- Albania V.

Data: 2012-06-29 05:52:16
Autor: Wilk
- Albania V.
Piękna trasa!
U mnie Albania wywołuje mieszane uczucia - z jednej strony przyciąga,
z drugiej odpycha - ale takie galerie jak ta Twoja powodują, że szala
zaczyna się przeważać na tą bardziej pozytywną stronę ;))

Gratulacje tej ciężkiej trasy; jak widzę udało Ci się przejechać drogę
z Fushe-Lure do Liqueni Madh; jechałem tam na swojej wyprawie, ale w
Fushe-Lure odbiłem w bok do Cidhen bo już miałem dosyć dróg na które
mój rower się nadawał; do tego miejscowi oraz spotkani Polacy
nastraszyli mnie, że podobno ta droga jest w bardzo marnym stanie,
jest używana do zwózki drewna itd. Ciekaw więc jestem jak to naprawdę
tam wyglądało wyżej; czy jest to kawałek przejezdny na rowerze, czy
tez trzeba pchać?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-06 01:55:04
Autor: Szymek
- Albania V.
Gratulacje tej ciężkiej trasy; jak widzę udało Ci się przejechać drogę
z Fushe-Lure do Liqueni Madh; jechałem tam na swojej wyprawie, ale w
Fushe-Lure odbiłem w bok do Cidhen

Tzn. nadjechałeś od strony Kubrnesh i Prej Lure i z Fusze Lure
pojechałeś do Cindh?

Jadąc na pd. drogą wzdłuż jezior 10 km trzeba sobie wepchnąć rower,
potem w większości daje się jechać.

nastraszyli mnie, że podobno ta droga jest w bardzo marnym stanie,

Też mnie straszyli, ale w końcu opatentowałem sposób ustalania stanu
drogi: łamanym albańskim pytam, czy droga nadaje się dla ciężarówek, i
jeśli tak, to spoko. Bardzo fajny jest kawałek na południowym odcinku
- grzbiet się wypłaszcza a droga idzie łączkami, z widokami na krasowe
górki (w które chciałoby się pojechać na wyjazd pieszy).

pzdr, :-)

- Albania V.