Ale kapłaństwo to jest - jak mawia młodzież - hardcore.

Data: 2009-02-26 08:09:50
Autor: Przemysław Warzywny
Ale kapłaństwo to jest - jak mawia młodzież - hardcore.
Tadeusz Bartoś, dzisiaj świecki filozof, a do niedawna ksiądz katolicki ze zgromadzenia ojców dominikanów, udzielił długiego wywiadu "Dziennikowi". Jego postać od dawna mnie intrygowała, jeszcze przed decyzją o porzuceniu kapłaństwa, dlatego z uwagą ten wywiad przeczytałem i wszystkim, którzy interesują się sprawami Kościoła, polecam ("Zima polskiego Kościoła", "Dziennik", 21-22 lutego 2009).

http://fakty.interia.pl/felietony/graczyk/news/graczyk-kaplanstwo-sport-ekstremalny,1263817

Jacek Kawecki

 "Prawo kanoniczne nie zostało przystosowane do współcześnie obowiązujących standardów prawnych. Choćbym więc chciał pozostać dominikaninem, nie mogę zostać na takich warunkach, bo to w gruncie rzeczy system zalegalizowanego niewolnictwa".

--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-26 08:24:56
Autor: rAzor
Ale kapłaństwo to jest - jak ma wia młodzież - hardcore.
No weźmy taki Przemysław Warzywny! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
Tadeusz Bartoś, dzisiaj świecki filozof, a do niedawna ksiądz katolicki ze zgromadzenia ojców dominikanów, .........

A ten od rana rozmodlony! he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-26 10:01:45
Autor: ColgatesBilly

"Przemyslaw Warzywny" <adres@email.pl> wrote in message news:go5f8t$e4q$1inews.gazeta.pl...
[...]

A myslisz ze RABINAT to nie jest...ciezka maca?

PS a mlodziez niech sie lepiej zajmie.... POPem ;)

Data: 2009-02-26 14:53:12
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:01:45 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

A myslisz ze RABINAT to nie jest...ciezka maca?

Warzywny nie jest od myślenia, tylko od pastowania. To sługus.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-13 03:05:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ale kapłaństwo to jest - jak mawia młodzież - hardcore.
czwartek, 26 lutego 2009 08:09. carbon entity 'Przemysław Warzywny'
<adres@email.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Lama bez ucznia, słuchacz bez wytrwałości,
Pandita bez publiczności, kobieta bez kochanka,
Mistrz bez służącego, bogacz bez pożywienia,
Rolnik bez zbiorów, nomad bez bydła,
Mnich bez dyscypliny, Gomczen bez pouczeń,
Mniszka opętana seksem, mężczyzna niezdolny do osiągnięcia erekcji,
Bogactwo szukane tyłkiem i nieśmiałe dziewczęta łaknące seksu -
Jak śmiesznie wyglądają! Jaki śmiech powodują!

Drukpa Kunley -- - "szalony jogin" tybetański XVII w.
 --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Ale kapłaństwo to jest - jak mawia młodzież - hardcore.