Ale jajca!!!

Data: 2011-12-14 22:24:17
Autor: UGI
Ale jajca!!!
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A dobrze tak, Angolom!!!
:-DDDDD

I jak pięknie ułożone transmisje. Najpierw koniec zwycięskiego meczu ZAKSY z
Trentino (taki siatkarski Real Madryt) na ich terenie, zmiana kanału na
doliczony czas na Wiśle, zmiana kanału na doliczony czas w Londynie, zmiana
kanału żeby zobaczyć radość w Krakowie. Wszystko wyliczone przez los co do
sekundy :-)

Data: 2011-12-14 23:35:30
Autor: yamma
Ale jajca!!!
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

[...]

O kurczę! To ty też??? Ja miałem dokładnie taki sam scenariusz! A jak poszła ta akcja Odense, to, kurna Mańka, całem swem organizmem przeczuwałem, że wbiją! I wbili!
:-)
yamma

Data: 2011-12-14 22:42:14
Autor: UGI
Ale jajca!!!
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A jak poszła ta akcja Odense, to, kurna Mańka, całem swem organizmem przeczuwałem, że wbiją! I wbili!

"No wrzucaj w pole karne gościu!!". I wrzucił :-)

--

Ale jajca!!!