Alcatel nie pisze na karte

Data: 2017-08-31 21:35:05
Autor: Smok Eustachy
Alcatel nie pisze na karte
Yo Ziom!
Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

Jest jakaś szansa to zmienić?

Data: 2017-08-31 21:45:38
Autor: JoteR
Alcatel nie pisze na karte
"Smok Eustachy" napisał:

Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.

To się ciesz, że możesz z niej jeszcze odczytywać - zgraj gdzieś czym prędzej dane i zacznij się rozglądać za nową kartą.
Brak możliwości zapisu to często pierwszy objaw "padania" karty.

JoteR

Data: 2017-08-31 23:03:35
Autor: radekp@konto.pl
Alcatel nie pisze na karte
Thu, 31 Aug 2017 21:35:05 +0200, w
<59a864e9$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>, Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
napisał(-a):

Yo Ziom!
Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

Rozumiem, że zapisuje, ale nie ma efektu?
Jeżeli tak, to backup i nowa karta -- ta właśnie padła.

Data: 2017-09-03 12:29:30
Autor: radekp@konto.pl
Alcatel nie pisze na karte
Fri, 1 Sep 2017 12:01:52 +0200, w <59a93011$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> <59a864e9$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>, Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
> Jeżeli tak, to backup i nowa karta -- ta właśnie padła.

Ale co oznacza "nie zapisuje"?
Odmawia zapisu czy telefon się pali?

Data: 2017-09-01 16:08:40
Autor: J.F.
Alcatel nie pisze na karte
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3cugqct40c6432q6a8hhhnuq1a6urmjbs1@4ax.com...
[...]

A nie format ?

Bo uszkodzonych kart to ja jeszcze nie widzialem (fakt, malo uzywam), za to:
-oszukane sa na rynku powszechnie dostepne,
-Android sam sobie blokuje karte ... nie bylo jakiegos upgrade ostatnio ?

-o klopotach smartfonow z kontrolerami flash bylo glosno ... ale to juz chyba naprawili.

J.

Data: 2017-09-01 21:44:12
Autor: Animka
Alcatel nie pisze na karte
W dniu 2017-09-01 o 16:08, J.F. pisze:
[...]

karty pamięci formatuje się na Fat32, a nie NTFS.

--
animka

Data: 2017-09-02 16:00:29
Autor: Adam
Alcatel nie pisze na karte
W dniu 2017-09-01 o 21:44, Animka pisze:
(...)
karty pamięci formatuje się na Fat32, a nie NTFS.

A co ma typ nośnika do systemu plików???

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-09-03 12:46:43
Autor: jerzu.xyz
Alcatel nie pisze na karte
On Sat, 2 Sep 2017 16:00:29 +0200, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2017-09-01 o 21:44, Animka pisze:
(...)
karty pamięci formatuje się na Fat32, a nie NTFS.

A co ma typ nośnika do systemu plików???

Nie wnikaj ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-09-02 00:55:51
Autor: Smok Eustachy
Alcatel nie pisze na karte
W dniu 01.09.2017 o 16:08, J.F. pisze:
/.../
A nie format ?

Karta jest widoczna pod Windows jako tylko do odczytu. A na kompie pod Linuxem nie mam czytnika

Data: 2017-09-04 00:02:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alcatel nie pisze na karte

"Smok Eustachy" 59a864e9$0$5164$65785112@news.neostrada.pl

Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

Alcatel pisze/czyta -- OK, ale na/po_czym pisze i co/skąd czyta?
Jaka to karta? Mnie padła karta Samsunga... Jakiego producenta
była ;) Twoja?

Jest jakaś szansa to zmienić?

Oczywiście -- wystarczy wymienić kartę na sprawną, ;)
aby Alcatel pisał... U mnie zmiana była! ;)

-=-

Objawy były mniej więcej takie -- odczyt był bezproblemowy,
natomiast zapis niedużych ilości danych był, ;) lecz niezbyt ;)
trwały, to znaczy nie było informacji o błędzie, lecz kasowanie
czy pisanie nie dawało długotrwałych efektów... Dużej ilości
danych nie można było wrzucić nawet na chwilę. :)

Jakby działał tylko jakiś bufor...

Nie miałem pornografii dziecięcej (ani jakiejkolwiek) ale mimo
tego nie chciałem oddawać zapisanej mymi danymi karty do sklepu
w celu odzyskania szmalu... Tak to wygląda gwarancja... :)

[tak naprawdę to nie chciało się mi reklamować, bo karta była zbyt tania]

   https://youtu.be/SmrwH7CVI8o?t=644

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'