Ale Jaruzelski nie pije !!

Data: 2010-03-30 20:04:03
Autor: konserwator
Ale Jaruzelski nie pije !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hossoh$nm5$1news.onet.pl...
Jak poleca razem Kaczynski z Jaruzelskim jednym samolotem na moskiewskie uroczystosci skoro Jaruzelski znany jest ze swojej abstynencji ? .
Malpki w jakie wyposazony bedzie prezydencki barek nie zostana "rozprawiczone " chyba , ze pan prezydent wychodzac do samolotowego wychodka po cichutku w drodze bedzie je jedna po drugiej zaliczal .
No ale to nie problem bo przeciez to dla ludzi co i ja moge w swojej niedoskonalosci w tym zakresie  poswiadczyc . Rodzi sie jednak problem inny. O czym beda rozmawiac obydwaj prezydenci ? bo przeciez w luku bagazowym zaden z nich podrozy nie odbedzie i chocby w drodze do wspomnianego wychodka spodkac sie moga  . Co prawda obaj jako ludzie wyksztalceni

Jaruzelski wyksztalcony?

za wiki:
"Przed wojną uczęszczał do gimnazjum prowadzonego przez zakon marianów na warszawskich Bielanach. We wczesnej młodości był bardzo religijnym i dobrze zapowiadającym się uczniem."

" ukończył szkołę oficerską w Riazaniu i został skierowany do 2. Dywizji Piechoty im. Henryka Dąbrowskiego jako dowódca plutonu zwiadu. "

Przeciez to zwykly trep... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-03 09:47:43
Autor: cyc
Ale Jaruzelski nie pije !!

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w wiadomości news:hp5f0v$2t7m$1adenine.netfront.net...

[...]

Szalestwo tez ma granice .
Jesli Jaruzelski nie jest wyksztalconym czlowiekiem to znajdz mi w PiS-owskich sferach takiego , ktorego moznaby tak nazwac . Ja nie widzxe !.
Przebija i intelektem i klasa kazdego z osobna i wszystkich razem do kupy , lacznie z waszym prezydentem ...........chcialem napisac czerwonym ale sie zreflektowalem bo on przeciez jest  jak choragiewka , raz czerwony , raz bialy , raz niewidoczny a wszystko zalezy od tego co mu brat podpowie lub od twego w jakim stanie z bratem sie wlasnie rozstal .

cyc

Ale Jaruzelski nie pije !!