Ale jajca!!!

Data: 2011-12-14 22:56:36
Autor: yamma
Ale jajca!!!
A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

Data: 2011-12-14 22:07:12
Autor: Gil
Ale jajca!!!
Cót na Wisłom.
Ale się cieszę. Brawo.

--

Data: 2011-12-14 22:24:17
Autor: UGI
Ale jajca!!!
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD

I jak pięknie ułożone transmisje. Najpierw koniec zwycięskiego meczu ZAKSY z
Trentino (taki siatkarski Real Madryt) na ich terenie, zmiana kanału na
doliczony czas na Wiśle, zmiana kanału na doliczony czas w Londynie, zmiana
kanału żeby zobaczyć radość w Krakowie. Wszystko wyliczone przez los co do
sekundy :-)

Data: 2011-12-14 23:35:30
Autor: yamma
Ale jajca!!!
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

[...]

O kurczę! To ty też??? Ja miałem dokładnie taki sam scenariusz! A jak poszła ta akcja Odense, to, kurna Mańka, całem swem organizmem przeczuwałem, że wbiją! I wbili!
:-)
yamma

Data: 2011-12-14 22:42:14
Autor: UGI
Ale jajca!!!
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A jak poszła ta akcja Odense, to, kurna Mańka, całem swem organizmem przeczuwałem, że wbiją! I wbili!

"No wrzucaj w pole karne gościu!!". I wrzucił :-)

Data: 2011-12-14 22:58:40
Autor: Hades
Ale jajca!!!
Użytkownik "yamma" A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

A gratulacje dla Wisly to gdzie?
AM

Data: 2011-12-14 23:00:33
Autor: grzeda
Ale jajca!!!
W dniu 2011-12-14 22:58, Hades pisze:
Użytkownik "yamma" A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

A gratulacje dla Wisly to gdzie?

No wiesz, trzeba by wtedy przyznac, ze mimo wynikow plebiscytu PN to jednak Wisla byla najlepsza druzyna tego roku;)

pozdr
PG

Data: 2011-12-14 23:02:59
Autor: Hades
Ale jajca!!!
Użytkownik "grzeda"
[...]

Moze jednak sie zachowa jak by nalezalo?
AM

Data: 2011-12-14 23:03:15
Autor: yamma
Ale jajca!!!
Hades wrote:
Użytkownik "yamma" A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

A gratulacje dla Wisly to gdzie?

Daj mi chociaż się wyśmiać do końca i przede wszystkim UWIERZYĆ! Bo to co się stało w Odense, to jest wręcz NIEMOŻLIWE i przeczy wszelkim prawom rachunku prawdopodobieństwa. :-D Ale oczywiście, gratulacje, gratulacje!
yamma

Data: 2011-12-14 23:04:43
Autor: yamma
Ale jajca!!!
yamma wrote:
Hades wrote:
[...]

I z wrażenia pomyliłem miasta. Oczywiście w Londynie a nie w Odense.
Śmierć frajerom! :-D
yamma

Data: 2011-12-14 23:10:00
Autor: Hades
Ale jajca!!!
Użytkownik "yamma"
[...]

Dziekujem.
AM

Data: 2011-12-15 00:47:23
Autor: danpe_
Ale jajca!!!
Dnia Wed, 14 Dec 2011 23:03:15 +0100, yamma napisał(a):

Hades wrote:
[...]

Ja dopiero wrocilem z meczu, i czytam, ze oni ponoc w pierwszej polowie nie
byli zdolni celnego strzalu oddac.
Cyrk, normalnie cyrk.

BTW jestem pod wrazeniem klasy Maaskanta, po meczu spotkalem go na tylach
stadiony, zagadal, pogratulowal awansu (jakbym co najmniej jakas bramke
strzelil...) i powiedzial, ze dobry mecz Wisla zagrala.
Uwazam, ze by sobie nie poradzil w Wisle ale mimo tego - jestem pod
wrazeniem.
Ponoc pomagal Moskalowi rozpracowac rywala.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-12-14 23:03:48
Autor: Pablo
Ale jajca!!!
W dniu 2011-12-14 22:56, yamma pisze:
A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

Ktoś tu ma więcej szczęścia niż rozumu... :)
Inaczej tego podsumować nie można.
Kiedy myśmy ostatnio mieli dwie drużyny na wiosnę w pucharach? Chyba dawno temu w odległej galaktyce...

Data: 2011-12-14 22:27:28
Autor: UGI
Ale jajca!!!
Pablo <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał(a):
Ktoś tu ma więcej szczęścia niż rozumu... :)
Inaczej tego podsumować nie można.

Eee tam, jakby nie było to Wisła zdobyła tyle samo punktów co Legia
(przynajmniej do jutra), tyle, że przegrała u siebie z najsłabszą drużyną,
dlatego musiała liczyć na dobry wynik w Londynie. Tylko okoliczności są
szczęśliwe, ale wyjście z tej grupy robi wrażenie.

Kiedy myśmy ostatnio mieli dwie drużyny na wiosnę w pucharach? Chyba dawno temu w odległej galaktyce...

No, ciekawe co na to spece od teorii, że nasza piłka jest coraz słabsza. --

Data: 2011-12-14 23:32:04
Autor: Cavallino
Ale jajca!!!
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Kiedy myśmy ostatnio mieli dwie drużyny na wiosnę w pucharach? Chyba
dawno temu w odległej galaktyce...

No, ciekawe co na to spece od teorii, że nasza piłka jest coraz słabsza.

Albo że zagraniczny trener to lek na całe zło.
Gdyby nie wywalili na czas Maaskanta, to Wisła nie miałaby żadnych szans na cokolwiek w LE.

Data: 2011-12-22 23:05:18
Autor: Doomin
Ale jajca!!!
W dniu 2011-12-14 23:27, UGI pisze:
[...]

W dwumeczach w grupie od kazdego zespolu byla gorsza.

Data: 2011-12-23 12:10:45
Autor: danpe_
Ale jajca!!!
Dnia Thu, 22 Dec 2011 23:05:18 +0100, Doomin napisał(a):

W dwumeczach w grupie od kazdego zespolu byla gorsza.

Ale to nie system pucharowy.
Poza tym byla tu w miedzyczasie zmiana trenera, mecz meczowi nie rowny.
Zreszta - co z tego? Awansowala :)
Ciekawe jak bedzie z frekwencja na kolejnym meczu, bilety juz od 20zl.
danpe_
gg:827748

Data: 2011-12-14 23:18:02
Autor: Fedor
Ale jajca!!!
W dniu 2011-12-14 23:03, Pablo pisze:
Kiedy myśmy ostatnio mieli dwie drużyny na wiosnę w pucharach? Chyba
dawno temu w odległej galaktyce...

1970/71 - Legia w "LM" i Górnik w PZP

Data: 2011-12-15 00:22:32
Autor: AJK
Ale jajca!!!
14-12-2011, 22:56, yamma napisał:

A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD

Ten momencik... Oklaski za wygraną, uśmiechy, pogaduszki, taki
uśmiechnięty piknik, młyn coś tam sobi mruczy.... a tu nagle... cały
stadion: "JEEEEEEEEEEEEE!" Bezcenne. Warto było zmarznąć :-)

Klawo jak cholera, Egon! :-) --
AJK

Data: 2011-12-15 06:27:30
Autor: DysoN
Ale jajca!!!
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
> [...]

uśmiechnięty piknik, młyn coś tam sobi mruczy.... a tu nagle... cały
stadion: "JEEEEEEEEEEEEE!" Bezcenne. Warto było zmarznąć :-)

Ale byla chyba jakas plotka kolo 80 minuty. Juz dawno bylo 2:1 dla Fulham i
wtedy cale G zaczelo krzyczesc "Odense, Odense!", radosc sie udzielila publice
a ja kurna klikalem refresh na komorce z netem a tam ciagle 2:1 bylo.
Co wiecej pod koniec chyba kazdy co mial net w komorce robil to samo bo
tracilem zasieg na neta. Dopiero jak spiker potwierdzil wynik w Londynie to na
100% uwierzylem ze cud sie stal :) O meczu:

Calkiem ladny mecz Wisly. Wreszcie zaczeli grac na jeden kontakt i choc czasem
brakowalo dokladnosci to czesto wychodzily z tego ladne akcje. Zupelne
przeciewienstwo meczu z Polonia Warszawa. Najlepiej funkcjonujacym sektorem
byl w Wisle (oprocz sektora C :) ) srodek pola. Podobalo mi sie ze Wilk,
Gargula i Jirsak potrafili po poczatkowych trudnosciach opanowac srodek i
dzielnie walczyc. Z agresywnej dosyc, ale i bardzo madrej gry, byla masa
przechwytow. Dokldanie nie liczylem ale optycznie to zwykle Wisla ma tyle w 3
meczach ligowych razem wzietych. Graczem spotkania dla mnie jest Wilk. Zaczyna przypomionac juz troche Sobola
sprzed paru lat. Oby tak dalej :) Najslabszym pilkarzem chyba byl Diaz,
glownie za te przyprawiajace niemal o zawal zagrania w linii obrony. Na
poczatku prawie sprezentowal Twente bramke. Ogolnie cala druzyna bardzo
dobrze, obok meczu z Lechem i wyjazdu do Odense to byl najlepszy mecz Wisly w
tym sezonie.

Twente techicznie bylo lepsze ale braklo im serca do gry wczoraj. Chyba im na
100% nie zalezalo.

Teraz to sobie wiekszosc zyczy ManU na wiosne, zeby z przytupem zakonczyc
udzial w pucharach. --

Data: 2011-12-15 11:03:57
Autor: AJK
Ale jajca!!!
15-12-2011, 07:27, DysoN napisał:

[...]

Rzeczywiście G zaczęło krzyczeć (nie wiem, czy plotka, czy żeby
"zestrzelić myśli w jedno ognisko" i pomóc Duńczykom zaocznie :-)), na
trybunie prasowej wszyscy rzucili się na Livescore.com i przez dwie
minuty stukali tylko Ctrl R Ctrl R  Ctrl R :-) I kurczę, chyba dobrze
się stało, bo Wisła momentami wyglądała dziwnie i wystarczył jeden głupi
moment, żeby wszystko poszło się paść (bo wynik znali i mogli dojść do
wniosku, że "Ech, już nie warto"). A tak  - spięli się jeszcze na 10
minut.

[...]

Ciekawe, czy C powie teraz Basałajowi "przepraszamy!" :-)

Twente techicznie bylo lepsze ale braklo im serca do gry wczoraj.
Chyba im na 100% nie zalezalo.
 Też odniosłem takie wrażenie. Ale niczego to nie zmienia. Za dużo
widziałem porażek z zespłami, którym w sumie nie zależało. Ba! Widziałem
też porażki z zespołami, ktore na boisko wychodziły z nastawieniem: "I
tak się nie uda, wkopią nam, byle tylko nie czwórką, bo wstyd będzie", a
potem nie wierzyły, że z Wisłą jednak wygrały.
Teraz to sobie wiekszosc zyczy ManU na wiosne, zeby z przytupem
zakonczyc udzial w pucharach.

A ja się waham... Bo na kogolwiek by Wisła nie trafiła, to stadion i tak
powinien być pełny, więc... Może na początek ktoś z trójki Standard,
Brugia, Braga (kto tam z grupy wyjdzie), a ManU  dopiero w następnej
rundzie?

No pewnie, że żart :-)

--
AJK

Data: 2011-12-15 15:03:02
Autor: danpe_
Ale jajca!!!
Dnia Thu, 15 Dec 2011 11:03:57 +0100, AJK napisał(a):

Rzeczywiście G zaczęło krzyczeć (nie wiem, czy plotka, czy żeby
"zestrzelić myśli w jedno ognisko" i pomóc Duńczykom zaocznie :-))

Gniazdowego ktos w balona zrobil, wyryczal do mikrofonu "Wlasnie dostalem
smsa, ze jest 2:2"

No pewnie, że żart :-)

Glupi zart, ja chce ze 2-3 wzmocnien i przejscia dalej.
Nie jestem minimalista.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-12-15 00:33:10
Autor: danpe_
Ale jajca!!!
Dnia Wed, 14 Dec 2011 22:56:36 +0100, yamma napisał(a):

A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

Ja pitole.
Takiej ekstazy nie przezylem po meczu od...ee.. kilku dni, kiedy to
koszykarki wygraly ze Spartakiem, podobne emocje byly.

Ale na pilce - ostatnio to po 4:1 i wygranej w karnych z Saragossa.

Cos niesamowitego, najpierw w polowie drugiej polowy ;) plota poszlal, ze
jest 2:2 z gniazda, pozniej dementowali to kibice wkolo, gra Wisly
przestala sie kleic... minorowe nastroje po gwizdku a kilka sekund pozniej
widze trenera podskakujacego z radosci, a zaraz ryk na trybunie.
Kurde tak sie tworzy historia Wisly :)
Piekny wieczor, a wliczajac pogonienie ruskich to i piekny tydzien.

Swoja droga - zawsze to my w ostatniej minucie tracilismy szanse, co sie
stalo, ze w koncu ktos inny jest frajerem?! :D

danpe_
gg:827748

Data: 2011-12-15 01:47:22
Autor: smiglostopy
Ale jajca!!!
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD

Musze przyznac, ze po kilku pierwszych meczach spisalem Wisle na straty. Myslalem, ze beda na ostatnim miejscu. Wielki szacun za dzisiejszy wynik i awans. Tym bardziej, ze grupa tak na oko chyba byla mocniejsza od legijnej.

Plan minimum zostal wykonany. To znaczy nie bylo blamazu w grupie. Awans rozpatrujemy w kategoriach szoku, wiec nie ma w sumie wiekszego znaczenia na kogo trafimy ("my" w ramach solidarnosci pucharowej i tylko na chwile. zeby nie bylo, splunalem trzy razy). Oby tylko nie trafic na Ukraincow, Portugalczykow, Hiszpanow, Holendrow, Turkow albo Niemcow:) Przeciwnik malo atrakcyjny i z kategorii nie do ogrania. Menczestery, wiadomo. Grecy, moim zdaniem mozna powalczyc i do tego atrakcyjny wyjazd dla jezdzacych. Belgowie, przy maksymalnym spieciu, dokupieniu kilku zawodnikow do pierwszego skladu i mega farcie (nie tym z odbytu), mozna liczyc na remis na wyjezdzie i karne po dogrywce;) Nareszcie zaczyna sie cos dziac w pucharach. Lech w zeszlym sezonie, Legia i Wisla teraz. Nie jest zle. LM juz niedlugo.