Ale daliście się w chuja zrobić!

Data: 2014-09-24 09:13:43
Autor: Wiesiaczek
Ale daliście się w chuja zrobić!
"Generacja obecnej młodzieży może być pierwszym po wojnie pokoleniem, które będzie miało gorsze warunki życia niż ich rodzice."

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,132486,16684072,Mlodzi_ludzie_bez_perspektyw_.html#ixzz3EDNIbJLX

No, grupowe prawiczki! Palce w geście i... Polacy nic się nie stałooooo!

Ładnie was hameryka wychujała.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2014-09-24 07:04:57
Autor: szklanynocnik
Ale dalicie si w chuja zrobi!
uytkownik Wiesiaczek napisa:

No, grupowe prawiczki! Palce w gecie i... Polacy nic si nie staooooo!

adnie was hameryka wychujaa.

Zmienil sie tylko alfons:)

Data: 2014-09-24 09:26:34
Autor: Jadwiga s Torunia
Ale dalicie si w chuja zrobi!
W dniu 2014-09-24 o 09:13, Wiesiaczek pisze:
adnie was hameryka wychujaa.

Ja tam mioniczk USA to nie jestem ale sdzisz, e dyskretna opieka ZSRR bya by lepsza?

A tak po prawdzie to mymy si sami bzyknli bez myda. Na tych przemianach to gwnie styropian zyska.

--
Jadwiga z Torunia

Data: 2014-09-24 09:39:57
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.09.2014 o 09:26, Jadwiga s Torunia pisze:
W dniu 2014-09-24 o 09:13, Wiesiaczek pisze:
Ładnie was hameryka wychujała.

Ja tam miłośniczką USA to nie jestem ale sądzisz, że dyskretna opieka
ZSRR była by lepsza?

Tak sądzę i potwierdza to właśnie ten artykuł.

A tak po prawdzie to myśmy się sami bzyknęli bez mydła. Na tych
przemianach to głównie styropian zyskał.

Owszem, ale styropian był tylko marionetką w rękach Amerykanów.
A myśmy tylko dali się wychujać, CBDU :)

Data: 2014-09-24 11:26:54
Autor: Ajgul

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:lvtsge$bk8$1node2.news.atman.pl...
[...]

artykuł pisał taki sam ruski szpion jak ty.
wypierdalaj

Data: 2014-09-24 09:36:47
Autor: Stokrotka
Ale daliście się w chuja zrobić!
"Generacja obecnej młodzieży może być pierwszym po wojnie pokoleniem, które będzie miało gorsze warunki życia niż ich rodzice."

Nie tylko obecnej młodzieży, ale i pokolenia średniego, no chyba, że mnie po 40 zaliczysz do młodzieży, na siłę jeszcze można.
Powieżhnia na łebka była większa, powietsze lepsze, dojazdy do roboty krutsze były , trucie szczepieniami mniejsze było, opieka socjalna większa była, lekcji w szkole mniej było, wakacje były w normalnym terminie, mniej zmian z życiu wcale nie proszonyh (na liho nam te gimnazja i 5-15 zmian roboty?), podzielniki ciepła nie istniały, studia darmowe były, szkoła od 7 lat była.
A, i filmy były lepsze, można i teraz oglądać 5 raz, a te wspułczesne po 2 razie się pszejadają.

Lepiej jest tylko z prądem i mięsem: za komuny często wyłączano prąd na kilka godzin wieczorami, teraz praktycznie to się nie zdaża, ale idzie wojna wszystko wruci;
no i mięso było na kartki, ale teraz jest w sklepie.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-09-24 10:03:16
Autor: FEniks
W dniu 2014-09-24 09:36, Stokrotka pisze:
[...]

No i internetu nie było, to człowiek nie musiał wiedzieć o istnieniu niektórych świrusów.

Ewa

Data: 2014-09-24 12:30:20
Autor: rAzor
[...]

Nie nas, a młodzież. A niech szczyle mają. Mnie ich nie żal, bo współczesna młodzież to w większości kompletne dno. A nic tak pokoleń nie prostuje i nie skłania do myślenia, jak bieda.

Data: 2014-09-24 19:27:53
Autor: rewers
W dniu 24.09.2014 o 12:30, rAzor pisze:

Nie nas, a młodzież. A niech szczyle mają. Mnie ich nie żal, bo
współczesna młodzież to w większości kompletne dno. A nic tak pokoleń
nie prostuje i nie skłania do myślenia, jak bieda.

Zawsze starsze pokolenie mówi o młodszym, że schodzi na psy. Tak uważa każdy starzejący się rocznik. A oni nie są ani lepsi ani gorsi...

Mnie tam żal. Jak widzę te wygłodniałe, nastoletnie laski  w podniszczonych ciuszkach przed supermarketem, które zrobią loda za hot-doga a coś więcej za pięć dych i odwiezienie pod blok to mnie ogarnia zniechęcenie do życia.
System, który takie rzeczy popiera nie jest wart kawałka srajtaśmy o długości papieru zmarnowanego na wydrukowanie jego konstytucji.

Data: 2014-09-24 22:29:32
Autor: Mario
W dniu 2014-09-24 19:27, rewers pisze:
[...]

Znasz takie? Mi się wydawało ze za dżinsy albo kosmetyki.

MD

Data: 2014-09-25 16:17:25
Autor: rewers
W dniu 24.09.2014 o 22:29, Mario pisze:
Znasz takie? Mi się wydawało ze za dżinsy albo kosmetyki.
To była figura retoryczna;) Wszystko jedno za co.

Data: 2014-09-26 00:26:18
Autor: Mario
W dniu 2014-09-25 16:17, rewers pisze:
W dniu 24.09.2014 o 22:29, Mario pisze:
Znasz takie? Mi się wydawało ze za dżinsy albo kosmetyki.
To była figura retoryczna;) Wszystko jedno za co.

Czyli fakty które podobno zniechęcają cię do życia to tylko figura retoryczna. To co prawdziwego zniechęca cię do życia?

MD

Data: 2014-09-25 12:08:55
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.09.2014 o 19:27, rewers pisze:
[...]

I to są jasne strony tego syfu:)

No i do tego mam poczucie, że spełniłem dobry uczynek i wspomogłem młodzież, kupując takiej zdrapkę do telefonu :)

Data: 2014-09-25 16:49:09
Autor: rewers
W dniu 25.09.2014 o 12:08, Wiesiaczek pisze:
[...]

Powinny pracować i się uczyć. Jak już dawać dupy to swoim rówieśnikom z sąsiedztwa a nie starym bykom, którzy mieli trochę więcej szczęścia od innych w oszukiwaniu i zarabianiu pieniędzy.
Taka deprawacja młodego pokolenia zemści się na narodzie (nie mówię o państwie bo to mamy teoretyczne) prędzej czy później.

Siłę kraju można wypracować albo rabunkowa gospodarką i krwiożerczym systemem politycznym (USA, Rosja) albo mozolną pracą, szczepieniem kultury,  kształceniem i inwestowaniem w ludzi (Niemcy, inne kraje europejskie).
Obawiam się, że Polska realizuje ten pierwszy scenariusz, nie mając ani zasobów ani potencjału po temu.

Data: 2014-09-28 18:57:03
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.09.2014 o 16:49, rewers pisze:
[...]

Słusznie się obawiasz: Polska faktycznie realizuje ten pierwszy scenariusz z tym, że to ona jest rabowana przez krwiożerczy system polityczny USA i spółki.
Mieliśmy kraj silny dzięki mozolnej pracy, ale Polakom praca się znudziła i teraz jest jak jest.

Data: 2014-09-28 19:00:36
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 18:57, Wiesiaczek pisze:
Słusznie się obawiasz: Polska faktycznie realizuje ten pierwszy
scenariusz z tym, że to ona jest rabowana przez krwiożerczy system
polityczny USA i spółki.

a przedtem byla 'sielanka' pod protektoratem sowieckim, brutalnie przerwana przez jeruzela i sp-ke:)

Mieliśmy kraj silny dzięki mozolnej pracy, ale Polakom praca się
znudziła i teraz jest jak jest.

nie mow, ze ty nie pracujesz w pocie czola, w znoju i za garsc dularow:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-24 20:07:01
Autor: dziadek2
Ale dalicie si w chuja zrobi!
W dniu 2014-09-24 09:13, Wiesiaczek pisze:
[...]

Gorsze warunki ycia obecnej modziey wynikaj z galopujcego zaduenia Polski, ktre trzeba bdzie spaci.
Zaduenie to efekt populistycznej polityki wszystkich do tej pory rzdzcych elit.
Nasi ekonomici nie dorastali do pit Grabskiemu.
Rozsprzedano i dalej si rozsprzedaje Polsk.
dziadek2

Data: 2014-09-24 21:10:59
Autor: ApostatA
Ale dalicie si w chuja zrobi!
W dniu 2014-09-24 o 20:07, dziadek2 pisze:
[...]

dugi to zaden problem. Nikt nigdy nie upad przez dugi na zasadzie to wierzyciel ma problem. Tyle, ze miedzy panstwami nie ma dugw stricte pienieznych. W obrocie miedzynarodowym nie ma prawdziwego pieniadza. Jak masz pokrycie to Fed wydrukuje i poyczy kazd ilosc pieniadza. DLatego 800 mld z obecnych dugu wobec 40 mld USD Gierka to s drobne na waciki. Bo te 40 mld USD musielismy w praktyce oddac w naturze (bo PRL nie mia swojego pieniadza). Obecne 800 mld oddajemy juz we wasnych PLN. Czaisz rznic?

--
"W Polsce wszyscy krzycz, i posiadaj wikszo"

Data: 2014-09-24 21:46:09
Autor: mkarwan
Ale dalicie si w chuja zrobi!
Uytkownik "ApostatA" <gotnomail@wp.pl> napisa w wiadomoci news:lvv50b$7gc$1speranza.aioe.org...
Obecne 800 mld oddajemy juz we wasnych PLN. Czaisz rznic?

Z czego konkretnie oddajemy?

Data: 2014-09-25 02:18:35
Autor: ApostatA
Ale dalicie si w chuja zrobi!
W dniu 2014-09-24 o 21:46, mkarwan pisze:
Uytkownik "ApostatA" <gotnomail@wp.pl> napisa w wiadomoci
Obecne 800 mld oddajemy juz we wasnych PLN. Czaisz rznic?

Z czego konkretnie oddajemy?

zasada scumu jest prosta: ustanawiasz pynna wymienialno zotwki, nastpnie dug zagraniczny rollujesz do pln a tu upynniasz dug poprzez podatek inflacyjny. Pac naiwni, ktrzy wierz w dane GUS o inflacji. Wemy te oficjalne dane, wg ktrych warto dzisiejszego dugu publicznego w wartosci nabywczej z 1990 roku to... 56 mld z (po zdenominowaniu ofc) czyli jakies 60 mld (tamtych USD). Wiec nawet bior pod uwag zanizone dane nt. inflacji wychodzi na to, ze w nowych czasach zaduenie wzroso tylko o 1/3 (bo dug publiczny by ok. 45 mld USD) - reszta wyparowaa. A jestem przekonany, ze inflacja bya wysza, o wiele. W 1990 roku warto nabywcza pacy sredniej bya niby rwna dzisiejszej minimalnej. JA tak tego nie pamitam. Jednym z powodw niskich dochodw POlakw dzis, jest to, ze przez 25 lat na bieco spacamy dugi budzetowe podatkiem inflacyjnym.

--
"W Polsce wszyscy krzycz, i posiadaj wikszo"

Data: 2014-09-24 22:27:01
Autor: Mario
W dniu 2014-09-24 20:07, dziadek2 pisze:
[...]

Gorsze warunki życia obecnej młodzieży wynikają z galopującego
zadłużenia Polski, które trzeba będzie spłacić.

JEłśi trzeba będzie spłacić ( kiedyś) to czemu te gorsze warunki są już teraz?

MD

Data: 2014-09-25 11:37:06
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.09.2014 o 20:07, dziadek2 pisze:
[...]

Zadłużenie to efekt populistycznej polityki wszystkich do tej pory
rządzących elit.

Chyba nie widzisz źródła...
Popatrz jak to się robi: http://www.youtube.com/watch?v=Y7n4NoQNjQw

Data: 2014-09-25 03:21:36
Autor: szklanynocnik
Ale dalicie si w chuja zrobi!
uytkownik Wiesiaczek napisa:

Chyba nie widzisz rda...

Popatrz jak to si robi: http://www.youtube.com/watch?v=Y7n4NoQNjQw

Mowili ze bylo ciche przyzwolenie europy na atak iraku na kuwejt, mozna bylo to pozniej wykorzystac i mowic patrzcie irak zaatakowal kuwejt.

Nie wiem co tam sie dzialo, kto kogo tlukl i z jakich powodow,
fakty sa takie ze polacy wspolpracowali z irakijczykami przy budowie ich przemyslu.

Bylo dobrze do czasu az usa nie zaczelo jatrzyc i wpierdalac sie
w ich polityke, a co im wyszlo wszyscy widza.

Data: 2014-09-24 21:04:12
Autor: ApostatA
[...]

winne jest duszenie płac. Rządzący oddają nas w pakiecie pt. "tu masz nie pracownika tylko niewolnika". Od 1999 do 2009 roku w Polsce płace wzrosły o 82% (po odliczeniu inflacji). Tym wynikiem JKB na pewno się bryndzluje, a MORDAsiewicz jak to widzi wyrywa swoje ostatnie włosy z głowy. Tyle, ze w tym samym czasie o wiele bogatsza Finlandia zanotowała 51 % wzrost płac, Holandia 47%, USA 49%. Oszczedniejsze były Niemcy: 21%, tyle, ze 80% od 2000 zł to mniej wiecej tyle co 20% z 2000€

--
"W Polsce wszyscy krzyczą, iż posiadają większość"

Data: 2014-09-24 12:18:41
Autor: szklanynocnik
Ale dalicie si w chuja zrobi!
uytkownik ApostatA napisa:

winne jest duszenie pac. Rzdzcy oddaj nas w pakiecie pt. "tu masz nie pracownika tylko niewolnika".

Jedynym powodem dla ktorego zagraniczne firmy prowadza dzialalnosc
jest cena, gdyby mieli placic polakom tyle ile placa pracownikom
w ich kraju, juz dawno by przeniesli dzialalnosc, to mowili sami
przedstawiciele zagranicznych firm.

Czasem przenosza dzialalnosc mimo wiekszego kosztu, tak bylo np.
z wloskim fiatem ktory zdecydowal sie wycofac z polski na rzecz drozszego pracownika wloskiego, ale do tego potrzebny jest
rzad z jajami a nie amator Denat Lusk.

Denat Lusk nie utrzymal tez stoczni, gdzie w analogicznej
sytuacji byla stocznia niemiecka, co poradzic.
Co tam se gojce wybrali, to maja. A paliwo moze bec i po 7zl
taki to patriota ten Denat Lusk.

Kaczok idealny nie jest, ale nie pamietam ani jednej tak
pogardliwej, kpiacej i bezczelnej wypowiedzi z jego ust.
Osadzic skurwiela i wykonac wyrok.

Data: 2014-09-24 12:20:43
Autor: szklanynocnik
Ale dalicie si w chuja zrobi!
uytkownik szklan...@gmail.com napisa:

Osadzic skurwiela i wykonac wyrok.

Znaczy sie sciagnac Denata Luska i pod sad.

Data: 2014-09-25 08:51:47
Autor: grzeda
Ale daliście się w chuja zrobić!
W dniu 2014-09-24 o 09:13, Wiesiaczek pisze:

Ładnie was hameryka wychujała.

Znowu sie ten burak zrzygal na grupie, a jednak kilka osob sie tym przejmuje.

Ale daliście się w chuja zrobić!