Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?

Data: 2009-06-10 11:37:27
Autor: raff
Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?
Stefann pisze:
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy.

Zennon

Krzycz, Zenus, krzycz, probuj zakrzyczec.

Ciekawe kogo jutro pobiją bojowki PO. Sturmbanfuhrer Schetyna hehe

R.

Data: 2009-06-10 12:12:29
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0nut2$fp2$2news.onet.pl...
Stefann pisze:
Z tego co pamietam, to za wspolprace z niemcami golilo sie kobietom glowy.

Zennon
-- -- -- -- -- -- -
zenek powaznie? mama czy babcia? moze prababcia? to jak tam bylo. wiemy juz ze byles weterynarzem, ale nie wiemy w jakim rejonie sie urodziles i gdzie mieszkales
awe

Data: 2009-06-10 14:40:40
Autor: Stefann

Stefann pisze:
[...]

Raff ! Krzycz glosno: " Ratunkuuu.... Niemcy mnie bija...."  ;)))))))))

Zennon

Data: 2009-06-10 15:48:31
Autor: raff
Stefann pisze:
[...]

Sztefan, ale ten byl akurat od was. Rhatunkuu! Niemcy mnie bija!

R.

Ale dlaczego AKowcy z PiSu nie ogolili jej glowy ?