Ale bieda na gieldzie

Data: 2014-06-29 09:43:30
Autor: miumiu
Ale bieda na gieldzie
....skoro grupa totalnie nie zyje ;) Jedynie spamu na peczki. W czasach hossy nie nadazalem z czytaniem...

Pzdr

Data: 2014-07-09 08:56:56
Autor: Alibaba8
Ale bieda na gieldzie
A, czego się tu spodziewać? POPiS sprowadził politykę do takiego rynsztoka, że pozbawili Polaków jednej z głównych rozrywek jaką było politykowanie. W gospodarce deflacja, więc aż strach się wypowiadać, mało tego, strach myśleć, co się tu będzie działo. Kaska z Unii przyjdzie, to i humory się poprawią, a i może języki rozwiążą.

Data: 2014-07-13 14:11:18
Autor: PiotrF
Ale bieda na gieldzie
Oj prawda
Jak patrzę każdego dnia co się w polsce dzieje to płakać się chce
coraz bardziej myslę o opuszczeniu tego zaścianka i wyjechanie do lepszego swiata.
banda rządzących pozbawia mnie wszystkiego co dobre, a utrudnia mi zycie na kazdym kroku.
Jestem tak zniechęcony, zawiedziony i wkurzony że coraz mniej mi się chce a mam 40 lat zone i 2 dzieci
Inwestuję od 10 lat ale przez ostatnie 2-3 tylko się przyglądam bo na gpw gorzej niż w kasynie...
smutna przyszłość przed nami

Piotr

Data: 2014-09-11 11:09:12
Autor: dars