Albatros na brzozie

Data: 2012-01-20 18:26:28
Autor: Leprechaun
Albatros na brzozie
Pisowskim wielbicielom teorii głoszonych przez Antoniego proponuję obejrzeć to zdjęcie:
http://wiadomosci.wp.pl/title,O-wlos-od-katastrofy-samolot-zderzyl-sie-z,wid,14186463,wiadomosc.html

BomBel

Data: 2012-01-20 18:30:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Albatros na brzozie

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4f19a3cc$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
Pisowskim wielbicielom teorii głoszonych przez Antoniego proponuję obejrzeć to zdjęcie:
http://wiadomosci.wp.pl/title,O-wlos-od-katastrofy-samolot-zderzyl-sie-z,wid,14186463,wiadomosc.html

Bo to był pancerny albatros. Normalny albatros nawet ryski na kadłubie by nie zostawił.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-20 20:03:14
Autor: mkarwan
Albatros na brzozie

[...]

wiesz co to znaczy dielektryczna osłona radaru?

Data: 2012-01-23 11:47:34
Autor: MH
Albatros na brzozie
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
14186463,wiadomosc.html

wiesz co to znaczy dielektryczna osłona radaru?
=================

To jest ten "dziób" z laminatu poniżej rozdupconego przez ptaka poszycia
aluminiowego. Boszsz...

MH

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [He®Sk]
Albatros na brzozie
On Fri, 20 Jan 2012 18:26:28 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

[...]

 taki ptaszek wazy z 10 kg wiec uderzenie musialo bys silne.
 przy nim brzoza jest zrobiona z plasteliny.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-21 11:55:46
Autor: Arnoldzik
Albatros na brzozie
Dnia Sat, 21 Jan 2012 10:45:35 +0100, "[He®Sk]" napisaů(a):

On Fri, 20 Jan 2012 18:26:28 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

Pisowskim wielbicielom teorii gůoszonych przez Antoniego proponujć obejrzeă to zdjćcie:
[...]

Przezyůem kiedyú uderzenie rybitwy w szybć szybowca. Podchodziůem do
lŕdowania. Nagle buuum! Z ptaszka miazga, flaki i pióra wszćdzie, szyba
jakby jej nigdy nie byůo. W porównaniu z albatrosem taka rybitwa to
kurczak, a spustoszenia ogromne.

Data: 2012-01-22 04:39:21
Autor: stevep
Albatros na brzozie
Dnia 21-01-2012 o 11:55:46 Arnoldzik <razor@banzai.pl> napisał(a):

Dnia Sat, 21 Jan 2012 10:45:35 +0100, "[He®Sk]" napisał(a):

On Fri, 20 Jan 2012 18:26:28 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

Pisowskim wielbicielom teorii gĹ‚oszonych przez Antoniego proponujÄ™  obejrzeć
[...]

Przezyłem kiedyś uderzenie rybitwy w szybę szybowca. Podchodziłem do
lądowania. Nagle buuum! Z ptaszka miazga, flaki i pióra wszędzie, szyba
jakby jej nigdy nie było. W porównaniu z albatrosem taka rybitwa to
kurczak, a spustoszenia ogromne.

stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-23 11:53:43
Autor: T.
Albatros na brzozie

[...]

Z przodu jest radar osłoniey tylko plastikow± osłon±. To najsłabsze miejsce w samolocie.
T.

Albatros na brzozie