Ale jaja: SHARMDIVER działa!!

Data: 2011-10-22 14:36:25
Autor: Ja
Ale jaja: SHARMDIVER działa!!
Jakież moje zdziwienie, gdy kliknąłem dawno nie używaną stronkę: www.sharmdiver.pl, a tu o zgrozo... DZIAŁA!!
Wprawdzie nigdzie nie ma wzmianki o J.D. ani zdjęcia, na stronie KONTAKT zdjęcie i mail do p. Krzysztofa Guli, ale... w opiniach najświeższe daty z 2011r, i tyle "słodkości", ochów i achów na temat nurkowań i kursów prowadzonych przez Najlepszego Instruktora, the Best of the Best in Egipt, z którym sam Ramzes XIII pewnie nurkował.
Znowu będą jaja...

mr.n

Data: 2011-10-23 08:16:31
Autor: Estera Sotecka
Ale jaja: SHARMDIVER działa!!

Użytkownik " Ja" <mr.nemo@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7ukd9$jp4$1inews.gazeta.pl...
Jakież moje zdziwienie, gdy kliknąłem dawno nie używaną stronkę:

Jesteś kolejnym anonimem ktory bez-podstawnie szkaluje Janka.
Ja nowe usługi polecam, byłam z grupą w wrześniu i było SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znakomita aryganizacja i standart za ktre w innych bazach zapłacysz DWA RAZY TYLE!!!!!!

Esytera

Data: 2011-10-23 10:25:45
Autor: Wiesiek
Ale jaja: SHARMDIVER działa!!

Użytkownik "Estera Sotecka" <Estera .Sotecka@hotmaiil.com> napisał w wiadomości news:j80bg9$cdq$1news.onet.pl...

[...]

 Bo to było trendy dokopać przy każdej nadarzającej się okazji.

Ale .... psy szczekają a karawana idzie dalej.

Wiesiek

Ale jaja: SHARMDIVER działa!!