Alarm samochodowy na 220v

Data: 2010-09-06 22:14:17
Autor: Irokez
Alarm samochodowy na 220v
Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i63fi1$hj9$1inews.gazeta.pl...
Witam,

trochę offtop ale elektryk ze mnie jak z koziej dupy trąbka i muszę zapytać ;) Trochę to absurdalne ale trzeba podłączyć zwykły alarm samochodowy pod 220v w domu. W instrukcji alarmu jest:

http://img822.imageshack.us/i/alarm02.jpg/
http://img801.imageshack.us/i/alarm01.jpg/

Czy jak kupię stary zasilacz komputerowy, który daje 12V i 10A to będzie wszystko śmigać?

To że pisze że prąd wyjściowy do syreny 10A to nie znaczy że tyle bierze.
Mam w alarmie domowym taką wielotonową dynamiczną i bierze niecałe 1.5A
Nie wiem co masz tam podłaczyć, ale jak jedną syrenke tylko to 12V/2A starczy.

Inna sprawa, że do domu to takie to sobie, chyba że jedna czujka i do garażu to nawet to tanie i proste.

Zasilacz od PC'ta może ale nie musi działać - mały prąd na czuwaniu.

--
Irokez

Alarm samochodowy na 220v