Ale bedzie jazda !

Data: 2010-09-03 17:57:46
Autor: [he®sk]
Ale bedzie jazda !

Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

http://miniurl.pl/parkingi_wspolnotowe

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-03 17:29:01
Autor: go!
Ale bedzie jazda !
On 03/09/2010 16:57, "[he®sk]" wrote:

Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda
mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

No ja nie wiem czy taki madry..
Lekcewazeniem prywatnej wlasnosci bedzie wlasnie karanie mandatami w jej obrebie, byc moze wbrew woli wlasciciela.. W kazdym razie nikt go o to nie zamierza pytac.

Data: 2010-09-03 16:36:21
Autor: to
Ale bedzie jazda !
begin go!
No ja nie wiem czy taki madry..
Lekcewazeniem prywatnej wlasnosci bedzie wlasnie karanie mandatami w jej
obrebie, byc moze wbrew woli wlasciciela.. W kazdym razie nikt go o to
nie zamierza pytac.

Po co się mądrzysz jak nie masz pojęcia o temacie? Nawet tego tekstu nie chciało Ci się przeczytać, bo wtedy wiedziałbyś, że:

"Od jutra zarządcy dróg wewnętrznych będą mogli stworzyć tzw. strefy ruchu na terenie których stróże prawa będą mogli egzekwować przepisy w ten sam sposób, co na drogach publicznych."

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-04 07:48:37
Autor: huri_khan
Ale bedzie jazda !
Dnia 03 Sep 2010 16:36:21 GMT, to napisał(a):

"Od jutra zarz±dcy dróg wewnętrznych będ± mogli stworzyć tzw. strefy ruchu na terenie których stróże prawa będ± mogli egzekwować przepisy w ten sam sposób, co na drogach publicznych."

Najpierw wspólnota mieszkaniowa musi zebrać członków (czyli wysłać listy o
zebraniu 2 tygodnie wcze¶niej), ci musz± przegłosować uchwałę że stworz±
strefę ruchu. Nastepnie podjęt± decyzję trzeba do wszytkich
współwła¶cicieli rozesłać, póĽniej ustawić odpowiednie znaki i można karać.

Czyli za jakie¶ 1-2 miesi±ce.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-09-03 19:08:20
Autor: J.F.
Ale bedzie jazda !
On Fri, 03 Sep 2010 17:29:01 +0100,  go! wrote:
On 03/09/2010 16:57, "[he®sk]" wrote:
[...]

Z tym ze wlasciciel wole wyrazil ustawiajac stosowny znak.

J.

Data: 2010-09-04 11:41:56
Autor: Maverick
Ale bedzie jazda !
On 03/09/2010 16:57, "[he®sk]" wrote:
[...]

A moze to zrobic, jak ministerstwo opracuje jego wyglad. Narazie tego nie zrobili ... wiec moze za pol roku sie pojawi odpowiednie rozporzadzenie.

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-09-03 20:41:58
Autor: Bydlę
Ale bedzie jazda !
On 2010-09-03 17:57:46 +0200, "[he®sk]" <#eu_bigbrednie@interia.pl> said:

Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda
mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

Masz na my¶li masowe łowy straży miejskich na zaparkowane samochody ludzi miekszaj±cych na danym osiedlu?
Tak, będzie jazda.
Zwłaszcza przed ¶więtami, gdy SM będzie wyrabiała normę w celu uzyskania dużej premii.

--
Bydlę

Data: 2010-09-03 21:24:10
Autor: 'Tom N'
Ale bedzie jazda !

On 2010-09-03 17:57:46 +0200, "[heŽsk]" <#eu_bigbrednie@interia.pl> said:

Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda
mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

Masz na myśli masowe łowy straży miejskich na zaparkowane samochody ludzi miekszających na danym osiedlu?
Tak, będzie jazda.
Zwłaszcza przed świętami, gdy SM będzie wyrabiała normę w celu uzyskania dużej premii.

Echhhh -- temu światłofobu chodziło o:

W ustawie z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń (Dz. U. z 2010 r. Nr 46, poz. 275 i Nr 106, poz. 672) wprowadza się następujące zmiany:
4)   art. 88 otrzymuje brzmienie:
„Art. 88.          Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu prowadzi pojazd bez wymaganych przepisami Ĺ›wiateĹ‚ lub pozostawia pojazd bez wymaganego przepisami oĹ›wietlenia,                              podlega karze grzywny.”;

Najlepsze jest to:
4. Decyzję o przemieszczeniu lub usunięciu pojazdu z drogi podejmuje:
policjant - w sytuacjach, o ktĂłrych mowa w ust. 1-3;
straĹĽnik gminny (miejski) - w sytuacji, o ktĂłrej mowa w ust. 1 pkt 1;
osoba dowodzÄ…ca akcjÄ… ratowniczÄ… - w sytuacji, o ktĂłrej mowa w ust. 3.

zmienione na
c)   w ust. 4: – wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie: „DyspozycjÄ™ przemieszczenia lub usuniÄ™cia pojazdu z drogi wydaje:”, –  pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) strażnik gminny (miejski) – w sytuacjach, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 4 i 5,”,

Aha, ust.1 pkt 4 i 5 wyglÄ…daja tak:
dodaje siÄ™ pkt 4 i 5 w brzmieniu:

„4) pozostawienia pojazdu nieoznakowanego kartą parkingową, w miejscu przeznaczonym dla pojazdu osoby niepełnosprawnej o obniżonej sprawności ruchowej oraz osób wymienionych w art. 8 ust. 2;

5) pozostawienia pojazdu w miejscu obowiązywania znaku wskazującego, że zaparkowany pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela.”

*Czyli SM bedzie mogła wydać dyspozycję usunięcia..., ale Policja już nie* bardzo...*

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-09-06 12:38:43
Autor: Jakub Witkowski
Ale bedzie jazda !
On 2010-09-03 17:57:46 +0200, "[he®sk]" <#eu_bigbrednie@interia.pl> said:

[...]

Warto pamiętać przy najbliższych wyborach do rady nadzorczej spółdzielni,
kto oznaczył teren jako strefę ruchu. Ewentualnie, chodzić na zebrania
wspólnoty mieszkaniowej, żeby móc przegłosować bezsamochodowych tetryków.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-09-08 17:42:59
Autor: Bydlę
Ale bedzie jazda !
Jakub Witkowski wrote:
> Warto pamiętać przy najbliższych wyborach do rady nadzorczej spółdzielni,
> kto oznaczył teren jako strefę ruchu. Ewentualnie, chodzić na zebrania
> wspólnoty mieszkaniowej, żeby móc przegłosować bezsamochodowych tetryków.

Ja ze zdumieniem zobaczyłem niedawno prawidłowy ruch na moim osiedlu -   po piętnastu latach trucia dupy spóldzielni w końcu zrobiono parkingi ukosem na trawniku, a nie wzdłuż.
Czterokrotnie większa liczba aut, ku zadowoleniu mieszkańców, mie¶ci się na osiedlu - przy zerowej utracie terenów zielonych, licz±c w w sposób normalny (wykorzystanie), a nie geodezyjny.
:-)

--
Bydlę

Ale bedzie jazda !