Ale bagienko.

Data: 2014-02-06 16:23:39
Autor: stevep
Ale bagienko.
# "Super Express" w rocznicę inauguracji Okrągłego Stołu publikuję tekst  o.... małżeńskich problemach Barbary i Wojciecha Jaruzelskich.  - "Chcę  się rozwieść z mężem, ale on nie daje mi rozwodu" - wyznaje na łamach  tabloidu generałowa.

Dzisiejszym tematem numer jeden w "SE" są intymne wyznania żony generała  Wojciecha Jaruzelskiego, która oskarżyła jego 50. letnią opiekunkę o  niestosowne zachowanie i zapowiedziała rozwód.

  - Uważam, że ta pani jest niemoralna i ma problemy z alkoholem. Posuwa  się do intymności, podrywa go! Kradnie z naszego domu alkohol. Co dzień  przychodzi do męża do szpitala, przynosi mu zupki - mówi "SE" o opiekunce  Barbara Jaruzelska.

- Skoro on znalazł sobie taką opiekunkę, to ja chcę mu zrobić dobrze i  zwolnić miejsce - żali się kobieta i dodaje, że nie odwiedza chorego na  chłoniaka męża w szpitalu, za to uzgadnia ze swoją mecenas szczegóły  ewentualnego rozwodu.

- Nie chcę być już z mężem, taki mąż nie jest mi do niczego potrzebny. Ja  potrzebuję partnera, a nie jakiegoś amaroso. Ja romansów nie prowadzę -  dodaje kobieta.

Barbara i Wojciech Jaruzelscy są małżeństwem od 1960 roku. #
Ze strony:
http://tnij.org/6m0mkli

--
stevep