Alcatel nie pisze na karte

Data: 2017-09-04 00:02:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alcatel nie pisze na karte

"Smok Eustachy" 59a864e9$0$5164$65785112@news.neostrada.pl

Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

Alcatel pisze/czyta -- OK, ale na/po_czym pisze i co/skąd czyta?
Jaka to karta? Mnie padła karta Samsunga... Jakiego producenta
była ;) Twoja?

Jest jakaś szansa to zmienić?

Oczywiście -- wystarczy wymienić kartę na sprawną, ;)
aby Alcatel pisał... U mnie zmiana była! ;)

-=-

Objawy były mniej więcej takie -- odczyt był bezproblemowy,
natomiast zapis niedużych ilości danych był, ;) lecz niezbyt ;)
trwały, to znaczy nie było informacji o błędzie, lecz kasowanie
czy pisanie nie dawało długotrwałych efektów... Dużej ilości
danych nie można było wrzucić nawet na chwilę. :)

Jakby działał tylko jakiś bufor...

Nie miałem pornografii dziecięcej (ani jakiejkolwiek) ale mimo
tego nie chciałem oddawać zapisanej mymi danymi karty do sklepu
w celu odzyskania szmalu... Tak to wygląda gwarancja... :)

[tak naprawdę to nie chciało się mi reklamować, bo karta była zbyt tania]

   https://youtu.be/SmrwH7CVI8o?t=644

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'