Ale jajca!!!

Data: 2011-12-14 22:58:40
Autor: Hades
Ale jajca!!!
Użytkownik "yamma" A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

A gratulacje dla Wisly to gdzie?
AM

Data: 2011-12-14 23:00:33
Autor: grzeda
Ale jajca!!!
W dniu 2011-12-14 22:58, Hades pisze:
Użytkownik "yamma" A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

A gratulacje dla Wisly to gdzie?

No wiesz, trzeba by wtedy przyznac, ze mimo wynikow plebiscytu PN to jednak Wisla byla najlepsza druzyna tego roku;)

pozdr
PG

Data: 2011-12-14 23:02:59
Autor: Hades
Ale jajca!!!
Użytkownik "grzeda"
[...]

Moze jednak sie zachowa jak by nalezalo?
AM

Data: 2011-12-14 23:03:15
Autor: yamma
Ale jajca!!!
Hades wrote:
Użytkownik "yamma" A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD
yamma

A gratulacje dla Wisly to gdzie?

Daj mi chociaż się wyśmiać do końca i przede wszystkim UWIERZYĆ! Bo to co się stało w Odense, to jest wręcz NIEMOŻLIWE i przeczy wszelkim prawom rachunku prawdopodobieństwa. :-D Ale oczywiście, gratulacje, gratulacje!
yamma

Data: 2011-12-14 23:04:43
Autor: yamma
Ale jajca!!!
yamma wrote:
Hades wrote:
[...]

I z wrażenia pomyliłem miasta. Oczywiście w Londynie a nie w Odense.
Śmierć frajerom! :-D
yamma

Data: 2011-12-14 23:10:00
Autor: Hades
Ale jajca!!!
Użytkownik "yamma"
[...]

Dziekujem.
AM

Data: 2011-12-15 00:47:23
Autor: danpe_
Ale jajca!!!
Dnia Wed, 14 Dec 2011 23:03:15 +0100, yamma napisał(a):

Hades wrote:
[...]

Ja dopiero wrocilem z meczu, i czytam, ze oni ponoc w pierwszej polowie nie
byli zdolni celnego strzalu oddac.
Cyrk, normalnie cyrk.

BTW jestem pod wrazeniem klasy Maaskanta, po meczu spotkalem go na tylach
stadiony, zagadal, pogratulowal awansu (jakbym co najmniej jakas bramke
strzelil...) i powiedzial, ze dobry mecz Wisla zagrala.
Uwazam, ze by sobie nie poradzil w Wisle ale mimo tego - jestem pod
wrazeniem.
Ponoc pomagal Moskalowi rozpracowac rywala.

danpe_
gg:827748

Ale jajca!!!