Alarm pedofilny.

Data: 2013-02-15 17:54:57
Autor: Marek Czaplicki
Alarm pedofilny.
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 luty 2013 16:49:

Wiadomo że kraje Katolickie i Islamskie są o najwyższym poziomie
pedofili, ma to związek z teorią tych religii, że czystość seksualna
jest właściwa, seks przedmałżeński jest złem i trzeba ciało grzeszne
trzymać w ryzach.

Spoko. Jak do nich dojdzie w końcu, że jak tak dalej pójdzie to zanikną społeczeństwa przez nich "kontrolowane" to wtedy nawet seks grupowy będzie w porządku. Oczywiście na okoliczność zwiększenia dzietności. :)

Data: 2013-02-15 09:01:26
Autor: glob
Alarm pedofilny.
On 15 Lut, 17:54, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

społeczeństwa przez nich "kontrolowane" to wtedy nawet seks grupowy będzie w
porządku. Oczywiście na okoliczność zwiększenia dzietności. :)

Pedofilia jest zaraźliwa, zanim do nich dotrze ....buraczki podpuszone
przez kler będą wyli że im się zabrania dłubać w odbytach dzieci, sam
widzisz jak Pieronka już nic nie zatrzyma.

Alarm pedofilny.