013-02-15 08:33:46
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 16:49, glob <struktural...@gmail.com> wrote:
[...]

Psychiatria dostarcza w tej materii dostatecznie szeroki materiał
badawczy. Osoby pozbawione możliwości realizacji potrzeb natury
seksualnej, jak również osoby, którym się pożycie nie układa, cechują
zmiany, a raczej odstępstwa w postawach względem normatywów
seksualnych. Rzadko jest to nadmierne pobłażanie. Najczęściej psychika
ewoluuje w kierunku rozerwania miłości międzypłciowej od seksualności,
wytwarza się tendencja do stawiania rygorów "na żyletę", zaostrzania
obowiązujących norm, nachalnego moralizowania. Dominuje negatywizm,
umniejszanie znaczenia seksu w roli więziotwóczej, a nawet aseksualizm
i wstręt.

  Oznacza to, że określone grupy poglądów i postaw nie są po prostu
oceną, przekonaniem czy normami etycznymi, choć często są
racjonalizowane właśnie religią, ale wypływają z frustracji lub wręcz
degeneracji osobowości.
 Są one zaburzeniem psychicznym, ponieważ są niespotykane u par
małżeńskich o udanym pożyciu. Innymi słowy, cierpienie wypacza
postrzeganie i odbiór rzeczywistości, zniekształca zdolność do
przyjęcia i wykształcenia w sobie etyki seksualnej

 Te mechanizmy obrazują pewien bardzo poważny problem dotykający
interpretacji biblijnego przekazu z zakresu etyki seksualnej.
Mianowicie, osoby z nieudanym pożyciem seksualnym lub pozbawione
pożycia winny bardzo ostrożnie tworzyć czy omawiać seksualne normatywy
etyczne. Ten nakaz wypływa właśnie z ogromnego ryzyka zniekształcenia
przesłania przez przeżywaną frustrację seksualną, która jest
doświadczeniem najgłębiej i najszerzej deformującym psychikę i
zdolność do logicznego myślenia.

 Psychologia jest nauką młodą. Lecz o tym fakcie, tj. zniekształeniu
postaw względem seksualności przez brak pożycia, wiedzieli już
starożytni Żydzi. Dlatego też w synagodze nie wolno było nauczać
żadnemu nie żonatemu mężczyźnie. Wszyscy kapłani musieli posiadać
żony, które poślubiali w ich stanie dziewiczym. Wszyscy rabini
(nauczyciele duchowi, tj. teolodzy) musieli posiadać żony (lub
konkubiny) i współżyć codziennie (wymóg Talmudu) z wyjątkiem okresu
tzw. rytualnej nieczystości miesięcznej tj. miesiączki. Bezwzględny
nakaz posiadania żony (i dzieci) dotyczy rabinów zasiadająch w
Sanhedrynie, tj. Sądzie Najwyższym, ustalającym wyroki w sprawach
indywidualnych, a także prawa religijne, Z wymogu posiadania żony
zwolnieni byli wdowcy (np. apostoł Paweł). Celibat wśród kapłanów,
rabinów był czymś niezwykle wyjątkowym. W całej spisanej historii
Żydów znane są tylko trzy udokumentowane przypadki celibatu. W
bezżeństwie żyli prorok Jeremiasz, prorok Eliasz oraz Rabbi Simon ben
Azzai. Ten ostatni stanął za nauczanie Tory w stanie bezżennym przed
sądem, ale sąd nie nałożył kary. Co do Jezusa Chrystusa, zagadnienie
nie jest jasne, bowiem sama biblia o tym milczy, a inne źródła
historyczne (w tym tzw. tradycja) na ten temat podają sprzeczne
informacje.

Data: 2013-02-15 18:19:19
Autor: leszek niewiadomski
Alarm pedofilny.
Am 15.02.2013 17:33, schrieb glob:
[...]

Ciekaw jestem zrodel tych twierdzen. Z obserwacji (tez i uczestniczacej ;-) ) wiem, ze opisane powyzej problemy (mala mozliwosc realizacji potrzeb seksualnych, brak satysfakcji seksualnej czy znudzenie dotychczasowymi doswiadczeniami, partnerami itd.) nie musza prowadzic zaraz do pedofilii. Jest wiele innych chyba nawet czesciej wybieranych rozwiazan. Oprocz trzech skrajnosci - masturbacji, gwaltu i celibatu (tu miejsce dla freudystow z ich sublimacja) jest inne ciekawe i najbardziej popularne rozwiazanie: partner zastepczy. Zasobniejsi, unikajacy zobowiazan pojda do osob robiacych to za pieniadze. Inni zwracaja sie do kolegow, kolezanek z pracy, sasiadow, sasiadek, znajomych, przypadkowo poznanych itd.
Jakis margines skieruje uwage na osoby nieletnie (dyskusyjne jest tez do kiedy "nastolatki" sa "dziecmi", prawo tez rozne to reguluje w roznych krajach) oraz osoby tej samej plci. Mysle ze sklonnosc do osob tej samej plci oraz dzieci to sprawa w duzej mierze biologii (tj. genow), a w bardzo malej braku satysfakcji seksualnej.
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-15 10:12:45
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 18:19, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:

> [...]

comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The

Streszczam bo albo nikt nie czyta albo nie rozumie, więc staram się
upraszczać, a tu na zaspokojenie ciekawości.......

Częstość pedofilii w
 populacji generalnej jest mniejsza niż 0,02-0,03%. W środowisku
 rodzinnym pedofilia występuje z częstością ok. 0,01-0,015%. Reszta
 przypada na samotników. W środowiskach ogółu chrześcijan
 (zanagażowanych i niezaangażowanych) wzrasta ona do 0,2%, (Philip
 Jenkins, "Pedophiles and Priests: Anatomy of a Contemporary Crisis",
 Oxford University Press, 2001), natomiast w środowisku kleru
 duchownego katolickiego odsetek ten wzrasta do 4% ogółu księży w
 okresie ich pełnionej posługi. Dane dotyczące księży podano w
raporcie
 pt. "A Report on the Crisis in the Catholic Church in the United
 States" w National Review Board z 27 lutego 2004. Widzimy więc, że z
 poziomu 0,015% częstość pedofilii urasta do 4%, czyli prawie
 trzystukrotnie. Jednakże zestawienie ich z innymi danymi dotyczącymi
 aktywności seksualnej księży, ujawnia dalszy wyraźny wzrost jej
 częstości. Ujawnione przez Richarda Sipe'a badania przeprowadzone na
 zlecenie Episkopatu USA wskazują, że tylko połowa kleru w chwili
 przeprowadzenia badania zachowuje abstynencję seksualną. Badania
 zbiorcze (także innych autorów) ujawniają, że gdy rozpatruje się
okres
 całego życia, to tylko 2 proc. księży osiąga trwałą i doskonałą
 czystość w takim sensie, jak ją pojmuje katolicka teologia moralna.
80
 proc. księzy ma sporadyczne romanse lub bardziej trwałe związki w
 ciągu całego życia kapłańskiego, w tym do 40% przechodzi trwalsze
lub
 epizodyczne kontakty homoseksualne, a 18 proc. mocuje się z
celibatem,
 posiłkując się pornografią lub środkami odurzającymi. Co więcej, to
 właśnie na tą 20% grupę przypada miażdząca większość przypadków
 pedofilii. Nakreslony powyżej mechanizm kształtowania orientacji
 seksualnej dobrze wyjaśnia dlaczego tak się dzieje. Ci, którzy
 przeszli kontakty homo lub hetero z dojrzałymi osobami są w dużym
 stopniu "uodopornieni" na dzieci a ukierunkowani na dorosłych.
  Jednakże 4% w 20% stanowi, że co piąty osobnik, który powstrzymał
się
 od związków z kobietami lub od praktyk homoseksualnych staje się
 pedofilem. 20% pedofili w środowisku abstynentów seksualnych w
 stosunku do 0,015% w środowisku rodzinnym stanowi pokaźną róznicę i
 nie zakryje tego żadna manipulacja danymi statystycznymi czy
wzorami.
 Jest to fakt, którego nie można dłużej lekceważyć, jeśli traktuje
się
 pedofilię jako zachowanie niemoralne i szkodliwe psychologicznie.

 Ryzyko pedofilii jest niezależne praktycznie od kultury, kraju,
rasy,
 ale zależne od religii (dodatnia korelacja), co świadczy że religia
 nie jest żadną osłoną przed pedofilią, natomiast jest czynnikiem
 usposabiającym, jak dzieje się to w chrześcijaństwie i islamie; obu
 surowych wymaganiach w zakresie przedmałżeńskiej etyki seksualnej

Data: 2013-02-15 17:44:37
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5257c0f1-69e2-4821-95ac-de87687d081cg16g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Seks nie ma nic wspólnego z pedalstwem. Pedalstwo to zboczenie, patologia, anomalia...

Data: 2013-02-15 08:57:20
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 17:44, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5257c0f1-69e2-4821-95ac-de87687d081cg16g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]
> trzymać w ryzach.

Seks nie ma nic wspólnego z pedalstwem. Pedalstwo to zboczenie, patologia,

Wątek nie o pedalstwie tylko o czarnych zboczeńcach, napisałem jak dla
debila, ale widzę ty wszystkich przebijasz.

Data: 2013-02-15 20:33:29
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
[...]

Na jedno wychodzi. Nie daleko spada jabłko od jabłoni...

Data: 2013-02-15 12:25:13
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 20:33, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> Wątek nie o pedalstwie tylko o czarnych zboczeńcach, napisałem jak dla
> debila, ale widzę ty wszystkich przebijasz.

Na jedno wychodzi. Nie daleko spada jabłko od jabłoni...

Bardzo daleko bo- 2 hetero dorosłe idzie do wyra. 2 Homo dorosłe idzie
do wyra- normalni ludzie.
 Za to jak dorosły hetero lub dorosły homo gwałci dzieci-ciężkie
zboczenie.

Data: 2013-02-15 21:26:59
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f7503b95-2356-43c1-b5c1-8b0eb4fe7675n6g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

do wyra- normalni ludzie.
Za to jak dorosły hetero lub dorosły homo gwałci dzieci-ciężkie

Pedały to nienormalne, zresztą sam przyznajesz, że jesteś nienormalny i masz jakieś zboczone ciągoty. Tylko ci pozwól i zabierzesz się za dzieci... Tfu!

Data: 2013-02-15 12:36:59
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 21:26, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:f7503b95-2356-43c1-b5c1-8b0eb4fe7675n6g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

jakieś zboczone ciągoty. Tylko ci pozwól i zabierzesz się za dzieci... Tfu!

Jedynymi zboczeńcami w polsce jest kler, a ty się do nich modlisz
jeszcze. Moja siostra cioteczna przestała po traumie, chodzić do
kościoła, bo poszła do spowiedzi i po ciało Chrystusa, a księdzu
ewidentnie ręce kałem zajeżdzały, a obok niego ciężko wystraszony
ministrant i wrenczas cała ta wiara jej się skończyła, zacieła, spadła
z niej.
  Do tej pory pyta-jakie bydlaki nienormalne mogą tam łazić do
zboczeńców i ma rację.

Data: 2013-02-15 21:52:05
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag> Jedynymi zboczeńcami w polsce jest kler, a ty się do nich modlisz
[...]

Nie ma między wami różnicy, zboczeńcy, nie uda ci się odwrócić uwagę od twojegio zboczenia...

Data: 2013-02-15 13:04:14
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 21:52, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag> Jedynymi
> [...]

> zboczeńców i ma rację.

Nie ma między wami różnicy, zboczeńcy, nie uda ci się odwrócić uwagę od

Gdzie masz afery- w klerze i ten kler jeszcze wyje o moralności. No
gdybym ukradł ci samochód, to raczej tak bezczelny bym nie był, aby
ciebie pouczać w kwestii uczciwości. A kler to robi bezczenie na
naszych oczach, jest zboczony a wyje że normalni to zboczeńcy.

Data: 2013-02-15 23:06:07
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5b45161e-3567-44bd-9845-6dbc568cb1b8c10g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

ciebie pouczać w kwestii uczciwości. A kler to robi bezczenie na
naszych oczach, jest zboczony a wyje że normalni to zboczeńcy.

A mnie ch.. obchodzi kler, ściągłem krzyż z Żydem przybitym do niego ze ściany i nie nteresuje mnie kościół, nie mam nic z nim wspólnego.

Data: 2013-02-15 16:22:31
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 23:06, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5b45161e-3567-44bd-9845-6dbc568cb1b8c10g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

A mnie ch.. obchodzi kler, ściągłem krzyż z Żydem przybitym do niego ze
ściany i nie nteresuje mnie kościół, nie mam nic z nim wspólnego.

Teraz jeszcze plujesz na Jezusa. Facet był dobry i mądry, tylko że
kościół nie ma nic a nic wspólnego z tym facetem. Za czasów Chrystusa
byli tzw faryzeusze, czyli zboczeni, obłudni, pyszni, nienawidzący i
tylko władza i kasiora itd i tym samym jest obecny kościół. A
faryzeuszy Chrystus niecierpiał.

Data: 2013-02-16 09:55:16
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
[...]

Co ty możesz wiedzieć o Żydzie Jezusie głąbie?
Jesteś zwykły talmudysta, wybierasz to, co ci pasuje z tej żydowskiej religii i udajesz, że z kościołem walczysz. To celowe wśród syjonistów...

Data: 2013-02-16 03:35:17
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 09:55, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Jesteś zwykły talmudysta, wybierasz to, co ci pasuje z tej żydowskiej
religii i udajesz, że z kościołem walczysz. To celowe wśród syjonistów...

Jego nauka i historia jest znana, ale wiedzę że nie dla katolików, bo
religia ta zupełnie inaczej na wiele rzeczy mówi niż kościół.
 No np:abc, twierdzi że nie ma rodziału religii od polityki, a to
właśnie Jezus którego na pustyni szatan kusił władzą/wielki post
obecnie/ , powiedział -co carskie cesarzowi co boskie bogu-, bo
narzucanie swojego stanowiska to szatański grzech pychy, zasady
moralne odnoszą się do wierzącego, a nie zmuszania innych do tych
zasad, bo każdy ma wolną wole i jest każdy w innej sytułacji- widzisz
kościół pluje na Dzizusa ,abc sobie konia woli na Jezusa.

Data: 2013-02-16 11:22:39
Autor: Trybun
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-16 09:55, No pasaran pisze:

Co ty możesz wiedzieć o Żydzie Jezusie głąbie?

No, chyba Jego wizerunek jest dość dobrze opisany.. Tu nie ma żadnych wątpliwości - ucieleśnienie tego co w człowieku najlepsze.

Data: 2013-02-16 11:32:03
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kfnmu2$87a$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-16 09:55, No pasaran pisze:

Co ty możesz wiedzieć o Żydzie Jezusie głąbie?

No, chyba Jego wizerunek jest dość dobrze opisany.. Tu nie ma żadnych wątpliwości - ucieleśnienie tego co w człowieku najlepsze.

Wizerunek opisany powiadasz?

Data: 2013-02-16 11:40:10
Autor: Trybun
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-16 11:32, No pasaran pisze:
[...]

No bo to postać mitologiczna, tak naprawdę nawet nie wiemy czy ktoś taki istniał.

Data: 2013-02-16 03:36:54
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 11:40, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> Wizerunek opisany powiadasz?

No bo to postać mitologiczna, tak naprawdę nawet nie wiemy czy ktoś taki

Istniał napewno , ale spór idzie o to czy był to kolejny mądry
Sokrates czy jak kk chce Bóg.

Data: 2013-02-16 17:17:52
Autor: Trybun
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-16 12:36, glob pisze:

[...]

Nie wiedziałem że to postać historyczna. To jakiś przywódca powstania przeciwko rzymianom, czy coś w tym stylu?

Data: 2013-02-16 12:05:37
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 17:17, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Istniał napewno , ale spór idzie o to czy był to kolejny mądry
> Sokrates czy jak kk chce Bóg.

Nie wiedziałem że to postać historyczna. To jakiś przywódca powstania
przeciwko rzymianom, czy coś w tym stylu?

Jest to osoba która starała się ludziom pokazać jak dobrze, godnie i
pokojowo żyć i te jego stwierdzenia mają sens nawet teraz. Nie lubił
fałszu, obłudy, przemocy, czyli tego czym jest obecny kościół. Jakby
Jezus jeszcze raz przybył to kościół wyzwałby go od najgorszych wrogów
kościoła i komuniste.

Data: 2013-02-16 07:51:24
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 12:25:13 -0800 (PST), glob wrote:

[...]

Opisane przez ciebie sytuacje nie są normalne. W każdym przypadku to
ciężkie zboczenie. Udawanie, że pieprzenie się w odbyty jest normalne
świadczy o cięzkiej chorobie psychicznej.

MW

MW

Data: 2013-02-16 03:25:21
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 07:51, Marek Woydak <mark.woy...@gmx.de> wrote:

> [...]

ciężkie zboczenie. Udawanie, że pieprzenie się w odbyty jest normalne
świadczy o cięzkiej chorobie psychicznej.

O chorobie psychicznej świadczy nazywanie normalnych zboczeńcami.

Data: 2013-02-15 17:49:27
Autor: u2
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-15 17:44, No pasaran pisze:
[...]

A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)

Data: 2013-02-15 08:58:24
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 17:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Seks nie ma nic wspólnego z pedalstwem. Pedalstwo to zboczenie,
> patologia, anomalia...

A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)

Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Data: 2013-02-15 18:01:08
Autor: u2
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-15 17:58, glob pisze:
A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)
Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

Data: 2013-02-15 09:03:12
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

No o pedofilach czyli czarnych zboczeńcach, a nie homkach bo homki
dzieci nie gwałcą.

Data: 2013-02-15 18:30:12
Autor: u2
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-15 18:03, glob pisze:
On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Gwalca, gwalca. I do tego na potege zboku...-;)

Data: 2013-02-15 10:14:51
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 18:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> No o pedofilach czyli czarnych zboczeńcach, a nie homkach bo homki
> dzieci nie gwałcą.

Gwalca, gwalca. I do tego na potege zboku...-;)

To gdzie te afery? Jak widzisz zboczeniem jest gwałt na dzieciach i to
jest pedofilia, a homki śpią jako dorośli, bo siebie lubią , dlatego
norma.

Data: 2013-02-16 08:03:42
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.

On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Potrafisz dyskutowac merytorycznie? Zapaskudzasz fora swoimi durnotami od
zawsze. Masz koleś jakieś problemy z seksualnością?

MW

Data: 2013-02-16 08:10:26
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 09:03:12 -0800 (PST), glob wrote:

On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Potrafisz dyskutować merytorycznie pojebie?

MW

Data: 2013-02-15 18:24:35
Autor: Przemysław M.
Alarm pedofilny.
Dnia Fri, 15 Feb 2013 18:01:08 +0100, u2 ka wychodek napisał(a):

W dniu 2013-02-15 17:58, glob pisze:
A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)
Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

Czyli o kims takim jak ty KAŁECKI! ;-)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-16 08:12:50
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 18:01:08 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-15 17:58, glob pisze:
A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)
Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

Głąb to jesteś ty. Radzę ci przybastuj bo doniosę z dziką przyjemnością o
twoim utrudnianiu normalnej dyskusji do admina.

MW

Data: 2013-02-15 18:25:50
Autor: Przemysław M.
Alarm pedofilny.
Dnia Fri, 15 Feb 2013 17:49:27 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Co widać na twoim przykładzie KAŁECKI!

Data: 2013-02-16 08:05:59
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 18:25:50 +0100, Przemysław M. wrote:

[...]

Po cholere dyskutujesz z tym durniem!?

MW

Data: 2013-02-16 02:32:40
Autor: the_foe
Alarm pedofilny.
[...]

Tak Ci powiedzieli, czy sam wymysliłes to głębokie sformulowanie?

--
the_foe

Data: 2013-02-15 17:54:57
Autor: Marek Czaplicki
Alarm pedofilny.
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 luty 2013 16:49:

[...]

Spoko. Jak do nich dojdzie w końcu, że jak tak dalej pójdzie to zanikną społeczeństwa przez nich "kontrolowane" to wtedy nawet seks grupowy będzie w porządku. Oczywiście na okoliczność zwiększenia dzietności. :)

Data: 2013-02-15 09:01:26
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 17:54, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

społeczeństwa przez nich "kontrolowane" to wtedy nawet seks grupowy będzie w
porządku. Oczywiście na okoliczność zwiększenia dzietności. :)

Pedofilia jest zaraźliwa, zanim do nich dotrze ....buraczki podpuszone
przez kler będą wyli że im się zabrania dłubać w odbytach dzieci, sam
widzisz jak Pieronka już nic nie zatrzyma.

Alarm pedofilny.