Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu

Data: 2011-03-08 00:55:38
Autor: Michał
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
japiernicze....

Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,
jadę sobie do domu, patrze policja stoi obok - myślę zatrzymam się
powiem że Ja to Ja, i jak mi się odwidzi (lub będzie potrzebne) to to auto

Ale tak sobie myślę co za pierdolnięty kraj i popieprzeni ludzie....
Leganza na chodniku przeszkadzała, trzeba było kable pociąć i powyrywać wszystko co ekran miało.

I to nie że Policja zła tylko ludzie kretyni!, #@$@ co za idiota to kradł!

To to normalne u nas jest ? kiedyś sobie zostawiłem safrane zapalonego
na 2h żeby się podładowało, ale renówek to nie kradną... i po 2h stało :)

Pozdrawiam!

--

Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu