Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Data: 2011-03-22 18:56:09
Autor: Krzysztof
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imamoj$qdl$1inews.gazeta.pl...
Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol znowu :)
Dał czadu , ten cukier po 6,6 to chyba spod sufitu wyciągnął - u mnie jest po 4,5zł, tak szukając to dziwie sie ,że ceny tylko 100% wyższe.

K.

Data: 2011-03-22 19:23:22
Autor: u2
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom d o pieca :)
W dniu 2011-03-22 18:56, Krzysztof pisze:
Da³ czadu , ten cukier po 6,6 to chyba spod sufitu wyci¹gn¹³ - u mnie jest po 4,5z³, tak szukaj¹c to dziwie sie ,¿e ceny tylko 100% wy¿sze.

Pewnie kupujesz w Biedronce. Prezes tam zakupow nie robi. A ja w
protescie nie kupujÄ™ cukru wcale.

Data: 2011-03-22 20:17:27
Autor: Voodoo People

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:imanro$vd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wez nie pierdol - w kerfórze jest prawie po 6... to ty chyba musisz z cókrowni prosto brac :)

Data: 2011-03-22 21:14:54
Autor: Przemysław W
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał

Dał czadu , ten cukier po 6,6 to chyba spod sufitu wyciągnął - u mnie jest po 4,5zł, tak szukając to dziwie sie ,że ceny tylko 100% wyższe.

Z kurczakami też dał czadu. Tusk mówił o kurczakach, a kurdupel kupił filety, które s± 2 - 3 razy droższe.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografi±. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-22 20:31:18
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

> [...]

Z kurczakami też dał czadu. Tusk mówił o kurczakach, a kurdupel kupił filety, które s± 2 - 3 razy droższe.

sam ze soba juz dyskutujesz? niedobry objaw:)

--

Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)