Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Data: 2011-03-22 18:37:18
Autor: Voodoo People
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)
Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol znowu :)

Data: 2011-03-22 18:56:09
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imamoj$qdl$1inews.gazeta.pl...
Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol znowu :)
Dał czadu , ten cukier po 6,6 to chyba spod sufitu wyciągnął - u mnie jest po 4,5zł, tak szukając to dziwie sie ,że ceny tylko 100% wyższe.

K.

Data: 2011-03-22 19:23:22
Autor: u2
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom d o pieca :)
W dniu 2011-03-22 18:56, Krzysztof pisze:
Da³ czadu , ten cukier po 6,6 to chyba spod sufitu wyci¹gn¹³ - u mnie jest po 4,5z³, tak szukaj¹c to dziwie sie ,¿e ceny tylko 100% wy¿sze.

Pewnie kupujesz w Biedronce. Prezes tam zakupow nie robi. A ja w
protescie nie kupujÄ™ cukru wcale.

Data: 2011-03-22 20:17:27
Autor: Voodoo People

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:imanro$vd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wez nie pierdol - w kerfórze jest prawie po 6... to ty chyba musisz z cókrowni prosto brac :)

Data: 2011-03-22 21:14:54
Autor: Przemysław W
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał

Dał czadu , ten cukier po 6,6 to chyba spod sufitu wyciągnął - u mnie jest po 4,5zł, tak szukając to dziwie sie ,że ceny tylko 100% wyższe.

Z kurczakami też dał czadu. Tusk mówił o kurczakach, a kurdupel kupił filety, które s± 2 - 3 razy droższe.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografi±. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-22 20:31:18
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

> [...]

Z kurczakami też dał czadu. Tusk mówił o kurczakach, a kurdupel kupił filety, które s± 2 - 3 razy droższe.

sam ze soba juz dyskutujesz? niedobry objaw:)

Data: 2011-03-22 19:37:56
Autor: t
[...]

Ciekawe ile ten koszyk kosztował w tym samym sklepie w czasie debaty z Tuskiem.
A właściwie słaby sklep wybrał.
W sklepie przy bramie głównej do szpitala wolskiego zapłacił by dużo więcej.
Tam są zawsze ceny z kosmosu.

Data: 2011-03-22 20:18:21
Autor: Voodoo People

"t" <t@N02.pl> wrote in message news:imaqa1$smf$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Suregujesz, ze nie ceny nie rosna?

Data: 2011-03-23 08:31:45
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 20:18, Voodoo People pisze:

Suregujesz, ze nie ceny nie rosna?

Slyszalem, ze spanikowany Tusk chce przeciwdzialac przeciwko zmowie
cenowej, tylko biedaczek nie wie jak sie do tego zabrac :)

Data: 2011-03-22 19:44:21
Autor: Marek Czaplicki
Voodoo People pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 18:37:
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

nie może być. kupował węgiel drzewny? :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 18:52:16
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
nie może być. kupował węgiel drzewny? :)

twoja milosc do Donaldolandii jest bardzo goraca. Tak zwykle bywa z miloscia
bez wzajemnosci. Czesto niestety konczy sie tragicznie. --

Data: 2011-03-22 19:56:47
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 19:52:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

nie może być. kupował węgiel drzewny? :)

twoja milosc do Donaldolandii jest bardzo goraca. Tak zwykle bywa z
miloscia bez wzajemnosci. Czesto niestety konczy sie tragicznie.

nie ma takiego kraju jaki wymieniłe¶. co do kraju w jakim mieszkam i jaki kocham to nazywa się Polska. tu się urodziłem, żyję i mam zamiar umrzeć. on nie należy do żadnego polityka. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 19:07:11
Autor: obserwator
> [...]

nie ma takiego kraju jaki wymieniłe¶. co do kraju w jakim mieszkam i jaki kocham to nazywa się Polska. tu się urodziłem, żyję i mam zamiar umrzeć. on nie należy do żadnego polityka. :)

jest, jest...wlasnie w nim zyjesz i Polska nazywa sie tylko z pozoru.

Data: 2011-03-22 20:18:31
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 20:07:

> [...]

on nie należy do żadnego polityka. :)

jest, jest...wlasnie w nim zyjesz i Polska nazywa sie tylko z pozoru.

a Ty w jakim kraju żyjesz?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 20:22:00
Autor: Marek Czaplicki
Voodoo People pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 20:18:

[...]

no to może i mnie namówił do zorganizowania w tą sobotę. jak będzie pogoda. pierwszy wiosenny grill. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 21:56:54
Autor: Grzegorz Z.
Voodoo People napisał:

Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol znowu :)

A ty durna pało to ogl±dasz.

Bo masz w pakiecie, a bez pakietu zdechłby¶.

Data: 2011-03-22 23:52:11
Autor: Kaczysta
[...]

Każdy, kto kupuje żywność i arktykuły trawłego użytku dobrze wie, że od stycznia ceny poszły w górę dość ostro - znacznie wyżej, niż to by wynikało z podwyżki VAT czy też kosztów paliwa.
AZ

Data: 2011-03-22 23:30:42
Autor: MH
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo&#65533;ci news:imamoj$qdl$1inews.gazeta.pl...
> Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol > znowu :)
Każdy, kto kupuje żywno&#65533;ć i arktykuły trawłego użytku dobrze wie, że od stycznia ceny poszły w górę do&#65533;ć ostro - znacznie wyżej, niż to by wynikało z podwyżki VAT czy też kosztów paliwa.
AZ
===================

Czyli co , wina rz±du ?!  Chcesz cen ustalanych centralnie ? To już chyba
kiedy¶ było ...

MH

Data: 2011-03-23 02:31:44
Autor: boukun
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imbbf2$cr1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

===================

Czyli co , wina rz±du ?!  Chcesz cen ustalanych centralnie ? To już chyba

A ja chcę, pańswowych zakładów pracy i normowanych cen! Z trosk± o robotnika...

boukun

Data: 2011-03-23 15:46:13
Autor: cirrus
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imbisj$1e1$1mx1.internetia.pl...

Korea Płn. czeka na ciebie.

--
stevep

Data: 2011-03-23 13:33:41
Autor: jadrys
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom d o pieca :)
W dniu 2011-03-23 00:30,  MH pisze:

===================

Czyli co , wina rzÄ…du ?!

MH

A nie jest? Przecież sami Premierzy rządu (obecny i były) sobie to wypominają..

Data: 2011-03-23 00:29:23
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d89281e$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A w tamtym roku i poprzednim, że o cho cho...

boukun

Data: 2011-03-23 08:47:13
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ale były też obniżki VAT, akurat na żywność - 2%.

Data: 2011-03-23 11:44:12
Autor: Axzse
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imamoj$qdl$1inews.gazeta.pl...
Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol znowu :)

Wszystkie telewizje ¶wiata relacjonowały to historyczne wydarzenie. Oto 61-letni starzec po raz 1-wszy w życiu robił zakupy! Chciał zapłacić gotówk± (nie ma karty!) jak za czasów PRL ale okazało się, że kurczak nie został zważony! Ochroniarze szybciutko wypieprzyli kurczaka na półkę, zabrali prezesowi m±kę i kartofle! Operatorzy telewizji i radia zachłystywali się nad odwag± prezesa! Oto ON, ON zbawi nasz Naród! Oto ON, ON potrafi robić zakupy w sklepie osiedlowym na osiedlu na którym nie mieszka! Na tym którym mieszka nie pojawia się bo nikt mu nie chce dawać na krechę!

AAA

Data: 2011-03-23 12:38:49
Autor: Grzegorz Z.
Axzse napisał:

Chciał zapłacić gotówk± (nie ma karty!) jak za czasów PRL ale okazało się, że kurczak nie został zważony!

Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)