Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu

Data: 2011-03-08 00:27:45
Autor: Michał
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
japiernicze....

Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,
jadę sobie do domu, patrze policja stoi obok - myślę zatrzymam się
powiem że Ja to Ja, i jak mi się odwidzi (lub będzie potrzebne) to to auto
zaraz stąd ruszę.

A oni mi ze włamanie było... otwieram a tam:
-wyrwana konsola
-brak radia/TV
-brak czytnika CD GPS
-wyrwane anteny GPS
-coś z tyłu z sufitu wyrwane (antena TV?)
-wyrwana zmieniarka z bagażnika
-wyrwany komp (szyby nie chodzą)
-wyrwany panel klimatronika
-brak powietrza w tylnim kole!

FAK!

Auto odpaliło, na wstecznym go przytargałem pod NFZ parking, szyby nie działają... poduchy się świecą i generalnie się
więcej kontrolek świeci, fotel el. jeszcze jeździ, lusterka chyba też. gaz działa.

Na #@%# komu 11 leni GPS ? i panel klimatronika ?

teraz auta się nie opłaca już nic z nim robić....

Skrzynia co do przodu nie ciągnie to remont całej (zatarte coś od braku oleju) ile to to kosztuje, kto w Krakowie to naprawia  ?

A wstawianie klimatronika i tej reszty co jest z przodu to ze 2.5k ?

japiernicze.... to auto to same problemy...

crash-test trza by zrobić taki 80km/h ;) a potem na złom
ktoś ma drugie niepotrzebne ~1.4 tony żeby czołówkę zrobić ?
+kilka Nikonów D700 i będzie fajna rzecz.
czy jeszcze warto to naprawiać ?

Pozdrawiam!

Data: 2011-03-08 00:55:38
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ale tak sobie myślę co za pierdolnięty kraj i popieprzeni ludzie....
Leganza na chodniku przeszkadzała, trzeba było kable pociąć i powyrywać wszystko co ekran miało.

I to nie że Policja zła tylko ludzie kretyni!, #@$@ co za idiota to kradł!

To to normalne u nas jest ? kiedyś sobie zostawiłem safrane zapalonego
na 2h żeby się podładowało, ale renówek to nie kradną... i po 2h stało :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-03-08 07:03:08
Autor: Agent

Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il3t61$99e$1inews.gazeta.pl...
japiernicze....

Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,

Ty to chłopie masz przygody. Normalnie 5 ludzi by obdzielił Twoimi tragediami. Przypadek?

Data: 2011-03-08 07:04:25
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-03-08 07:03, Agent pisze:

[...]

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-08 07:10:34
Autor: kml

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:il4gta$h22$1news.onet.pl...

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu złu, które go dotyka.

kml

Data: 2011-03-08 07:17:32
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-03-08 07:10, kml pisze:

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu
złu, które go dotyka.

Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-08 07:30:13
Autor: Seba
Dnia Tue, 08 Mar 2011 07:17:32 +0100, MarcinJM napisał(a):

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu
złu, które go dotyka.

Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

Fakt. Nie słyszałem nigdy, żeby komuś ukradli "powietrza (e) w tylnim
kole!"  ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-03-09 21:57:53
Autor: Jimiasty
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał:
Fakt. Nie słyszałem nigdy, żeby komuś ukradli "powietrza (e) w tylnim
kole!"  ;)

Ale w Punto kradli swego czasu sondy lambda :)

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2011-03-09 22:43:40
Autor: jerzu
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
On Wed, 9 Mar 2011 21:57:53 +0100, "Jimiasty" <jimiasty@bezmaila.com>
wrote:

Ale w Punto kradli swego czasu sondy lambda :)

I też w Krakowie ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-09 23:46:35
Autor: Michał
wrote:

>Ale w Punto kradli swego czasu sondy lambda :)

I też w Krakowie ;P

ej ale o czym Wy mówicie?
też się zdziwiłem ale serio wyszarpali z auta rzeczy
na cholerę komu 11 letni GPS !! ?

powietrze to chyba dla testu zrobili żeby zobaczyć
czy ktoś nie napompuje...

pozdrawiam.

Data: 2011-03-08 07:36:47
Autor: kml

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:il4hls$i2h$1news.onet.pl...
[...]

Nop, ale mógłby się bardziej postarać :) Bycie trollem na pms to nie wymiana filtra powietrza :P

kml

Data: 2011-03-08 07:53:24
Autor: Agent

Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:il4ipr$5rs$1inews.gazeta.pl...

[...]

No mało kto dorowna pierwszym tekstom Weroniki o jej Hondzie Civic

Data: 2011-03-08 09:10:45
Autor: kml

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:il4jos$qrt$1news.onet.pl...

No mało kto dorowna pierwszym tekstom Weroniki o jej Hondzie Civic

I jej dzieciakowi co pilnował samochodu kiedy ona buszowała po markecie :) Do tej pory nie odpisała czy daje mu za pilnowanie swojego ukochane wózka chociaż ze 2 pln.

kml

Data: 2011-03-08 08:02:04
Autor: neoniusz
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
W dniu 11-03-08 01:27,  Michał pisze:
japiernicze....

Wlasnie tak. Popatrzylem na tytul i juz wiedzialem, kto jest autorem.

Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,

Dziwne miejsce sobie wybrales na parking. Tam zawsze brakuje miejsca, zeby gdzies stanac.

Data: 2011-03-08 10:07:49
Autor: Michał Gut
dosc trolowania - plonk

Data: 2011-03-08 10:43:00
Autor:
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
-brak powietrza w tylnim kole!

spuscili powietrze, aby nie odjechal za szybko pewne "robota na raty" byla
robiona.

Data: 2011-03-08 10:45:18
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-03-08 01:27,  * Michał* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
-brak powietrza w tylnim kole!

Tylnym.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-08 12:50:57
Autor: Bugatti
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
Koledzy z grupy jak widzisz mówią żeś troll - pokaż fotki tego wozu to ci uwierzymy ;-)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-03-08 19:03:00
Autor: Michał
Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):
Koledzy z grupy jak widzisz mówią żeś troll - pokaż fotki tego wozu to ci uwierzymy ;-)

tu jest, czarna leganza - widoczna jak jedziesz Doktora Twardego, brudna że hej bo 2tyg stała przy tej bardziej ruchliwej obok.

http://maps.google.com/maps?q=krakow&hl=en&ie=UTF8&hq=&hnear=Krak%C3%B3w,
+Krakow,+Lesser+Poland+Voivodeship,
+Poland&ll=50.081048,19.937405&spn=0.000276,0.000576&t=h&z=21

ale jaja - obok są automatyczne skrzynie biegów :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-03-09 22:45:35
Autor: jerzu
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
On Tue, 8 Mar 2011 19:03:00 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

ROTFL

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-09 23:44:09
Autor: Michał
<mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]
+Krak
ow,+Lesser+Poland+Voivodeship,
+Poland&ll=50.081048,19.937405&spn=0.000276,0.000

Dobra nic, auto już zwiezione w bezpieczniejsze miejsce,
gdzie sobie postoi :)
i chyba poleci na allegro za jakieś grosze bo sensu nie ma go naprawić czasowo. zastąpi go Volvo V70 chyba lub Safrane
lub coś innego trwałego - vel satis ?

Pozdrawiam!

--

Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu