Ale będzie masakra.

Data: 2011-08-20 12:35:15
Autor: stevep
Ale będzie masakra.
# W sobotę 20 sierpnia premier Tusk podczas publicznego wystąpienia wezwał  polityków PiS do otwartych debat telewizyjnych.

  Ich celem ma być podsumowanie 4-letnich rządów Platformy Obywatelskiej.  Premier, choć nie ze wszystkiego zadowolony, nie wstydzi się ich. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5lzm\
Wyobraźmy sobie:
Rostkowski - Szydło
Sikorski - Fotyga
itp

--
stevep

Data: 2011-08-20 13:20:08
Autor: A. Filip
Ale będzie masakra - ale kogo? [Tusk "Odważny" wzywa do debat telewizyjnych]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
# W sobotę 20 sierpnia premier Tusk podczas publicznego wystąpienia
wezwał polityków PiS do otwartych debat telewizyjnych.

 Ich celem ma być podsumowanie 4-letnich rządĂłw Platformy
Obywatelskiej. Premier, choć nie ze wszystkiego zadowolony, nie
wstydzi się ich. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5lzm\
WyobraĹşmy sobie:
Rostkowski - Szydło
Sikorski - Fotyga
itp

Każdy prawdziwy wyznawca kultu Tuska/Kaczyńskiego* momentalnie wykrzyczy
kto z pewnością wygra te debaty o ile będą bez oszustw :-)
[ * - niepotrzebne skreślić ]

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Zabłąkanego o drogę nie pytaj.

Data: 2011-08-20 13:09:07
Autor: obserwator
Ale będzie masakra - ale kogo? [Tusk
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Każdy prawdziwy wyznawca kultu Tuska/Kaczyńskiego* momentalnie wykrzyczy
kto z pewnością wygra te debaty o ile będą bez oszustw :-)
[ * - niepotrzebne skreślić ]

jaki kult Kaczynskiego? Ja oceniam to co dany polityk robi i do czego darzy.

Kaczynski nie jest idealny, ale w tej chwili lepszego NIE MA.

Data: 2011-08-20 13:10:26
Autor: obserwator
Ale będzie masakra - ale kogo? [Tusk

ups: dazy.

Data: 2011-08-20 19:34:04
Autor: A. Filip
" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
> [...]

jaki kult Kaczynskiego? Ja oceniam to co dany polityk robi i do czego darzy.

Kaczynski nie jest idealny, ale w tej chwili lepszego NIE MA.

Według wyborców PO tez? :-)

Nawet jeśli zakładasz że wyniki PO są "zawyżane" przez sondażowe to
jeśli sądzisz że PO nie uzyska już przynajmniej 20% to cierpisz IMHO już na zespół *CIĘŻKIEGO* oderwania od rzeczywistości.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie pożądaj majątku dostojnika, skoro masz dosyć chleba.

Data: 2011-08-20 17:47:35
Autor: obserwator
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Według wyborców PO tez? :-)

Nawet jeśli zakładasz że wyniki PO są "zawyżane" przez sondażowe to
jeśli sądzisz że PO nie uzyska już przynajmniej 20% to cierpisz IMHO już na zespół *CIĘŻKIEGO* oderwania od rzeczywistości.

************************************************* jesli chodzi o wyborcow PO, to niekoniecznie tak uwazaja.
Raczej ida za tryndem ktory wtlacza im sie do glow w poskomunistycznych mediach.

Ludzie po pierwsze nie intersuja sie polityka, a po wtore sa karmieni
zmanipulowana informacja.

Podalem dzisiaj link do filmu o Stalinie. Mozna zobaczyc jakie tlumy tego
najwiekszego zbrodniarza w dziejach swiata oplakiwaly. Prawda historyczna o nim ukazala sie dopiero po latach.

Podobnie bylo ze zwolennikami Hitlera.

Skutki polityki mozna dopiero ocenic z perspektywy historycznej. Ci przywodcy mieli tez przeciwnikow, ktorzy ostrzegali spoleczenstwo  przed
tymi psychopatami. Ich przeciwnicy byli jednak w mniejszosci, co nie dziwi bo przewaznie tak
bywa. Ludzie nie sluchaja i nie potrafia en bloc wyciagac wnioskow z historii.

Powiedzenie Polak zawsze glupi po szkodzie, chyba skads jednak wzielo.

Data: 2011-08-20 15:17:12
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 13:20:08 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Każdy względnie normalny wie jak ciency są liderzy PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-08-20 13:46:32
Autor: obserwator
Ale będzie masakra - ale kogo? [Tusk
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Każdy względnie normalny wie jak ciency są liderzy PiS-u.

skoro sa tak ciency,to dlaczego non stop sie nimi zajmujecie i wszystkie
postkomusze masmedia wlaczone sa do akcji antypis? --

Data: 2011-08-21 00:52:45
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 15:46:32  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Jeżeli ktos zachowuje się jak bandzior powinien mieć do siebie pretensje,  że jest traktowany jak bandzior.

--
stevep

Data: 2011-08-22 20:54:48
Autor: [HeÂŽSk]
Ale będzie masakra - ale kogo? [Tusk
On Sun, 21 Aug 2011 00:52:45 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

Jeżeli ktos zachowuje się jak bandzior powinien mieć do siebie pretensje,  że jest traktowany jak bandzior.

 nie wiedzialem, ze fakty, rm, glos niedzielny tez wlaczyly sie
 w kampanie antypis. niezle jaja sie szukuja. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-20 15:32:39
Autor: u2
W dniu 2011-08-20 13:20, A. Filip pisze:
Każdy prawdziwy wyznawca kultu Tuska/Kaczyńskiego* momentalnie wykrzyczy
kto z pewnością wygra te debaty o ile będą bez oszustw

No co ty, od dawna wiadomo ze w partii oszustow nie ma oszustow, sa
tylko po-krzywdzeni przez PiS :)

Ale będzie masakra.