[Zdjęcia] - Albania V.

Data: 2012-06-25 03:44:04
Autor: Iguan_007
[Zdjęcia] - Albania V.
Zdjecia super. Masz  moze gdzies opis trasy? Chyba sporo podjazdow zrobiles?

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-06-25 04:27:57
Autor: Szymek
- Albania V.

Zdjecia super. Masz  moze gdzies opis trasy? Chyba sporo podjazdow zrobiles?

Chyba jedyną wadą nieposiadania GPSa jest to, że nie mam tracków, w
tym także danych o przewyższeniach. Największa amplituda wyniosła
chyba ~ 1800 m (podjazd z doliny Czarnego Drinu przez Kolesjan na
przełęcz między Buzemadhe a Turaj) -  w zasadzie podjazd non stop od
rana do ok. 15.30. Teoretycznie mogły być dni z podobnymi
przewyższeniami, tylko rozproszonymi na ileś przełęczy. Niezależnie od
tego największym bajerem są drogi z kocich łbów, ewentualnie pokryte
warstwą żwiru, na której koła tracą przyczepność. Niewielkie w sumie
nastromienie, które łatwo pokonałoby się jadąc asfaltem/gruntową
drogą, zamienia się w podjazd na przerzutce 1/1, albo w prowadzenie.
Ale w sumie o to chodzi, gdybym chciał jeździć w podobnym terenie ale
asfaltami pojechałbym do Bośni. I tak asfaltyzacja Albanii postępuje w
zastraszającym tempie :-(

Opisów nie mam, trasa mniej więcej wynika z mapki.
Z grubsza: Podgorica-Virpazar-Muriqan-Szkodra-Vig-Rreshen-Milot-Kruja-
Burrel-Klos-Labinot-Librazdh-Lunik-Shupenze-Muhur- QafeMurre - Lis-
Prekal-Kubrenesh- Fush Lure - jez. Lure- QafeMurre -Muhur-Arras-
Kolesjan-Turaj-Topojan-> Prizren.

pzdr.
Sz.

[Zdjęcia] - Albania V.