Ale chorągiewa.

Data: 2015-11-13 15:38:38
Autor: stevep
Ale chorągiewa.
# "Nie ma potrzeby umiędzynarodowienia śledztwa w sprawie katastrofy  smoleńskiej" - twierdzi rzeczniczka PiS Elżbieta Witek. Wcześniej Prawo i  Sprawiedliwość domagało się, aby zwrócić się w tej sprawie do instytucji  międzynarodowych. #
Ze strony:
http://tiny.pl/gg7k9

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-13 22:01:40
Autor: Chiron
Ale chorągiewa.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x71myoso50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

==============

Czyli: jak było rekordowo upalne lato, i przypominałem domownikom (jak sam nie mogłem), żeby każdego dnia rano podlewali kwiaty- a teraz pilnuję, zeby nie podlewać częściej niż raz w tygodniu- to jestem chorągiewa? Oj Stefciu- nawet komentować się tego nie chce

--

Chiron

Data: 2015-11-14 03:57:26
Autor: stevep
Ale chorągiewa.

=============>
[...]

Idiotyczny przykład, nawet nie będę tego komentował.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-14 10:20:57
Autor: Chiron
Ale chorągiewa.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x72k51oa50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

============

Inwektywa w miejsce argumentu. No ale czego można się było po Tobie spodziewać, stary komuchu?
--
stevep
-- -- -

Chiron

Data: 2015-11-14 12:52:01
Autor: stevep
Ale chorągiewa.

=============>>
[...]

===========>

Inwektywa w miejsce argumentu. No ale czego można się było po Tobie  spodziewać, stary komuchu?

Spadaj niedorobiona idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-14 12:57:08
Autor: u2
Ale chorągiewa.
W dniu 2015-11-14 o 12:52, steviepiepszykoski pisze:
Inwektywa w miejsce argumentu. No ale czego można się było po Tobie
spodziewać, stary komuchu?

Spadaj niedorobiona idioto.

te cyrkus znowu namawiasz do samobojstwa ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-14 17:07:18
Autor: stevep
Ale chorągiewa.
W dniu .11.2015 o 12:57 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Nie umiesz czytać?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-14 23:25:53
Autor: Chiron
Ale chorągiewa.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x73lqgh750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

===========

Chyba miało być "nie umisz" ty niedorobiona idioto
:-)

--

Chiron

Data: 2015-11-15 03:29:36
Autor: stevep
Ale chorągiewa.

==========>
Chyba miało być "nie umisz" ty niedorobiona idioto
:-)

--

Chiron

Spadaj na drzewo- może być?

[...]