Ale debil.

Data: 2014-01-18 14:06:49
Autor: stevep
Ale debil.
# Stanisław Michalkiewicz zapytany o sformułowanie "chwilowo nieczynny  obóz zagłady w Oświęcimiu", którego użył we wpisie "Zdrada panowie, ale  stójcie cicho!" zamieszczonym na swojej stronie internetowej, odpowiedział  pytaniem: "Czy pan uważa, że jest czynny"? - Miałem na myśli to, co  napisałem. Jeśli to pana dziwi, to chyba tylko w takim przypadku, gdyby  pan uważał, że jest nadal czynny. Ja tak nie uważam - dodał Michalkiewicz.

Michalkiewicz we wpisie zatytułowanym "Zdrada, panowie zdrada" ocenił, że  "jazgot Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sprzyja przykryciu  kłopotliwej prestiżowo dla naszych umiłowanych Przywódców sesji, jaką  izraelski Kneset wyznaczył sobie w chwilowo nieczynnym obozie zagłady w  Oświęcimiu".

Bartosz Bartyzel, Rzecznik Prasowy Muzeum Auschwitz, pytany o wpis  Michalkiewicza powiedział, że "jest to poziom podłości, którego szkoda  komentować". - Tego typu wpisy nie powinny się pojawiać nawet w myślach, a  co dopiero na stronach internetowych - dodał. #
Ze strony:
http://tnij.org/g8bznt5

--
stevep

[...]