Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?

Data: 2009-06-09 19:00:28
Autor: Stefann
Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy.

Zennon

Data: 2009-06-09 10:11:41
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 19:00, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy..

Zennon

Bicie kobiet lepiej wam POwcy wychodzi niż sypanie "dowcipami"

Data: 2009-06-09 19:38:11
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:d8188607-3fff-4340-91dc-895bac4fbfced31g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Lubisz mitomanki? Ja jakos nie. Mialem taka jedna w klasie w podstawowce, a jedna na studiach. Radze Ci omijaj szerokim lukiem.

Zennon

Data: 2009-06-09 10:55:30
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 19:38, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:d8188607-3fff-4340-91dc-895bac4fbfced31g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

Lubisz mitomanki? Ja jakos nie. Mialem taka jedna w klasie w podstawowce, a
jedna na studiach. Radze Ci omijaj szerokim lukiem.

Uwielbiam mitomanki. Nie wiesz co dobre :)

Data: 2009-06-09 20:36:11
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:955ff497-c6c1-4a81-be5a-5031f1725079o36g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

jedna na studiach. Radze Ci omijaj szerokim lukiem.

Zennon

Uwielbiam mitomanki. Nie wiesz co dobre :)

Pistacjuszu, to o czym myslisz, to nimfomanka, a nie mitomanka ;) I wiem, co dobre ;)

Zennon

Data: 2009-06-09 20:46:46
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h0ma2g$hu5$1news.task.gda.pl...

> [...]

Uwielbiam mitomanki. Nie wiesz co dobre :)

Pistacjuszu, to o czym myslisz, to nimfomanka, a nie mitomanka ;) I wiem, co dobre ;)

-- -- -- -- -- -
oj zenon chcesz nam dac do zrozumienia ze spales z kobieta? uf jak to dobrze bo juz myslalem ze wy tradycyjnie w tym pzpr to byliscie pedaly
awe

Data: 2009-06-09 19:14:13
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h0m4f2$n5g$1news.task.gda.pl...
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy.

Zennon
-- -- -- -- -- -- -
zennon ty sie wyraznie nudzisz
awe

Data: 2009-06-09 23:10:29
Autor: Andrzej Kokakolski
Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?
Z oczywistego powodu: nie byli ani z AK ani z PiS

AK

Data: 2009-06-10 11:37:27
Autor: raff
Stefann pisze:
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy.

Zennon

Krzycz, Zenus, krzycz, probuj zakrzyczec.

Ciekawe kogo jutro pobiją bojowki PO. Sturmbanfuhrer Schetyna hehe

R.

Data: 2009-06-10 12:12:29
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0nut2$fp2$2news.onet.pl...
Stefann pisze:
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy.

Zennon
-- -- -- -- -- -- -
zenek powaznie? mama czy babcia? moze prababcia? to jak tam bylo. wiemy juz ze byles weterynarzem, ale nie wiemy w jakim rejonie sie urodziles i gdzie mieszkales
awe

Data: 2009-06-10 14:40:40
Autor: Stefann

Stefann pisze:
[...]

Raff ! Krzycz glosno: " Ratunkuuu.... Niemcy mnie bija...."  ;)))))))))

Zennon

Data: 2009-06-10 15:48:31
Autor: raff
Stefann pisze:
[...]

Sztefan, ale ten byl akurat od was. Rhatunkuu! Niemcy mnie bija!

R.

Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?