Albania?

Data: 2009-08-28 06:05:38
Autor: mihau
Albania?
Hej,

W zimie chciałbym znowu uciec od tłumów i ubogiego śniegu, nie płacąc
przy tym fortuny i zażywajac odrobinę egzotyki. Myślałem o ponownym
wypadzie do Iranu, ale ostatnio obiło mi się o uszy, że fajnie
pojeździć można w Albanii. Bliżej, taniej, a jeszcze nie byłem. Ktoś
badał te okolice?

W necie, jak i w archiwum grupy cisza na ten temat, więc podejrzewam,
że plotka nieprawdziwa. Dla pewności jednak pytam :)

--
mihau

Data: 2009-08-29 15:28:33
Autor: Jurek
Albania?
"Albania has no ski lifts or mountain rescue structures. For this
reason, the expeditions in the mighty mountains of Albania remain a
privilege for experienced climbers, skiers and snowboarders. A real
intimate mountain experience, years far away from technology!"
więc chyba tam za  bardzo nie pojeździsz...

Data: 2009-08-30 02:17:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Albania?

[...]

http://www.blizejslonca.pl/przewodnik/informacje/albania.html
Osobiście bym sobie odpuścił.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-30 02:21:55
Autor: mihau
Albania?
On Aug 30, 2:17 am, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

http://www.blizejslonca.pl/przewodnik/informacje/albania.html
Osobiście bym sobie odpuścił.

Ale tu przecież nie ma ani słowa o narciarstwie.

--
mihau

Data: 2009-08-30 10:52:44
Autor: Bartosz Bogucki
Albania?

ale przecież tu nie napisali nic ciekawego, zwłaszcza o wyciągach, ale nieliczne zdjęcia http://rku.pl/?pkz7q żadnego narciarza czy snowboardzistę nie przedstawiają

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-08-30 14:16:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Albania?

[...]

Ale jest sporo o kraju i zwyczajach tam panujących.
Do zabaw na śniegu potrzebna jest jakaś infrastruktura.
Gdyby można było wynająć wlot śmigłowcem za 200$ dla 5 osób, to czemu nie.
Z nowoczesnych technologii działa tam tylko GPS.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-30 14:23:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Albania?

[...]

UPDATE!
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=239514
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=240947
Czyli coś jednak jest.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-30 15:49:27
Autor: Bartosz Bogucki
Albania?
UPDATE!
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=239514
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=240947
Czyli coś jednak jest.

no niezłe coś :)
chciałbym takie COŚ w Karkonoszach zobazyć

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-08-30 16:00:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Albania?

[...]

A ja jak najbliżej Krakowa.
Tak sobie pomyślałem kiedyś, kopiec Kościuszce i Piłsudskiemu usypali.
Więc czemu nie usypać jakiejś fajnej górki?
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-30 21:44:01
Autor: Szymon Machel
Albania?

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

A ja jak najbliżej Krakowa.
Tak sobie pomyślałem kiedyś, kopiec Kościuszce i Piłsudskiemu usypali.
Więc czemu nie usypać jakiejś fajnej górki?

Nie trzeba usypywać. Już usypali Kościuszce, Piłsudskiemu...
Spod Piłudskiego całkiem fajnie na rowerze idzie więc czemu
na nartach by nie miało? A i stoczek wcale nie krótki by wyszedł.
No trochę drzew trzeba byłoby wyciąć.

Szymon

Data: 2009-08-31 18:26:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Albania?

[...]

Ale ja chciałbym mieć góra 30 minut samochodem do tras o długości 5km i żeby kolejka linowa różnicę wzniesień około 700m pokonywała w 20 minut.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-30 11:24:35
Autor: s
Albania?
mihau pisze:
[...]

Ale chcesz jezdzic na wyciagach, czy powazniejsza wyprawe kroisz?

Albania to b. fajny kraj, ale bardziej na skiturowa/freeride'owa wyprawe,
niz wozenie d*py na wyciagach. Nigdy nie slyszalem o jakichkolwiek
wyciagach tam, ale moze malo slyszalem... :)

Duzo dobrego za to slyszalem o Bulgarii. Sa tam 3 znane osrodki,
w dwoch z nich duzo freeride'u, malo luda. No i to ich zarcie i kawa... mmmmmm :)))
A kiedys sie tem osrodkom przygladalem na mapach - idziesz 200 m od osrodka
i masz dziewicze gory tylko dla siebie.

pozdro
S.

Data: 2009-08-30 07:33:49
Autor: mihau
Albania?
On Aug 30, 11:24 am, s <n...@ma.pl> wrote:

[...]

Tutaj zdecydowanie chodzi o wyciągi. Będę prawdopodobnie jechał z
niezbyt doświadczoną ekipą, więc trudne warunki mogą być ekstra opcją,
ale nie podstawą całego jeżdżenia.

Chodzi o to, by było tanio, bez kolejek i w ciekawym miejscu. Idealny
jest Iran, ale odległość kompletnie niweluje niskie ceny na miejscu.

--
mihau

Data: 2009-08-31 08:23:05
Autor: s
Albania?
mihau pisze:
[...]

Tanio, bez kolejek, dobra infrastruktura, egzotyczne miejsce?
Tylko Era :))))))))))))

Male, kameralne osrodki w Alpach czy Dolomitach sa fajne.

pozdro
S.

Data: 2009-08-31 15:15:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Albania?
mihau bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Chodzi o to, by było tanio, bez kolejek i w ciekawym miejscu. Idealny
jest Iran, ale odległość kompletnie niweluje niskie ceny na miejscu.

A jak tam północ Rumunii z cenami stoi? Jak tam byłem (na rowerze) to
widziałem kilka ośrodków narciarskich wyglądających na raczej duże. Okolice
przełęczy Neteda, miasta Borsa (przez rumuńskie 'sz', takie 's' z
przecinkiem ;-) ). W razie potrzeby służę zdjęciami rumuńskiego atlasu,
który zawiera takie rzeczy.

Data: 2009-09-20 06:30:54
Autor: Tomasz Konik
Albania?
A jak tam północ Rumunii z cenami stoi? Jak tam byłem (na rowerze) to
widziałem kilka ośrodków narciarskich wyglądających na raczej duże. Okolice
przełęczy Neteda, miasta Borsa

Największy OIDP kompleks narciarski w Rumunii, to Sinaia, Piana Brasov,
Busteni w Bucegi. Góry typu alpejskiego do 2500 m npm. Ale jak jest z
obłożeniem, to nie wiem.
Pzdr;-)
Konik

--