Alcatel Onetouch 991D-pomoc w konfiguracji

Data: 2013-01-22 03:18:28
Autor: Janusz jank
Alcatel Onetouch 991D-pomoc w konfiguracji
Witam
Od kilku dni jestem posiadaczem telefonu Alcatel Onetouch 991D (umowa
w T-Mobile).
Niestety do telefonu jest tylko skrócona instrukcja obsługi. Opisano
w niej rzeczy oczywiste a brak tych bardziej skomplikowanych.
Może ktoś ma go dłużej i już rozszyfrował wszystkie możliwości:
1. czy do jednego kontaktu można dopisać więcej niż jeden numer
telefonu?
2. czy dodanie zdjęcia i indywidualnego dzwonka jest możliwe tylko dla
kontaktów zapisanych w pamięci telefonu?.
3. czy można wgrać z komputera swoje dzwonki?
4. czy jest gdzieś w sieci do ściągnięcia pełna instrukcja w języku
polskim?
Pozdrawiam
Janusz

Data: 2013-01-22 12:45:53
Autor: ToMasz
W dniu 22.01.2013 12:18, Janusz jank pisze:
[...]

android? To teraz posłuchaj: kupiłem della. jak się tam tworzy nowy dokument? kupiłem lenovo, jak zrobić nowy obrazek?
Czy nie sądzisz że należałoby poczytać o systemie nie producencie?

Może ktoś ma go dłużej i już rozszyfrował wszystkie możliwości:
1. czy do jednego kontaktu można dopisać więcej niż jeden numer
telefonu?
Tak! konto google, prześlij tam kontakty, edytuj je, i synchronizuj z telefonem
2. czy dodanie zdjęcia i indywidualnego dzwonka jest możliwe tylko dla
kontaktów zapisanych w pamięci telefonu?.
a jakbyś chciał? fotki i mp3 na karcie sim?
3. czy można wgrać z komputera swoje dzwonki?
tak. do katalogu /media/.... tam są dzwonki, alarmy...
4. czy jest gdzieś w sieci do ściągnięcia pełna instrukcja w języku
polskim?
na pewno tak, ale to tak jabyś pytał o instrukcje od "kostki Rubika" Wszystko jest domyślne i bajecznie proste. Oczywiście że nie "łykniesz" tego od razu, ale parę dłuższych posiedzeń na kibelku  i wchodzisz na "poziom advanced". Jak masz konkretne problemy, jak na przykład z dzwonkami - pytaj.
ToMasz

Data: 2013-01-22 04:08:05
Autor: Janusz jank
On 22 Sty, 12:45, ToMasz <Nieczy...@orange.pl> wrote:
> [...]

> telefonu?

Tak! konto google, prześlij tam kontakty, edytuj je, i synchronizuj z
telefonem> 2. czy dodanie zdjęcia i indywidualnego dzwonka jest możliwe tylko dla
> kontaktów zapisanych w pamięci telefonu?.

a jakbyś chciał? fotki i mp3 na karcie sim?> 3. czy można wgrać z komputera swoje dzwonki?

tak. do katalogu /media/.... tam są dzwonki, alarmy...> 4. czy jest gdzieś w sieci do ściągnięcia pełna instrukcja w języku
> [...]

tego od razu, ale parę dłuższych posiedzeń na kibelku  i wchodzisz na
"poziom advanced". Jak masz konkretne problemy, jak na przykład z

Dzięki za szybka odpowiedź :)
o Androidzie nie muszę chyba na razie czytać, bo problemy o które
pytałem dotyczą jednak specyfiki tego telefonu.
Zresztą Twoje odpowiedzi już wszystko wyjaśniły.
Choć jeśli chodzi o zdjęcia i dzwonki związane z kontaktem to czemu
nie można sobie wyobrazić ze kontakt
na karcie sim posiada odnośnik do plików zapisanych na karcie pamięci?
(instrukcji pełnej po polsku jednak a nie znalazłem a instrukcji do
kostki Rubika mnóstwo :)   )
I pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie:
-mam w telefonie kartę z T Mobile i drugą z Play. W prosty sposób
wybieram z której chce zadzwonić lub wysłać wiadomość.
Natomiast nie udało mi się połączyć z internetem korzystając z konta w
Play mimo posiadania takiej opcji w umowie z tym operatorem.
-chyba jednak da się to przełączać?
Janusz

Data: 2013-01-22 13:25:20
Autor: Krystek
W dniu 2013-01-22 13:08, Janusz jank pisze:
[...]

Sprawdź, czy gniazdo, do którego jest włożona karta SIM Playa obsługuje połączenia transmisji danych. Spora część telefonów dwuSIMowych (i wieloSIMowych) pozwala jedynie na obsługę transmisji danych na wybranym gnieździe SIM.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-01-22 16:34:10
Autor: krzysztofsf
On 22 Sty, 13:08, Janusz jank <janus...@gmail.com> wrote:

Natomiast nie udało mi się połączyć z internetem korzystając z konta w
Play mimo posiadania takiej opcji w umowie z tym operatorem.
-chyba jednak da się to przełączać?
Janusz

Moze musisz zdefiniowac w aparacie jak ta karta ma sie laczyc z
internetem.
Telefon z tmobile, to byc moze ma wpisane ustawienia tylko dla tego
operatora.

Data: 2013-01-24 23:22:06
Autor: januszk2
W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 12:45:53 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 22.01.2013 12:18, Janusz jank pisze:

> 3. czy można wgrać z komputera swoje dzwonki?

tak. do katalogu /media/.... tam są dzwonki, alarmy...

dzwonkami - pytaj.

ToMasz

Witam ponownie.
Połączyłem telefon kablem USB z komputerem i mogę przeglądać tylko kartę pamięci SD. A katalog z dzwonkami jest pewnie w pamięci telefonu.
Wgrałem swój przykładowy dzwonek na kartę SD i mogę go odsłuchać z poziomu telefonu ale w opcjach nie ma możliwości by ustawić go jako dzwonek.
Więc chyba nie tedy droga.
Janusz

Alcatel Onetouch 991D-pomoc w konfiguracji