Alarm pedofilny.

Data: 2013-02-15 17:44:37
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5257c0f1-69e2-4821-95ac-de87687d081cg16g2000vbf.googlegroups.com...
Wiadomo że kraje Katolickie i Islamskie są o najwyższym poziomie
pedofili, ma to związek z teorią tych religii, że czystość seksualna
jest właściwa, seks przedmałżeński jest złem i trzeba ciało grzeszne
trzymać w ryzach.

Seks nie ma nic wspólnego z pedalstwem. Pedalstwo to zboczenie, patologia, anomalia...

Data: 2013-02-15 08:57:20
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 17:44, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5257c0f1-69e2-4821-95ac-de87687d081cg16g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]
> trzymać w ryzach.

Seks nie ma nic wspólnego z pedalstwem. Pedalstwo to zboczenie, patologia,

Wątek nie o pedalstwie tylko o czarnych zboczeńcach, napisałem jak dla
debila, ale widzę ty wszystkich przebijasz.

Data: 2013-02-15 20:33:29
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
[...]

Na jedno wychodzi. Nie daleko spada jabłko od jabłoni...

Data: 2013-02-15 12:25:13
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 20:33, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> Wątek nie o pedalstwie tylko o czarnych zboczeńcach, napisałem jak dla
> debila, ale widzę ty wszystkich przebijasz.

Na jedno wychodzi. Nie daleko spada jabłko od jabłoni...

Bardzo daleko bo- 2 hetero dorosłe idzie do wyra. 2 Homo dorosłe idzie
do wyra- normalni ludzie.
 Za to jak dorosły hetero lub dorosły homo gwałci dzieci-ciężkie
zboczenie.

Data: 2013-02-15 21:26:59
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f7503b95-2356-43c1-b5c1-8b0eb4fe7675n6g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

do wyra- normalni ludzie.
Za to jak dorosły hetero lub dorosły homo gwałci dzieci-ciężkie

Pedały to nienormalne, zresztą sam przyznajesz, że jesteś nienormalny i masz jakieś zboczone ciągoty. Tylko ci pozwól i zabierzesz się za dzieci... Tfu!

Data: 2013-02-15 12:36:59
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 21:26, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:f7503b95-2356-43c1-b5c1-8b0eb4fe7675n6g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

jakieś zboczone ciągoty. Tylko ci pozwól i zabierzesz się za dzieci... Tfu!

Jedynymi zboczeńcami w polsce jest kler, a ty się do nich modlisz
jeszcze. Moja siostra cioteczna przestała po traumie, chodzić do
kościoła, bo poszła do spowiedzi i po ciało Chrystusa, a księdzu
ewidentnie ręce kałem zajeżdzały, a obok niego ciężko wystraszony
ministrant i wrenczas cała ta wiara jej się skończyła, zacieła, spadła
z niej.
  Do tej pory pyta-jakie bydlaki nienormalne mogą tam łazić do
zboczeńców i ma rację.

Data: 2013-02-15 21:52:05
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag> Jedynymi zboczeńcami w polsce jest kler, a ty się do nich modlisz
[...]

Nie ma między wami różnicy, zboczeńcy, nie uda ci się odwrócić uwagę od twojegio zboczenia...

Data: 2013-02-15 13:04:14
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 21:52, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag> Jedynymi
> [...]

> zboczeńców i ma rację.

Nie ma między wami różnicy, zboczeńcy, nie uda ci się odwrócić uwagę od

Gdzie masz afery- w klerze i ten kler jeszcze wyje o moralności. No
gdybym ukradł ci samochód, to raczej tak bezczelny bym nie był, aby
ciebie pouczać w kwestii uczciwości. A kler to robi bezczenie na
naszych oczach, jest zboczony a wyje że normalni to zboczeńcy.

Data: 2013-02-15 23:06:07
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5b45161e-3567-44bd-9845-6dbc568cb1b8c10g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

ciebie pouczać w kwestii uczciwości. A kler to robi bezczenie na
naszych oczach, jest zboczony a wyje że normalni to zboczeńcy.

A mnie ch.. obchodzi kler, ściągłem krzyż z Żydem przybitym do niego ze ściany i nie nteresuje mnie kościół, nie mam nic z nim wspólnego.

Data: 2013-02-15 16:22:31
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 23:06, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5b45161e-3567-44bd-9845-6dbc568cb1b8c10g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

A mnie ch.. obchodzi kler, ściągłem krzyż z Żydem przybitym do niego ze
ściany i nie nteresuje mnie kościół, nie mam nic z nim wspólnego.

Teraz jeszcze plujesz na Jezusa. Facet był dobry i mądry, tylko że
kościół nie ma nic a nic wspólnego z tym facetem. Za czasów Chrystusa
byli tzw faryzeusze, czyli zboczeni, obłudni, pyszni, nienawidzący i
tylko władza i kasiora itd i tym samym jest obecny kościół. A
faryzeuszy Chrystus niecierpiał.

Data: 2013-02-16 09:55:16
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
[...]

Co ty możesz wiedzieć o Żydzie Jezusie głąbie?
Jesteś zwykły talmudysta, wybierasz to, co ci pasuje z tej żydowskiej religii i udajesz, że z kościołem walczysz. To celowe wśród syjonistów...

Data: 2013-02-16 03:35:17
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 09:55, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Jesteś zwykły talmudysta, wybierasz to, co ci pasuje z tej żydowskiej
religii i udajesz, że z kościołem walczysz. To celowe wśród syjonistów...

Jego nauka i historia jest znana, ale wiedzę że nie dla katolików, bo
religia ta zupełnie inaczej na wiele rzeczy mówi niż kościół.
 No np:abc, twierdzi że nie ma rodziału religii od polityki, a to
właśnie Jezus którego na pustyni szatan kusił władzą/wielki post
obecnie/ , powiedział -co carskie cesarzowi co boskie bogu-, bo
narzucanie swojego stanowiska to szatański grzech pychy, zasady
moralne odnoszą się do wierzącego, a nie zmuszania innych do tych
zasad, bo każdy ma wolną wole i jest każdy w innej sytułacji- widzisz
kościół pluje na Dzizusa ,abc sobie konia woli na Jezusa.

Data: 2013-02-16 11:22:39
Autor: Trybun
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-16 09:55, No pasaran pisze:

Co ty możesz wiedzieć o Żydzie Jezusie głąbie?

No, chyba Jego wizerunek jest dość dobrze opisany.. Tu nie ma żadnych wątpliwości - ucieleśnienie tego co w człowieku najlepsze.

Data: 2013-02-16 11:32:03
Autor: No pasaran
Alarm pedofilny.
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kfnmu2$87a$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-16 09:55, No pasaran pisze:

Co ty możesz wiedzieć o Żydzie Jezusie głąbie?

No, chyba Jego wizerunek jest dość dobrze opisany.. Tu nie ma żadnych wątpliwości - ucieleśnienie tego co w człowieku najlepsze.

Wizerunek opisany powiadasz?

Data: 2013-02-16 11:40:10
Autor: Trybun
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-16 11:32, No pasaran pisze:
[...]

No bo to postać mitologiczna, tak naprawdę nawet nie wiemy czy ktoś taki istniał.

Data: 2013-02-16 03:36:54
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 11:40, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> Wizerunek opisany powiadasz?

No bo to postać mitologiczna, tak naprawdę nawet nie wiemy czy ktoś taki

Istniał napewno , ale spór idzie o to czy był to kolejny mądry
Sokrates czy jak kk chce Bóg.

Data: 2013-02-16 17:17:52
Autor: Trybun
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-16 12:36, glob pisze:

[...]

Nie wiedziałem że to postać historyczna. To jakiś przywódca powstania przeciwko rzymianom, czy coś w tym stylu?

Data: 2013-02-16 12:05:37
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 17:17, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Istniał napewno , ale spór idzie o to czy był to kolejny mądry
> Sokrates czy jak kk chce Bóg.

Nie wiedziałem że to postać historyczna. To jakiś przywódca powstania
przeciwko rzymianom, czy coś w tym stylu?

Jest to osoba która starała się ludziom pokazać jak dobrze, godnie i
pokojowo żyć i te jego stwierdzenia mają sens nawet teraz. Nie lubił
fałszu, obłudy, przemocy, czyli tego czym jest obecny kościół. Jakby
Jezus jeszcze raz przybył to kościół wyzwałby go od najgorszych wrogów
kościoła i komuniste.

Data: 2013-02-16 07:51:24
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 12:25:13 -0800 (PST), glob wrote:

[...]

Opisane przez ciebie sytuacje nie są normalne. W każdym przypadku to
ciężkie zboczenie. Udawanie, że pieprzenie się w odbyty jest normalne
świadczy o cięzkiej chorobie psychicznej.

MW

MW

Data: 2013-02-16 03:25:21
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 16 Lut, 07:51, Marek Woydak <mark.woy...@gmx.de> wrote:

> [...]

ciężkie zboczenie. Udawanie, że pieprzenie się w odbyty jest normalne
świadczy o cięzkiej chorobie psychicznej.

O chorobie psychicznej świadczy nazywanie normalnych zboczeńcami.

Data: 2013-02-15 17:49:27
Autor: u2
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-15 17:44, No pasaran pisze:
[...]

A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)

Data: 2013-02-15 08:58:24
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 17:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Seks nie ma nic wspólnego z pedalstwem. Pedalstwo to zboczenie,
> patologia, anomalia...

A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)

Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Data: 2013-02-15 18:01:08
Autor: u2
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-15 17:58, glob pisze:
A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)
Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

Data: 2013-02-15 09:03:12
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

No o pedofilach czyli czarnych zboczeńcach, a nie homkach bo homki
dzieci nie gwałcą.

Data: 2013-02-15 18:30:12
Autor: u2
Alarm pedofilny.
W dniu 2013-02-15 18:03, glob pisze:
On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Gwalca, gwalca. I do tego na potege zboku...-;)

Data: 2013-02-15 10:14:51
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 18:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> No o pedofilach czyli czarnych zboczeńcach, a nie homkach bo homki
> dzieci nie gwałcą.

Gwalca, gwalca. I do tego na potege zboku...-;)

To gdzie te afery? Jak widzisz zboczeniem jest gwałt na dzieciach i to
jest pedofilia, a homki śpią jako dorośli, bo siebie lubią , dlatego
norma.

Data: 2013-02-16 08:03:42
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.

On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Potrafisz dyskutowac merytorycznie? Zapaskudzasz fora swoimi durnotami od
zawsze. Masz koleś jakieś problemy z seksualnością?

MW

Data: 2013-02-16 08:10:26
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 09:03:12 -0800 (PST), glob wrote:

On 15 Lut, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Potrafisz dyskutować merytorycznie pojebie?

MW

Data: 2013-02-15 18:24:35
Autor: Przemysław M.
Alarm pedofilny.
Dnia Fri, 15 Feb 2013 18:01:08 +0100, u2 ka wychodek napisał(a):

W dniu 2013-02-15 17:58, glob pisze:
A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)
Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

Czyli o kims takim jak ty KAŁECKI! ;-)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-16 08:12:50
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 18:01:08 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-15 17:58, glob pisze:
A od pedalstwa do pedofilii tylko krok...-;)
Wątek jest o czanych zboczeńcach a nie normalnych homo.

Nie sciemniaj glomb, watek jest o pedofilach.

Głąb to jesteś ty. Radzę ci przybastuj bo doniosę z dziką przyjemnością o
twoim utrudnianiu normalnej dyskusji do admina.

MW

Data: 2013-02-15 18:25:50
Autor: Przemysław M.
Alarm pedofilny.
Dnia Fri, 15 Feb 2013 17:49:27 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Co widać na twoim przykładzie KAŁECKI!

Data: 2013-02-16 08:05:59
Autor: Marek Woydak
Alarm pedofilny.
On Fri, 15 Feb 2013 18:25:50 +0100, Przemysław M. wrote:

[...]

Po cholere dyskutujesz z tym durniem!?

MW

Data: 2013-02-16 02:32:40
Autor: the_foe
Alarm pedofilny.
[...]

Tak Ci powiedzieli, czy sam wymysliłes to głębokie sformulowanie?

--
the_foe

Alarm pedofilny.