Albania - prośba o rekomendacje

Data: 2009-07-25 16:47:29
Autor: Paweł
Albania - prośba o rekomendacje
Cześć
Z przyczyn technicznych powtarzam temat:
Ponieważ planuje w niedługim czasie wyjazd do Albanii mam pytanie o ogólne wrażenia z tego kraju. Jakie są plaże, czy morze jest czyste, jakie miejsca polecacie szczególnie, nie tylko pod kątem nurkowym. Interesują mnie również regiony oddalone od Serendy, gdzie znajduje się polska baza, ale również weryfikacja tego co w reklamie bazy jest napisane.
Pozdrawiam i serdecznie dziękuję z góry za wszystkie rady i wskazówki - Paweł

Data: 2009-07-25 15:51:06
Autor:
Paweł <atopas@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Już pisałam, ale powtórzę się:
Polecam lekturę www.travelforum.pl/albania/ - może się przyda. Jest co nieco o Albanii, głównie jednak pod względem turystycznym, niż nurkowym.
Sama się wybieram w tym roku na Bałkany, jednak chyba bez nurkowania...choć plany ciągle się zmieniają..Wybieram się dopiero 20 lub 21 września, więc pewnie już zdążysz wrócić. Chętnym opiszę wszystko jak tylko wrócę (październik). Pozdrawiam

Data: 2009-07-27 04:54:45
Autor: Kusznier
On 25 Lip, 17:51, " " <f...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Paweł <ato...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> weryfikacja tego co w reklamie bazy jest napisane.
> Pozdrawiam i serdecznie dziękuję z góry za wszystkie rady i wskazówki -

Byłem w tym roku właśnie u Marcina w bazie w Sarandzie.
Plaże są kamieniste, morze jest czyste, bo nic tam nie pływa :)
Ja byłem na wycieczce w BLUE-EYE po drodze do GJIROKASTRy polecam.
Samo miasto też warte obejrzenia.  Kup sobie przewodnik discovery -
jest swietnie napisany i wszystkie fajne miejsca tam są.
Drugiego dnia pojedziecie pewnie na taką zatoczkę Monastiri obok
której będzie góra. Polecam wycieczkę do klasztoru na jej szczycie -
no i ten widok...

Nurkowanie oceniam jako przeciętne. Wizura średnia. Ryb mało. Troche
skałek, troche traw. Generalnie myślałem, że wraki nam zrekompensują
wszystko - niestety był tylko jeden - ten w porcie.
Dowiedz się na ilu wrakach będziecie nurkować. Czy chłopaki znaleźli
coś nowego oprócz tego w porcie... no i najważniejsze - czy juz
poradzili sobie z silnikiem w ribie ;)

Ja sie skupiałem na nurkowaniu więc wycieczki mnie nie interesowały.
W razie pytań pisz ;)

Pozdrawiam
Kusz

Albania - prośba o rekomendacje