Albania: Góry Przeklęte

Data: 2011-06-29 14:16:53
Autor: Franz
Albania: Góry Przeklęte
Hejjj!

Wróciłem z kilkudniowego zwiedzania Albanii, powiększonego o krótki wypad w greckie góry Pindos.
W Albanii zbyt wiele się nie nachodziłem - częściej trzymałem kurczowo kierownicę. ;) Komplet fotek i relacja będzie później. W tej chwili nie mam nawet tyle czasu, by porządną zajawkę przygotować. Ale jako że byłem poproszony o kilka zdjęć z Alp Albańskich, to i na swoją stronkę wrzuciłem tę mini-zajawkę.

W roli głównej Bjeshket e Nemuna - Prokletije. Pod adresem http://wfs.hostei.com/Alban11/Alban11.php można znaleźć:

- pięć fotek z wejścia na Maja e Jezerces,
- cztery fotki z promu na jeziorze zaporowym Koman,
- pięć fotek z doliny Valbone.

--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2011-06-29 18:37:17
Autor: Maurice de Poszepszynski
Albania: Góry Przeklęte
Użytkownik - Franz napisał:
[...]

Cacy!
--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-01 00:52:54
Autor: mirek
Albania: Góry Przeklęte
W dniu 2011-06-29 14:16, Franz pisze:
[...]

Fierze - Komani jest jeszcze kimanko na przystani na łóżkach polowych po 1 EURO ?
Płyneliście ze stadem owieczek czy juz cywilizowanie.

Data: 2011-07-26 23:19:27
Autor: Franz
Albania: Góry Przeklęte
Użytkownik "mirek"
Fierze - Komani jest jeszcze kimanko na przystani na łóżkach polowych po 1 EURO ?

Nie wiem. Przyjechałem rano i nie rozglądałem się za noclegiem. Ponoć w hoteliku miejsca są. Na przystani już żadnych łóżek nie było.

Plyneliście ze stadem owieczek czy juz cywilizowanie.

Gdy dojechałem na przystań, wysypywały się akurat owce i kozy z mniejszej jednostki pływającej. Tym dużym już później żadnej trzody nie wieziono.

(Sorry za odpowiedź dopiero teraz - w nocy wróciłem z dłuższego pobytu w innym kącie Europy.)