Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu

Data: 2011-03-08 07:03:08
Autor: Agent
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu

Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il3t61$99e$1inews.gazeta.pl...
japiernicze....

Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,

Ty to chłopie masz przygody. Normalnie 5 ludzi by obdzielił Twoimi tragediami. Przypadek?

Data: 2011-03-08 07:04:25
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-03-08 07:03, Agent pisze:

[...]

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-08 07:10:34
Autor: kml

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:il4gta$h22$1news.onet.pl...

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu złu, które go dotyka.

kml

Data: 2011-03-08 07:17:32
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-03-08 07:10, kml pisze:

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu
złu, które go dotyka.

Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-08 07:30:13
Autor: Seba
Dnia Tue, 08 Mar 2011 07:17:32 +0100, MarcinJM napisał(a):

Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu
złu, które go dotyka.

Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

Fakt. Nie słyszałem nigdy, żeby komuś ukradli "powietrza (e) w tylnim
kole!"  ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-03-09 21:57:53
Autor: Jimiasty
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał:
Fakt. Nie słyszałem nigdy, żeby komuś ukradli "powietrza (e) w tylnim
kole!"  ;)

Ale w Punto kradli swego czasu sondy lambda :)

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2011-03-09 22:43:40
Autor: jerzu
Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
On Wed, 9 Mar 2011 21:57:53 +0100, "Jimiasty" <jimiasty@bezmaila.com>
wrote:

Ale w Punto kradli swego czasu sondy lambda :)

I też w Krakowie ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-09 23:46:35
Autor: Michał
wrote:

>Ale w Punto kradli swego czasu sondy lambda :)

I też w Krakowie ;P

ej ale o czym Wy mówicie?
też się zdziwiłem ale serio wyszarpali z auta rzeczy
na cholerę komu 11 letni GPS !! ?

powietrze to chyba dla testu zrobili żeby zobaczyć
czy ktoś nie napompuje...

pozdrawiam.

Data: 2011-03-08 07:36:47
Autor: kml

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:il4hls$i2h$1news.onet.pl...
[...]

Nop, ale mógłby się bardziej postarać :) Bycie trollem na pms to nie wymiana filtra powietrza :P

kml

Data: 2011-03-08 07:53:24
Autor: Agent

Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:il4ipr$5rs$1inews.gazeta.pl...

[...]

No mało kto dorowna pierwszym tekstom Weroniki o jej Hondzie Civic

Data: 2011-03-08 09:10:45
Autor: kml

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:il4jos$qrt$1news.onet.pl...

No mało kto dorowna pierwszym tekstom Weroniki o jej Hondzie Civic

I jej dzieciakowi co pilnował samochodu kiedy ona buszowała po markecie :) Do tej pory nie odpisała czy daje mu za pilnowanie swojego ukochane wózka chociaż ze 2 pln.

kml

Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu