Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Data: 2011-03-22 23:52:11
Autor: Kaczysta
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imamoj$qdl$1inews.gazeta.pl...
Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol znowu :)
Każdy, kto kupuje żywność i arktykuły trawłego użytku dobrze wie, że od stycznia ceny poszły w górę dość ostro - znacznie wyżej, niż to by wynikało z podwyżki VAT czy też kosztów paliwa.
AZ

Data: 2011-03-22 23:30:42
Autor: MH
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo&#65533;ci news:imamoj$qdl$1inews.gazeta.pl...
> Tak wyyyyyja w tefałen24, ze malo sie nie zesraja. Polecialo pare % w dol > znowu :)
Każdy, kto kupuje żywno&#65533;ć i arktykuły trawłego użytku dobrze wie, że od stycznia ceny poszły w górę do&#65533;ć ostro - znacznie wyżej, niż to by wynikało z podwyżki VAT czy też kosztów paliwa.
AZ
===================

Czyli co , wina rz±du ?!  Chcesz cen ustalanych centralnie ? To już chyba
kiedy¶ było ...

MH

Data: 2011-03-23 02:31:44
Autor: boukun
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imbbf2$cr1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

===================

Czyli co , wina rz±du ?!  Chcesz cen ustalanych centralnie ? To już chyba

A ja chcę, pańswowych zakładów pracy i normowanych cen! Z trosk± o robotnika...

boukun

Data: 2011-03-23 15:46:13
Autor: cirrus
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imbisj$1e1$1mx1.internetia.pl...

Korea Płn. czeka na ciebie.

--
stevep

Data: 2011-03-23 13:33:41
Autor: jadrys
Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom d o pieca :)
W dniu 2011-03-23 00:30,  MH pisze:

===================

Czyli co , wina rzÄ…du ?!

MH

A nie jest? Przecież sami Premierzy rządu (obecny i były) sobie to wypominają..

Data: 2011-03-23 00:29:23
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d89281e$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A w tamtym roku i poprzednim, że o cho cho...

boukun

Data: 2011-03-23 08:47:13
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ale były też obniżki VAT, akurat na żywność - 2%.

Ale Kaczynski dopierdolil w sklepie PełOwcom do pieca :)