Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Data: 2011-03-22 19:44:21
Autor: Marek Czaplicki
Voodoo People pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 18:37:
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

nie może być. kupował węgiel drzewny? :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 18:52:16
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
nie może być. kupował węgiel drzewny? :)

twoja milosc do Donaldolandii jest bardzo goraca. Tak zwykle bywa z miloscia
bez wzajemnosci. Czesto niestety konczy sie tragicznie. --

Data: 2011-03-22 19:56:47
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 19:52:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

nie może być. kupował węgiel drzewny? :)

twoja milosc do Donaldolandii jest bardzo goraca. Tak zwykle bywa z
miloscia bez wzajemnosci. Czesto niestety konczy sie tragicznie.

nie ma takiego kraju jaki wymieniłe¶. co do kraju w jakim mieszkam i jaki kocham to nazywa się Polska. tu się urodziłem, żyję i mam zamiar umrzeć. on nie należy do żadnego polityka. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 19:07:11
Autor: obserwator
> [...]

nie ma takiego kraju jaki wymieniłe¶. co do kraju w jakim mieszkam i jaki kocham to nazywa się Polska. tu się urodziłem, żyję i mam zamiar umrzeć. on nie należy do żadnego polityka. :)

jest, jest...wlasnie w nim zyjesz i Polska nazywa sie tylko z pozoru.

Data: 2011-03-22 20:18:31
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 20:07:

> [...]

on nie należy do żadnego polityka. :)

jest, jest...wlasnie w nim zyjesz i Polska nazywa sie tylko z pozoru.

a Ty w jakim kraju żyjesz?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-22 20:22:00
Autor: Marek Czaplicki
Voodoo People pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 marzec 2011 20:18:

[...]

no to może i mnie namówił do zorganizowania w tą sobotę. jak będzie pogoda. pierwszy wiosenny grill. :)