Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty

Data: 2017-03-07 15:00:26
Autor: zlotowinfo
Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:58be0611$0$15192$65785112news.neostrada.pl...
Witajcie!
Mam Alcatela POP 4 Dual Sima. Tam jest opcja w menu, że sie ustawia dzwonienie z jednej karty albo z drugiej albo żeby pytał za każdym razem.
A jak chce zadzwonić raz z drugiej karty to da sie to prosto zrobic, bez grzebania w menu? Albo smsa wysłąc.

zainstaluj truephone
i zrob sobie w lewo jedną kartę a w prawo drugą

Data: 2017-03-09 13:03:11
Autor: Smok Eustachy
W dniu 07.03.2017 o 15:00, zlotowinfo pisze:
[...]

który  bo jest mnóstwo?

Data: 2017-03-09 23:56:55
Autor: Smok Eustachy
[Rozwiązane] Re: Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty
W dniu 09.03.2017 o 13:03, Smok Eustachy pisze:
/../
który  bo jest mnóstwo?
Zainstalowałem se jakiegoś Drupe i on ma wybór przyciskiem. W fazie beta ale ma.

Alcatel Dual SIM dzwonienie z drugiej karty