Ale burdel !!

Data: 2013-01-20 18:16:32
Autor: the_foe
Ale burdel !!
W dniu 2013-01-20 12:56, Stachu Chebel pisze:
Do wrocławskiego sądu trafił akt oskarżenia w gigantycznej seksaferze.
Sześć pań jest oskarżonych o nakłanianie do nierządu i czerpanie z
tego korzyści majątkowych. Wśród nich jest Joanna B. (36 l.), córka
rockmana z Lady Pank, jej matka Danuta (56 l.) oraz żona znanego
muzyka - Ewa L. (33 l.), a także jedna z uczestniczek konkursu Miss
Polonia - Emilia P. (31 l.).

http://tnij.org/t6sf

Ewa L.:

http://www.se.pl/multimedia/galeria/102174/199862/sepl-zona-luberta-tez-jest-oskarzona-o-sutenerstwo-zdjecia/

Pan Tomek ponoc poznal ja korzystajac z uslug jej "firmy". Brzmi jak scenariusz do soft-core'a ;)

--
the_foe

Data: 2013-01-20 18:37:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale burdel !!

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kdh8p9$4p5$1news.dialog.net.pl...
[...]

Praca, jak każda inna. Chociaż nie kurzy się. A wy się tak mocno branzlujecie, że podejrzewam iż jesteśnie niedopieszczeni seksualnie.

rozbawiony

Data: 2013-01-20 14:54:44
Autor: Marek
Ale burdel !!
On Jan 20, 6:37 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "the_foe" <the_...@wupe.pl> napisał w wiadomościnews:kdh8p9$4p5$1news.dialog.net.pl...

> [...]

Praca, jak każda inna. Chociaż nie kurzy się. A wy się tak mocno
branzlujecie, że podejrzewam iż jesteśnie niedopieszczeni seksualnie.

Nie tak bardzo...
"Dam za wygraną" otrzymuje tutaj inne znaczenie...

Ale burdel !!