Ale Lordzik rozwolnienia dostał

Data: 2018-11-08 06:45:38
Autor: Bruno Brunowski
Ale Lordzik rozwolnienia dostał
Ale choć nie wiem jak by się starał nie odwróci uwagi od kompletnego zawalenia przez PiS sprawy obchodów 100-lecia niepodległości. Trzy lata się szykowali i  tylko dmuchaną zjeżdżalnię udało się zamówić, oraz przy pomocy HGW marsz przejąć.

Podrzucam parę kolejnych tematów. Wpolityce.pl od rana grzeje trzy tematy zastępcze:

- "zlecenie" na Szydło "rozbijające obóz" ergo wewnętrzne;

- kolejne ENA dla Stefana Michnika, które tym razem ma być skuteczne;

- wafelki od bliżej nieznanych agentów za 20tys.

--
Bruno

Data: 2018-11-08 07:25:50
Autor: Zenek Kapelinder
Ale Lordzik rozwolnienia dostał
A dlaczego ten jak mu tam Michnik sam nie przyjedzie zeby sie oczyscic z zarzutow? Ma bogatego brata w ktorego interesie jest wykazanie ze jego brat jest krysztalowo czysty. Dobrego adwokata, adwokatow bedzie mial. Moze nawet adwokat zwany koniem podejmie sie reprezentowania i dowiedzenia uczciwosci klienta. Jak by sam przyjechal to go nie aresztuja. W sadzie wykazal by ze jest niewinny i dostal odszkodowanie za stracony czas i poniesione koszty. Jego nie trzeba aresztowac, zwlaszcza jak sam przyjedzie. Po rozprawie, jak niewinny, wychodzi z podniesiona glowa a przeciwne pisowi media maja karme na pol roku a pizdziak na rok.

Data: 2018-11-08 07:52:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 16:25:54 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A dlaczego ten jak mu tam Michnik sam nie przyjedzie zeby sie oczyscic z zarzutow?

Hmm. Gdyż woli łowić ryby w Szwecji?

--
Bruno

Data: 2018-11-08 09:39:40
Autor: Zenek Kapelinder
Ale Lordzik rozwolnienia dostał
To niech uwaza bo latwiej go teraz ze Szwecji do Polski przywiezc niz kiedys eichmanna do Izraela.

Data: 2018-11-08 08:24:40
Autor: japanizer

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/lxbktkqTURBXy8wMTRmZTc5YTI3ZTVhNWM5ZDY3M2NjYjQ4MWM2M2NmYS5qcGVnkpUCzQPAAMLDlQIAzQPAwsM

Data: 2018-11-08 21:54:07
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

zenuś, ty nie pitol tylko bierz lordzika dildo
i marsz do warszawy
dmuchać zjeżdżalnię

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-08 16:01:21
Autor: Lord Donald
[...]

Nie o czym chrzanisz brutek. Mam w dupie tan marsz jak i pisiorów. Ale z tego co słychać to ten marsz ma się dobrze i bez problemu ma się odbyć w Warszawie, wasza bufetowa i reszta POsrańców mogą se jedynie poszczekać, tyle im zostało. Po za tym pisanie o złodziejstwie POsrańców nie ma się ni jak do tego co tu pieprzysz. Nie trzeba być jakimś tak zwanym pisuarem aby to widzieć, że złodziejstwo POsrańców jest bezsporne, nie zamieciesz tego pod dywan. Wy POsrańcy jak ktoś powie prawdę to zaraz próbujecie odwrócić kota ogonem posądzając każdego o sympatie z pisuarami. To właśnie tobie brutek się dziwię, albo jesteś ujebany jak POsrańcy w afery i należysz do POsrańców, próbujesz tu zamydlać aby nie beknąć i wrócić do koryta, albo jesteś zwykłym debilem, któremu szczają POsarańcy w oczy a on nadal, że deszcz pada. W sumie raczej jesteś jednym z wielu kont Pajdaka, nadawanych głównie z niemieckich drogich serwerów, który sra właśnie takimi debilnymi postami nazywając wszystkich pisuarami, bo nie zgadzają się z jego zleconym przez PO hejtem. Tak czy inaczej daruj sobie tą POsraną narrację jak ktoś nie z Posrańcami to z pisuarami.

Data: 2018-11-08 07:11:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 16:01:23 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Nie o czym chrzanisz brutek. Mam w dupie tan marsz jak i pisiorów.

Tu nie chodzi o marsz, ale masz rację chodzi o pisiorów. A konkretnie o schrzanienie dnia który powinien być wyrazem naszej narodowej dumy. A pisiory spartoliły to po całości. Podobno za Tuska było państwo teoretyczne. Teraz jest dmuchane, tak jak ta zjeżdżalnia pod KPRM.

--
Bruno

Data: 2018-11-08 17:59:21
Autor: Lord Donald
[...]

Nadal nie wiem jak to się ma do 25 lat rządów jednej bandy AWS + PSL, UW + PSL, PO+PSL, gdzie w pierwszej zmieniało się jedynie loga w drugiej zawsze służyli wiernie tej pierwszej. Chrzanisz coś tu brutek z tą z swoją narracją POsrańca, że zawsze trzeba pluć na piosiorów. Nie wiem co tam majaczysz z tą dmuchaną zjeżdżalnią czy coś w tym rodzaju, co ci tam POsrańcy w TVN nasrali do łba. Co do państwa teoretycznego to nie mówili o tym pisiory, ale twoi POsrańcy przy okazji ciesząc się po tym jak ograbili nasz kraj, nie odwracaj kota ogonem i nic podobno, tak podsumowywali efekt swojego rządzenia sami autorzy i ówcześnie rządzący, i w sumie tak było, nie owijali w bawełnę, więc nie mów podobno ani że to jakiś wymysł pisuarów bo informacja płynęła od POsrańców. Teraz coś tu pierdzielisz przekręcając fakty, a fakty są jednoznaczne nie wynikają z domysłów tylko sami daliście się nagrać. Co do marszów to mam w dupie jakie kolwiek marsze. Ale skoro wam z PO przeszkadza marsz na wyzwolenie Polski to w odwecie wasza bufetowa może wam zrobić tęczowy marsz pedałów, nawet uformowanych w kolejki połączonych dupami i hujami. W sumie mam w dupie jak wy tam się POsrańcy walicie po ulicach. Może jak bym to widział to bym się porzygał, ale raczej nigdy tam nie pojadę aby paczyć na wasze POsrane pedalskie szwabolizodupne ryje, także nie będę jeździł aby oglądać pisuarów. Róbcie sa marsze jakie chcecie, co kogo kręci, pisuary będą mieli swoje marsze narodowościowe, a wy POsrańcy swoje pedalskie. Ja to mam w dupie pisuarski narodowościowy i wasz POsrany pedalskie. Próbujesz brutek odwrócić tutaj kota ogonem, nie zamydlisz tego, że wy POsrańcy jesteście złodziejami, jak sami wtedy mówiliście odnosząc się do słów waszego klasyka, zrobiliście państwo teoretyczne gdzie jest huj i dupa oraz kamieni kupa.

Data: 2018-11-08 10:32:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 17:59:23 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Nadal nie wiem jak to się ma do 25 lat rządów jednej bandy AWS + PSL, UW + PSL, PO+PSL,

i zawsze święto na 11 listopada było, a w tym roku ma wystarczyć dmuchana zjeżdżalnia i wyścig marszy.

BTW narodowcy ruszają podobno o 14:00, a Adrian zarządził wymarsz na 15:00. To będzie impreza na czas, czy na dochodzenie?
--
Bruno

Data: 2018-11-08 19:41:28
Autor: Lord Donald
[...]

Podejżewam że walną sobie jeszcze fajerwerki. Ale nadal nie rozumiem jak to się ma do postów mówiących o złodziejstwie PO. W jaki sposób skąpy marsz pisuarów pomniejsza tą aferalną przeszłość POsrańców. Nie rozumiem skąd w tobie przekonanie, że mówienie o POsrańcach ma na celu zatajenie tego, że pisuary będą miały o jeden dmuchany pałac za mało na swoim pochodzie, który ja także uważam za pochód oszołomów, i nawet tan dmuchany pałac to wywalona kasa w błoto, można dać miesiąc darmowych obiadów w średniej szkole. Widać ty próbujesz takimi pierdołami zamieść pod dywan bandyctwo twoich POsrańców, albo masz w tym jakiś zysk, lub jesteś z tych debili, któremu POsrańcy szczają w oczy a on nadal, że deszcz pada.

Data: 2018-11-08 13:19:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 19:41:29 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Podejżewam że walną sobie jeszcze fajerwerki. Ale nadal nie rozumiem jak to się ma do postów mówiących o złodziejstwie PO..

O, to pewnie już wielu skazano? Nie!?
To może areszty pełne? Też nie!?
A ile aktów oskarżenia do sądów wysłano?

--
Bruno

Data: 2018-11-08 20:57:20
Autor: Pajdak
Ależ Lordzik rozwolnienia dostał
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Podejżewam

POdejRZEwam, że dopadło cię apogeum szaleństwa! Nieuku! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 16:29:47
Autor: z
Ale Lordzik rozwolnienia dostał
Ale Hanka to coraz bardziej błyszczy. Ta to potrafi przywalić Pisowi ;-)

Data: 2018-11-08 18:37:30
Autor: Lord Donald
W dniu 08.11.2018 o 16:29, z pisze:
Ale Hanka to coraz bardziej błyszczy. Ta to potrafi przywalić Pisowi ;-)

Błyszczy to przed swoim niemieckim mocodawcom. Raczej w oczach Polaków to pogrążyła bardziej POsrańców. Wy naprawdę wierzycie w to co tutaj srajdak wykrzykuje, że wasze Niemcy przyjdą was z powrotem  do koryta przywrócić. Jak widać na demokratyczne zwycięstwo nie macie co liczyć, dlatego bufetowa sra na Polaków. Już po samorządowych widzieliście, że to nie kreatywne sondaże tylko brutalna rzeczywistość spycha was na dno, a niestety tendencja dalej spadkowa. Przy tych wynikach to tylko drzeć mordę za JOW-ami i likwidację progu wyborczego, bo inaczej marnie wypadacie, w widać po spadku, że za rok nawet do sejmu się nie wepchacie i nawet JOW-y by wam nie pomogły.

Data: 2018-11-08 21:55:16
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Błyszczy to przed swoim niemieckim mocodawcom.

po raz kolejny składam tobie kondolencje że ciebie wyruchano w niemieckim
burdeliku
wiem że dupa boli ale chyba masz jakieś najdzieję że twoja trauma skończy się ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-08 21:52:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

zwiększyli stawkę po wyborach
albo dostał niezły opierdol na nowogrodzkiej
tak czy siak i tak go wyruchają :DDDD
no ale biedak dostał syndromu sztokholmskiego więc mu wybaczmy :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]