Ale jaja, jak za komuny rzond nasłał kontrol na UJ!!!

Data: 2009-04-02 13:22:08
Autor: Piotr
Ale jaja, jak za komuny rzond nasłał kontrol na UJ!!!
Donkorząd w akcji, po dorszach nie pasi rzondowi samodzielność
uniwersytetu...
"Minister nauki Barbara Kudrycka zdecydowała o kontroli na Wydziale
Historii Uniwersytetu Jagiellońskiego w związku z pracą Pawła Zyzaka o
Lechu Wałęsie.
Barbara Kudrycka wystosowała prośbę do Państwowej Komisji
Akredytacyjnej "o wysłanie komisji akredytacyjnej (...) w celu
przeprowadzenia kontroli akredytacyjnej w trybie nadzwyczajnym".

Kontrola ma być przeprowadzona "w związku z nieprawidłowościami
metodologicznymi w procedurze przygotowania, zrecenzowania i obrony
pracy magisterskiej pana Pawła Zyzaka na Wydziale Historii
Uniwersytetu Jagiellońskiego ujawnionymi w artykułach prasowych i
szerokiej debacie publicznej"."

http://wiadomosci.onet.pl/1945836,11,item.html

To się nazywa zastraszanie panie Maczo Picu. Gratuluję usłużnych
urzędników, he, he. Trza było walnąć w Rydzyka, sruu, urzędas się
znalazł, teraz niepodoba się praca magisterska i co? Sruuu, niejaka
Kudrycka usłużnie kontrol śle. Ciekawym tych telefonów, do rektora:
"wicie, rozumicie towarz..., tfu, znaczy kolego rektorze, jak tam wasz
budżet, domyka się? Bo myśmy słyszeli, że gupie prace magistry tam u
was piszom. Skond macie na to piniondze?"

pzdr
Piotr

Data: 2009-04-02 14:37:33
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Zastraszanie poprzez kontrolę ? Piotrze... w takim razie Prezydent nasyłając NIK straszył ? :)

Gratuluję usłużnych
urzędników, he, he.

Z czego hahasz ? Pan karze, sługa wykonuje. Pracowałeś kiedyś na kierowniczym stanowisku ? :>

Trza było walnąć w Rydzyka, sruu, urzędas się
znalazł, teraz niepodoba się praca magisterska i co?

Za Rydzyka też się wezmą... Spokojnie. Magisterek z niego troszeczkę naciągany... Pisząc pracę historyczną opartą na niedomówieniach... jak to przeszło przez recenzenta, o promotorze nie wspominam. :>

Sruuu, niejaka
Kudrycka usłużnie kontrol śle.

Musi... bo jak nie, to sru z roboty za niedopełnienie obowiązków służbowych.

Ciekawym tych telefonów, do rektora:
"wicie, rozumicie towarz..., tfu, znaczy kolego rektorze, jak tam wasz
budżet, domyka się? Bo myśmy słyszeli, że gupie prace magistry tam u
was piszom. Skond macie na to piniondze?"

To już chyba sprawa do innych służb... tych od korupcji. :)

Data: 2009-04-02 05:59:41
Autor: mrdevilyn
On 2 Kwi, 14:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Za Rydzyka też się wezmą... Spokojnie. Magisterek z niego troszeczkę
naciągany... Pisząc pracę historyczną opartą na niedomówieniach... jak
to przeszło przez recenzenta, o promotorze nie wspominam. :>

Ooo, wygląda na to że czytałeś tę "opartą na niedomównieniach" pracę
soro wiesz na czym byłą oparta. Z racji pełnienia obowiązków
służbowych czy takie masz po prostu hobby? ;)
J-23
PS. A padre Rydzyka to mogą cmoknąc tam gdzie mu mogą naskoczyć.

Data: 2009-04-02 14:52:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 14:37:33 +0200, Lorn napisał(a):

Z czego hahasz ? Pan karze, sługa wykonuje. Pracowałeś kiedyś na kierowniczym stanowisku ? :>

Nie uśmiechaj się do mnie głupawo, ja rozumiem wymowę twojego ple-ple,
ona nie jest smieszna. Ja rozumiem, że masz pewna wprawę w wylizywaniu zadów twoich
przełożonych, ale to nie oznacza, że wszyscy mają to robić tak
ostentacyjnie.
Upierdala się młodego człowieka, próbuje zastraszyć środowisko, a
wylizek lorn zachwycony, jakby nastała druga Irlandia.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 14:59:27
Autor: cytryna
> [...]
Upierdala się młodego człowieka, próbuje zastraszyć środowisko, a
wylizek lorn zachwycony, jakby nastała druga Irlandia.

Teraz sie okaże jak dalece środowisko naukowe ceni sobie autonomię i swobodę
badań naukowych. Czy jeden obrażony obszczymurek i zgraja agentów wiadomych służb sparaliżuje środowisko, czy też odezwą się głosy protestu. Gówniarz nie
darmo z kabana został autorytetem aby nie usiłował u protektorów błagać o skuteczna ochronę cokołku w sytuacji kiedy sam bohater nieco śmierdzący.

Data: 2009-04-02 15:04:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 14:59:27 +0200, cytryna napisał(a):

[...]

Sobie cenią, ale pieniądze jeszcze bardziej. Upierdolą młodzieńca, jak
dwa i dwa... Pokazowo.
Żeby reszta wiedziała, że za poniesioną rękę na socjalizm, władza
ludowa ją utnie.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 15:16:09
Autor: Lorn
Piotr pisze:

Upierdala się młodego człowieka, próbuje zastraszyć środowisko, a
wylizek lorn zachwycony, jakby nastała druga Irlandia.

O czym Piotrze piszesz... dostaje po dupie za swoje wypociny.

Data: 2009-04-02 14:54:07
Autor: Piotr
Ale jaja, jak za komuny rzond nasłał kontrol na UJ!!!
Dnia Thu, 2 Apr 2009 14:42:24 +0200, cirrus napisał(a):

A nie sądzicie, że trzeba konrolować wolność badań naukowych o sikaniu do wody święconej? :)

My sądzimy, że wy chcecie kontrolować wszystkie badania naukowe, mają
być tylko te słuszne.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 15:16:24
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Źle sądzicie 'o kim tam sobie jeszcze myślisz :>' Sądzę, że 'piszę za siebie' ta pseudo-naukowa praca zderzy się z faktami w sądzie.

Data: 2009-04-02 16:27:57
Autor: ColgatesBilly

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:gr2cuv$sb6$2news.interia.pl...
Piotr pisze:
[...]

spadaj faszystowska swinio stalinowska

Data: 2009-04-02 15:28:44
Autor: Lorn

Piotr pisze:
[...]

Z oddziału zamkniętego wypuścili ?

Data: 2009-04-02 22:02:22
Autor: ColgatesBilly

Piotr pisze:
[...]

Zamilcz maoistowska kreaturo ubecka

Data: 2009-04-02 16:39:25
Autor: wekon

Piotr pisze:
[...]

Masz na myśli ogólnie znane i wpajane ludziom "fakty" na temat wałęsy i żadne inne? z resztą o czym mowa, bolek się szmaci przy każdej swojej wypowiedzi. już sobie wyobrażam jego merytoryczne zachowanie w sądzie: "panie zyzak pan jest gówniarz, jak pan śmie, to są głupoty, zaraz to spalę, podrę itd." hehe

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3983 (20090402) __________

Data: 2009-04-02 20:42:09
Autor: Lorn

Piotr pisze:
[...]

Mam na myśli treść pracy magisterskiej...

[...]

Cóż... Nie powinien komentować. Na blogu dał popis :>

Data: 2009-04-03 01:23:16
Autor: wekon

Piotr pisze:
[...]

nie no beton jesteś, jak twój idol

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3984 (20090402) __________

Data: 2009-04-03 01:55:24
Autor: Lorn

Piotr pisze:
[...]

Nie no... Nie zrozumiałeś ? :> Współczuję.

Data: 2009-04-02 16:56:59
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 15:16:24 +0200, Lorn napisał(a):

Źle sądzicie 'o kim tam sobie jeszcze myślisz :>' Sądzę, że 'piszę za siebie' ta pseudo-naukowa praca zderzy się z faktami w sądzie.

Widzicie FŚS, ja myślę, że to najlepsze rozwiązanie, ale te twoje
kamraty, też FŚS, wybrały inną drogę niż sąd i chcą, tak jak wszystkie
FŚS, wykończyc gościa po staremu.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 15:19:40
Autor: cytryna
[...]

Może i w tej sprawie wypowie sie w trybie nadzwyczajnym Komisja Akredytacyjna;

HGW, milionerka dorabia w godzinach pracy i to wcale niezgorzej. Po napiwki wożona jest służbowym Volvo s80, kierowca dzwiga torbę z "materiałami", a całość napiwków z UW zamyka się kwotą 9 tyś./mies. Raz w tygodniu HGW serwuje na seminarium prawo bankowe. A teraz kilka działań rachunkowych z zakresu 3 klasy szkoły dla dzieci specjalnej troski. Miesiąc to cztery tygodnie, w tygodniu cztero-godzinne seminarium. Miesicznie 16 godz za 9 tyś, czyli godzina za 562,5 zł. A tu władze UW powiadają, że bieda aż piszczy. Może pani min Kudrycka sprawdzi ten cennik usług dla aktywu PO, jaki obowiązuje na UW. Wiadomość z SE z dnia 1.04.2009 s.1-2.

Data: 2009-04-02 15:55:40
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Czysta bolszewia!! Ul. Mysia 2!!!
To skunksy hebane...

Data: 2009-04-02 17:30:23
Autor: naprany jak kruk!
Ale jaja, jak za ko muny rzond nasłał k ontrol na UJ!!!
Thu, 02 Apr 2009 15:55:40 +0200, w <49d4c3e0$0$29363$f69f905@mamut2.aster.pl>,
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(-a):

Czysta bolszewia!! Ul. Mysia 2!!!
To skunksy hebane...

młotek a jak twoja magisterka o leninizmie i marksizmie?
promotorem byl kartofel ? haahah

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-04-02 17:49:39
Autor: HaMMeR
naprany jak kruk! wrote:
[...]

Trafiles jak naprany GWnem kula w plot!
Jestem 'czlowiekiem techniki', wiec nie robilem ci
konkurencji w magisterce!

Data: 2009-04-06 18:21:32
Autor: naprany jak kruk!
Ale jaja, jak za ko muny rzond nasłał k ontrol na UJ!!!
Thu, 02 Apr 2009 17:49:39 +0200, w <49d4de97$0$29402$f69f905@mamut2.aster.pl>,
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(-a):

Jestem 'czlowiekiem techniki', wiec nie robilem ci
konkurencji w magisterce!

skoro tak to jak wyszly 'zdobycze techniki za marsizmu i leninizmu" buhaha ?

Data: 2009-04-04 11:07:04
Autor: HaMMeR
naprany jak kruk! wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

http://traube.salon24.pl/398043.html

I wszystko jasne??!!
Sprobuj przyswoic polglowku...

Data: 2009-04-06 18:22:40
Autor: naprany jak kruk!
Ale jaja, jak za ko muny rzond nasłał k ontrol na UJ!!!
Sat, 04 Apr 2009 11:07:04 +0200, w <49d7233c$0$29417$f69f905@mamut2.aster.pl>,

naprany jak kruk! wrote:

> młotek a jak twoja magisterka o leninizmie i marksizmie?
> [...]

Twoja mama ? --

Data: 2009-04-07 09:23:04
Autor: HaMMeR

naprany jak kruk! wrote:
[...]

Twoja mama ?

Od mojej mamy wara ci kapucho!

Data: 2009-04-02 17:28:27
Autor: naprany jak kruk!
Ale jaja, jak za ko muny rzond nasłał k ontrol na UJ!!!
Thu, 2 Apr 2009 13:22:08 +0200, w <yov0h23bhgmh.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(-a):

To się nazywa zastraszanie panie Maczo Picu. Gratuluję usłużnych

oj kłapouch, czasy niekomptetencji sie skoczyly wiec i ty uwazaj na siebie
buhahah

Data: 2009-04-02 17:47:55
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 17:28:27 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

oj kłapouch, czasy niekomptetencji sie skoczyly wiec i ty uwazaj na siebie
buhahah

Idź się odlać, tony-osiołku... Za trudny temat dla ciebie.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 18:13:01
Autor: matusm

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:yov0h23bhgmh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze
na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,
luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Pozdrowienia
matusm

Ale jaja, jak za komuny rzond nasłał kontrol na UJ!!!